DirectX 11 Ostatnie wiadomości

Wkrótce posiadacze starszych kart graficznych nie zagrają w Fortnite

Wkrótce posiadacze starszych kart graficznych nie zagrają w Fortnite

Firma Epic Games poinformowała, że począwszy od sezonu 10. w grze Fortnite zmienią się nieco wymagania sprzętowe. Deweloperzy kończą bowiem wsparcie dla kart graficznych nieobsługujących DirectX 11.

gry

Jakub Mirowski

22 czerwca 2019

Wkrótce posiadacze starszych kart graficznych nie zagrają w Fortnite
3DMark oferuje pierwszy benchmark porównawczy z DirectX 12

3DMark oferuje pierwszy benchmark porównawczy z DirectX 12

Najnowsza wersja 3DMark w edycjach Advanced i Professional oferuje pierwszy na świecie test wydajności, dzięki któremu można porównać różnice między DirectX 12, DirectX 11 i AMD Mantle na swoim komputerze.

Tech

Michał Jodłowski

27 marca 2015

3DMark oferuje pierwszy benchmark porównawczy z DirectX 12
AMD zaprezentowało różnice między Mantle i DirectX

AMD zaprezentowało różnice między Mantle i DirectX

Podczas tegorocznego Computexu 2014 w Tajpeju AMD pokazało, jak sprawdza się nowa technologia Mantle w porównaniu z DirectX. Porównanie zaprezentowano na przykładzie benchmarku Star Swarm.

Tech

Jakub Mirowski

5 lipca 2014

AMD zaprezentowało różnice między Mantle i DirectX

Grand Theft Auto V na PC odnotowane w dziennikach błędów wczesnych wersji gry

Pojawiły się kolejne dowody na istnienie Grand Theft Auto V w wersji na komputery PC. Tym razem ich źródłem są dzienniki błędów różnych wersji gry, testowanych na przestrzeni czterech lat. Edycja pecetowa jest w nich wspomniana wiele razy, wraz z odwołaniami do efektów DirectX 11 i technologii 64-bitowej.

gry

Krzysztof Mysiak

20 stycznia 2014

Grand Theft Auto V na PC odnotowane w dziennikach błędów wczesnych wersji gry

EVE Online – dodatek Rubicon wprowadzi wsparcie dla DirectX 11

Studio CCP ujawniło, że zapowiedziany na przyszły miesiąc dodatek Rubicon do gry EVE Online wprowadzi wsparcie dla bibliotek DirectX 11. Osoby, które nie dysponują podzespołami obsługującymi tę technologię, będą w dalszym ciągu korzystały z dobrodziejstw DirectX 9.

gry

Krzysztof Mysiak

10 października 2013

EVE Online – dodatek Rubicon wprowadzi wsparcie dla DirectX 11

AMD ze wsparciem DirectX 11.2. Nowe gry w programie AMD Gaming Evolved

Firma AMD ujawniła nowe gry, które wejdą w skład programu partnerskiego AMD Gaming Evolved. Wśród nich są między innymi Battlefield 4, Need for Speed Rivals oraz Final Fantasy: A Realm Reborn. Koncern zapewnił też, że szykuje wsparcie dla bibliotek DirectX 11.2.

gry

Szymon Liebert

27 sierpnia 2013

AMD ze wsparciem DirectX 11.2. Nowe gry w programie AMD Gaming Evolved

Battlefield 4 – wsparcie DirectX 11.1 oraz szansa na transfer statystyk pomiędzy konsolami

Studio EA DICE ujawniło, że Battlefield 4 skorzysta z dobrodziejstw bibliotek DirectX 11.1 na wyłączność systemu operacyjnego Windows 8. Twórcy zastanawiają się również nad kwestią wprowadzenia opcji przenoszenia statystyk graczy pomiędzy konsolami z różnych generacji.

gry

Bartosz Woldański

27 lipca 2013

Battlefield 4 – wsparcie DirectX 11.1 oraz szansa na transfer statystyk pomiędzy konsolami

Wiedźmin 3: Dziki Gon z obsługą technologii PhysX i DirectX 11

Redaktorzy serwisu PC Games Hardware dowiedzieli się, że gra Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie wspierać technologię PhysX oraz biblioteki DirectX 11. Nie jest to wielką niespodzianką, jako że produkcja studia CD Projekt RED ukaże się na PC i nowej generacji konsol, więc trzymanie się starszych rozwiązań byłoby nie na miejscu.

gry

Marcin Skierski

3 marca 2013

Wiedźmin 3: Dziki Gon z obsługą technologii PhysX i DirectX 11

Sprawdź nową wersję benchmarka Heaven z obsługą DirectX 11

W sieci pojawiła się nowa wersja benchmarka Heaven od firmy Unigine Corp. Narzędzie mające pokazywać pełny potencjał kart graficznych obsługujących biblioteki DirectX 11 jest dostępne do ściągnięcia za darmo z oficjalnej strony internetowej.

Tech

Marcin Skierski

13 lutego 2013

Sprawdź nową wersję benchmarka Heaven z obsługą DirectX 11

Tomb Raider na PC z dodatkowymi efektami dzięki wsparciu DirectX 11

W sieci pojawiła się lista dodatkowych efektów graficznych, jakie dostaniemy w pecetowej wersji nadchodzącej gry Tomb Raider. Produkcja studia Crystal Dynamics otrzyma wsparcie dla bibliotek DirectX 11 oraz zoptymalizowane sterowanie.

gry

Marcin Skierski

4 lutego 2013

Tomb Raider na PC z dodatkowymi efektami dzięki wsparciu DirectX 11

Zobacz screen prezentujący Company of Heroes 2 z obsługą DirectX 11

Na oficjalnym profilu facebookowym gry Company of Heroes 2 udostępniono screen przedstawiający produkcję studia Relic Entertainment z aktywowaną obsługą DirectX 11. Wsparcie dla najnowszych bibliotek wzbogaci oprawę graficzną o dodatkowe efekty.

gry

Marcin Skierski

20 grudnia 2012

Zobacz screen prezentujący Company of Heroes 2 z obsługą DirectX 11

Crytek potwierdza, że Crysis 3 na PC będzie wymagać DirectX 11

Cevat Yerli potwierdził, że do uruchomienia pecetowej wersji gry Crysis 3 będziemy potrzebować karty graficznej obsługującej biblioteki DirectX 11. Posiadacze starszych podzespołów obejdą się smakiem.

gry

Marcin Skierski

19 grudnia 2012

Crytek potwierdza, że Crysis 3 na PC będzie wymagać DirectX 11

Część funkcji DirectX 11.1 także dla użytkowników Windows 7

Firma Microsoft ogłosiła, że pewne funkcje bibliotek DirectX 11.1 są dostępne także dla użytkowników systemu operacyjnego Windows 7. Tym samym niedawne doniesienia na temat rzekomej ekskluzywności DirectX 11.1 dla Windows 8 nie były do końca prawdziwe.

Tech

Marcin Skierski

15 listopada 2012

Część funkcji DirectX 11.1 także dla użytkowników Windows 7

Pecetowe Assassin’s Creed III z obsługą DirectX 11 i lepszymi teksturami

Podczas rozmowy z fanami twórcy Assassin’s Creed III ujawnili kilka konkretów na temat nachodzącej wersji pecetowej. Wśród nich znalazły się m.in. informacje o wsparciu dla DirectX 11 oraz lepszych teksturach.

gry

Adrian Werner

14 listopada 2012

Pecetowe Assassin’s Creed III z obsługą DirectX 11 i lepszymi teksturami

DirectX 11.1 tylko dla Windows 8 – użytkownicy Windows 7 nie dostaną nowych bibliotek

Nowa wersja bibliotek graficznych DirectX będzie dostępna ekskluzywnie na Windows 8. Pracownik firmy Microsoft przyznał, że na razie nie ma planów przeniesienia DirectX 11.1 na starszą wersję systemu (Windows 7). To może oznaczać, że jego użytkownicy zostaną pozbawieni nowinek wizualnych.

pozostałe

Szymon Liebert

12 listopada 2012

DirectX 11.1 tylko dla Windows 8 – użytkownicy Windows 7 nie dostaną nowych bibliotek

Nowe screeny z gry Crysis 3

Jeden z twórców gry Crysis 3 zamieścił na swoim blogu screeny z nadchodzącej strzelanki studia Crytek. Ukazują one wysoką jakość oświetlenia w czasie rzeczywistym.

gry

Grzegorz Ferenc

23 lipca 2012

Nowe screeny z gry Crysis 3

O wsparciu dla DirectX 11 i systemach DRM w Assassin’s Creed III na PC

Przedstawiciel firmy Ubisoft na imprezie Comic-Con zapowiedział wsparcie dla bibliotek DirectX 11 oraz omówił kwestię ewentualnych zabezpieczeń DRM w pecetowej wersji gry Assassin's Creed III. Kilka dni temu jej premiera została opóźniona względem konsolowych edycji.

gry

Marcin Skierski

16 lipca 2012

O wsparciu dla DirectX 11 i systemach DRM w Assassin’s Creed III na PC

Sprawdź benchmark wykorzystujący Unreal Engine 3 z obsługą DirectX 11

Chińskie studio Giant IronHorse udostępniło benchmark z gry Passion Leads Army (PLA). Prezentuje on możliwości zmodyfikowanego silnika Unreal Engine 3, wzbogaconego o obsługę efektów wspieranych przez biblioteki DirectX 11.

Tech

Marcin Skierski

28 czerwca 2012

Sprawdź benchmark wykorzystujący Unreal Engine 3 z obsługą DirectX 11

Studio Rockstar doprecyzowało wymagania sprzętowe gry Max Payne 3 na PC

Na tydzień przed premierą najnowszej gry studia Rockstar, twórcy Max Payne 3 zaktualizowali wymagania sprzętowe wersji na PC. Zgodnie z ich zapowiedziami, tytuł zaoferuje szeroką gamę możliwych ustawień graficznych.

gry

Grzegorz Ferenc

25 maja 2012

Studio Rockstar doprecyzowało wymagania sprzętowe gry Max Payne 3 na PC

Studio Crytek chce przenieść efekty graficzne DirectX 11 do konsolowych edycji gry Crysis 3

Konsolowe wersje gry Crysis 2 odbiegały graficznie od tego, co oferowała pecetowa edycja z włączonym wsparciem dla bibliotek DirectX 11. W przypadku trzeciej odsłony serii twórcy chcą zmniejszyć tę różnicę i zaimplementować pewne efekty, które teoretycznie byłyby niemożliwe do uzyskania na PlayStation 3 oraz Xboksie 360.

gry

Marcin Skierski

25 kwietnia 2012

Studio Crytek chce przenieść efekty graficzne DirectX 11 do konsolowych edycji gry Crysis 3

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl