Tak zaczyna się Bioshock Infinite – Irrational Games pokazało początek gry (teraz z polskimi napisami)
Studio Irrational Games pokazało początek gry BioShock: Infinite. Nowy film zawiera kilka pierwszych minut przygody, w której udamy się do podniebnego miasta Columbia w skórze niejakiego Bookera DeWitta. Przygotowaliśmy napisy do tego materiału.
Szymon Liebert
Studio Irrational Games postanowiło przypomnieć graczom, że mają na co czekać w 2013 roku. W nowym filmie opublikowanym na kanale YouTube dewelopera pokazano pierwsze kilka minut z gry BioShock: Infinite. Jeśli zastanawialiście się jak zacznie się jedna z ciekawszych premier najbliższych miesięcy, teraz możecie to sprawdzić. Chyba nie musimy pisać, że materiał, stanowiący po prostu początkowy fragment kampanii, zawiera spoilery.
Film, który znajduje się poniżej to mniej więcej pięć pierwszych minut przygody Bookera DeWitta. Prywatny detektyw ruszy na ratunek niejakiej Elisabeth, więzionej w podniebnym, samowystarczalnym mieście Columbia. Co ciekawe, początek gry przypomina w pewnym sensie pierwszego BioShocka – osoby, które grały w grę i nie boją się spoilerów szybko zrozumieją, o co chodzi. Zostawiamy Was z nowym dziełem Kena Levine i Irrational Games.
Aktualizacja: Przygotowaliśmy polskie napisy do materiału wypuszczonego wczoraj przez studio Irrational. Możecie je włączyć z poziomu poniższego odtwarzacza.
Osobom, które analizują powyższy zwiastun pod kątem grafiki, przypominamy, że pecetowa wersja BioShock: Infinite będzie wspierała biblioteki DirectX zarówno w wersji 10, jak i 11. Na początku tego miesiąca jeden z zagranicznych serwisów udostępnił nawet rozpiskę ustawień graficznych, jakie znajdą się w grze. Wygląda na to, że Irrational Games zadba o komplet zaawansowanych opcji. Nie wiemy jeszcze, ile z funkcji DirectX 11 ostatecznie zostanie wykorzystanych.
Infinite to odsłona serii BioShock, która rozgrywa się w nowym uniwersum, ale dzieli z poprzednimi częściami pewne elementy. Irrational Games stawia na wyrazistą opowieść, rozbudowane tło fabularne i dynamiczną rozgrywkę. W praktyce wypada to świetnie, o czym pisaliśmy w niedawnych wrażeniach z fragmentu gry. BioShock Infinite zostanie wydany w marcu 2013 roku na pecetach i konsolach. Produkcja będzie dostępna w polskiej kinowej wersji językowej (napisy).
Więcej:Liczne zwolnienia w Firaxis Games. Winna jest prawdopodobnie kiepska sytuacja Civilization 7

GRYOnline
Gracze
Steam
- 2K Games
- Irrational Games
- BioShock (marka)
- PC
- X360
- PS3
Komentarze czytelników
standby Pretorianin
@StoogeR ten naiwny gość zrobił to co miał zrobić. To tylko winda do podniebnego miasta. Zapewne można by siedzieć godzinami w tej latarni albo spróbować odpłynąć wpław.
Po Dishonored jakoś inaczej patrze na Bioshock.
Nightoms Junior
@StoogeR Z tego co zauważyłem na filmiku to i tak nie miał zbytniego wyboru.
MustangShelby Centurion

przypomina mi troche -Close Encounters of the Third Kind- po wpisaniu kodu; po tych schodach to on chyba po 5 stopni wbiega ;) ot tak sie czepiam.. wstęp bardzo fajny:)
StoogeR Generał
Developerzy ukazali to w taki sposob, ze razi naiwnosc i sztucznosc tej sceny. Jak mam sie wczuc w role, jezeli zachowanie bohatera jest tak idiotyczne. Patrzac na historie pana DeWitta (i sluchajac textow ktore wypowiada), widzimy obraz zahartowanego kolesia, ktory swoje w zyciu przeszedl. Jest cyniczny i do rzeczy podchodzi z dystansem... Dlaczego wiec zachowuje sie jak polglowek? Scena jest niewiarygodna i smiesznie naiwna. Wyboru nie mial bo mu wyboru nie dali developerzy / scenarzysci.
Drau => Dzieki za info. Do tej pory myslalem, ze mnie za jaja powiesza jak nie zagram ;)
Herr Doktor Pretorianin

@HETRIX22:
Spokojnie możesz. To takie puszczenie oka do ludzi grających w pierwszego Bioshocka i nie zdradza nic z etapu w Columbii.