O wsparciu dla DirectX 11 i systemach DRM w Assassin’s Creed III na PC

Przedstawiciel firmy Ubisoft na imprezie Comic-Con zapowiedział wsparcie dla bibliotek DirectX 11 oraz omówił kwestię ewentualnych zabezpieczeń DRM w pecetowej wersji gry Assassin's Creed III. Kilka dni temu jej premiera została opóźniona względem konsolowych edycji.

Marcin Skierski

Alex Hutchinson z firmy Ubisoft potwierdził, że pecetowa wersja gry Assassin’s Creed III zaoferuje wsparcie dla bibliotek DirectX 11. Wypowiedział się również na temat ewentualnych zabezpieczeń DRM, a także niedawnego opóźnienia daty premiery komputerowej edycji.

Nad wersją na PC pracuje podobno oddzielny zespół, co ma zagwarantować jej odpowiednio wysoki poziom. Sporą przewagą nad konsolowymi edycjami będzie wsparcie dla bibliotek DirectX 11, co zapewni wiele ciekawych efektów graficznych. Hutchinson nie zdradził w tej kwestii żadnych szczegółów, ale zapewne możemy spodziewać się m.in. zaimplementowania teselacji.

Wsparcie dla bibliotek DirectX 11 zapewni grafikę na wysokim poziomie

Rozmówca stwierdził także, że studio Ubisoft Montreal nie decyduje o wprowadzeniu kontrowersyjnych zabezpieczeń DRM, które potrafiły uprzykrzyć życie wielu posiadaczom poprzednich części serii na PC. Decyzja o implementacji systemów antypirackich zależy wyłącznie od wydawcy, czyli jakby nie patrzeć, firmy Ubisoft. W tej chwili nie wiadomo, czy trafią one do Assassin’s Creed III.

Hutchinson po raz kolejny wypowiedział się na temat przesunięcia daty premiery edycji pecetowej, o czym informował w zeszłym tygodniu. Jak sam to określił, prace nad wszystkimi wersjami są przeprowadzane „praktycznie w tym samym czasie”. Może to sugerować, że opóźnienie względem debiutu na konsolach będzie naprawdę niewielkie. Na razie wciąż wiadomo jedynie tyle, że pecetowcy zagrają w nową odsłonę popularnego cyklu jeszcze przed Świętami.

Assassin’s Creed III zadebiutuje w Europie 31 października na PlayStation 3 oraz Xboksie 360, a w późniejszym terminie na PC i Wii U. Gra w naszym kraju zostanie wydana przez rodzimy oddział firmy Ubisoft w polskiej kinowej wersji językowej (napisy). Produkt będzie dostępny wraz z Pakietem Kolonialnym, zawierającym dodatki DLC wprowadzające szkocki pistolet skałkowy oraz tradycyjny ubiór kolonialny.

Assassin's Creed III

Assassin's Creed III

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 30 października 2012

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

7.8

Gracze

7.3

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

lipiec
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-07-23
16:03

bercik6678 Junior

i co im da DRM jak i tak będzie jak w 2 że za 2 tyg będzie crack i gówno im to da za przeproszeniem.

"Animacja chodu, animacje wspinaczki, animacja skoku wiary, animacja zabójstwa z siana, animacja przyzwania asasynów. To tylko tak na szybko z tylko jednego gameplaya."

Co kogo obchodzą animacje??!! Mnie obchodzą usprawnienia i fabuła.

Komentarz: bercik6678
2012-07-19
01:04

zanonimizowany682607 Pretorianin

Ronaldo nie tylko twojej kasy nie zobacza :) Ciekawe czy wprowadza DRM, jesli zrezygnowali z niego w AC Brotherhood i revelations, pewnie nie i bardzo dobrze.

Komentarz: zanonimizowany682607
2012-07-17
21:16

ronaldo1230 Pretorianin

Radzę zassać grę z neta i popierdolić tą jebaną korporacje :)

Moich pieniążków nie zobaczą :*

Komentarz: ronaldo1230
2012-07-17
10:45

Damian1539 Legend

Damian1539

Jeszcze wyłapałem starą animację uwalniania się z uścisku przeciwnika :)

To straszne! Teraz się nie opłaca kupować gry! Wszyscy wiemy, że gry kupuje się dla nowych animacji!

Komentarz: Damian1539
2012-07-17
10:37

kęsik Legend

kęsik
😜

ehh, czepiasz się;P animacje chodu i wspinaczki, czyli te na które zwraca się najwięcej uwagi są nowe, przecież to widać

Animacje wchodzenia na drzewa są siłą rzeczy nowe to tak. Ale animacje wspinaczki na jakieś belki czy coś tam są raczej stare. Co do chodu to może jest minimalnie zmieniony. Jeszcze zaryzykuję stwierdzenie, że animacja truchtu jest ta sama.
Jeszcze wyłapałem starą animację uwalniania się z uścisku przeciwnika :)

Komentarz: kęsik

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl