Zobacz screen prezentujący Company of Heroes 2 z obsługą DirectX 11
Na oficjalnym profilu facebookowym gry Company of Heroes 2 udostępniono screen przedstawiający produkcję studia Relic Entertainment z aktywowaną obsługą DirectX 11. Wsparcie dla najnowszych bibliotek wzbogaci oprawę graficzną o dodatkowe efekty.
Marcin Skierski
Studio Relic Entertainment udostępniło pierwszy screen przedstawiający grę Company of Heroes 2 z włączoną obsługą bibliotek DirectX 11. Wsparcie dla najnowszych technologii pozwoli twórcom na dość znaczne ulepszenie oprawy graficznej względem pierwowzoru.
Wspomniany zrzut ekranu możecie obejrzeć powyżej i jest to tak naprawdę pierwsza okazja, kiedy mamy okazję zobaczyć jak Company of Heroes 2 będzie prezentować się z aktywowaną obsługą DirectX 11. Teselacja, usprawnione cieniowanie, czy ślady na śniegu zostawiane przez jednostki to tylko niektóre z efektów, na jakie gracze mogą liczyć w końcowym produkcie.
Company of Heroes 2 to kontynuacja strategii czasu rzeczywistego rozgrywającej się w czasie II wojny światowej. Premiera odbędzie się w przyszłym roku, a w pierwszych jego miesiącach powinny odbyć się zamknięte beta testy. Gra ukaże się tylko na PC i nie zadziała na komputerach wyposażonych w system operacyjny Windows XP.
- Zapowiedź – Graliśmy w multiplayer Company of Heroes 2 – Relic idzie za ciosem
- Zapowiedź – Graliśmy w Company of Heroes 2! Nowy system pogodowy zachwyca!
- Zapowiedź – Piękna, acz bezlitosna wojna – pierwsze wrażenia z pokazu Company of Heroes 2!

GRYOnline
Gracze
Steam
- gry strategiczne
- Relic Entertainment
- THQ
- DirectX 11
- PC
Komentarze czytelników
dj_sasek Legend

Wielkich różnic nie widać z przejścia na technologię dx11
jarooli Senator

I co ten screen ma niby prezentować, zaawansowane funkcje DX11 czy co? Bo po tym obrazku nie widzę żeby to było DX 11, tak samo może wyglądać gra na DX9.
Herr Doktor Pretorianin

Też nie widzę na tym screenie niczego, co nie mogłoby być zrobione w zwykłym DX9.
Tak naprawdę wydawanie gier RTS z takimi efektami wyłacznie pod DX11 to skutek LENISTWA deweloperów - pod DX11 kod pisze się AFAIK po prostu łatwiej i o to w tym wszystkim chodzi. Nie widzę niczego na tym screenie czego nie byłby w stanie uciągnąć np: nadal bardzo dobry R4850 czy GF8800 (w porównaniu z obecnym poziomem graficznym gier przyhamowanych na PC przez konsole), ale obie wspierają tylko DX10. Powtórzę: że coś takiego jak CoH2 nie odpali na tych kartach to skutek lenistwa developera i decyzji wydawcy - nic dziwnego że THQ przędzie jak przędzie. Propouję by do uruchomienia CoH2 DLC1 AKA Kursk czy jak to nazwą wymagany był obowiązkowo DX11.1 - na pewno poszerzy to grono odbiorców i poprawi sytuację rynkową THQ.
P.S.
Nie piszę tego jako narzekanie że mi nie ruszy. Akurat na dziś mam R7870 więc jak dla mnie CoH2 mógłby wymagać do uruchomienia nawet min. DX11.1 - po prostu nie romumiem takich decyzji przy tak prostej grafice.
P.S.S.
Od razu widać że to bu*l p.t CoH. Bardzo lubię tą serię, mam premierowe wydania boxowe wszystkich 3 części CoH oraz niezależnie od tego ich dubel na Steamie, ale do szewskiej pasji doprowadza mnie gdy przemyślany układ jednostek idzie w kompletny bałagan przy prostej decyzji przesunięcia ich o kawałek, a pojazdy blokują się i chaotycznie omijają wzajemnie. Tu widać podobny bajzel - na pierwszym planie ppanc i piechota (to OK) ale zaraz za nimi organy stalina i w trzeciej linii jakiś czołg średni chyba popularny T34. OK - to tylko screen mający pokazać jednostki, ale oddaje doskonale bajzel z rozplanowaniem jednostek w CoH - bardzo trudno zapanować nad tym inaczej niż po kolei przesuwając jednostki po jednej w konkretne miejsce.
strelnikov Senator
poza tym, ze screen jak screen to nie wiem czy zwrociliscie uwage na niemiecka formacje panzerna .... Panthera w srodku a w odleglosci kilku metrow po lewej i prawej z tylu dwa Slonie ... hmmm.... to ma byc realna gra czy jak? :)