Pecetowe Assassin’s Creed III z obsługą DirectX 11 i lepszymi teksturami

Podczas rozmowy z fanami twórcy Assassin’s Creed III ujawnili kilka konkretów na temat nachodzącej wersji pecetowej. Wśród nich znalazły się m.in. informacje o wsparciu dla DirectX 11 oraz lepszych teksturach.

Adrian Werner

Do premiery wersji pecetowej Assassin’s Creed III pozostało dziewięć dni. - Pecetowe Assassin’s Creed III  z obsługą DirectX 11 i lepszymi teksturami  - wiadomość - 2012-11-14
Do premiery wersji pecetowej Assassin’s Creed III pozostało dziewięć dni.

Gracze konsolowi już od kilku tygodni mogą cieszyć się grą Assassin’s Creed III. Natomiast miłośnicy komputerów muszą poczekać jeszcze ponad tydzień. Pocieszyć ich jednak powinny najnowsze informacje o wersji pecetowej, których udzielili deweloperzy podczas rozmowy z fanami na serwisie reddit.

  1. Assassin's Creed III – oficjalna strona gry

Przede wszystkim, w wersji pecetowej silnik gry został wzbogacony o obsługę DirectX 11. Dzięki temu uzyskano lepszą optymalizację i ładniejsze efekty, w tym tesselację. Podwyższono też dwukrotnie rozdzielczość większości tekstur, a pozostałe są czterokrotnie bardziej szczegółowe. Ponadto wersja komputerowa wystartuje od razu ze wszystkimi poprawkami, jakie od dnia premiery wprowadzono do edycji konsolowych. Zapewniono też, że sterowanie za pomocą klawiatury i myszki będzie odpowiednio dopracowane.

Wersja pecetowa ma zawierać wszystkie poprawki wprowadzone do konsolowych. - Pecetowe Assassin’s Creed III  z obsługą DirectX 11 i lepszymi teksturami  - wiadomość - 2012-11-14
Wersja pecetowa ma zawierać wszystkie poprawki wprowadzone do konsolowych.

Przypomnijmy, że wersje konsolowe Assassin’s Creed III trafiły na półki polskich sklepów 30 października. Natomiast premiera wydania pecetowego zaplanowana została na 23 listopada.

Opóźnienia edycji komputerowych są tradycją w przypadku tej marki. Wystarczy przypomnieć, że pierwsze trzy gry z serii ukazały się na PC wiele miesięcy po premierach konsolowych. Sytuacja uległa znacznej poprawie w zeszłym roku, gdy Assassin's Creed: Revelations zawitało na system operacyjny Windows raptem dwa tygodnie po debiucie na PlayStation 3 i Xbox 360. W trakcie rozmowy na serwisie reddit twórcy podkreślali, że obecnie późniejsze premiery wersji pecetowej nie są częścią strategii wydawniczej. Zamiast tego wprowadzenie ulepszeń graficznych i właściwe przetestowanie kodu na wielu konfiguracjach sprzętowych zabiera po prostu trochę więcej czasu.

Pecetowe Assassin’s Creed III  z obsługą DirectX 11 i lepszymi teksturami  - ilustracja #3 Popularność serii Assassin’s Creed sprawia, że marka coraz częściej jest adaptowana również na inne media. Na początku grudnia na półki amerykańskich księgarń zawita powieść Assassin's Creed: Forsaken autorstwa Olivera Bowdena. Opowie ona o losach Haythama Kenwaya przed wydarzeniami z Assassin's Creed III.

Ponadto trwają już prace nad filmem kinowym, którego premiera zaplanowana została na 2013 rok. Według niedawnych doniesień główną rolę zagrać ma Michael Fassbender.

Assassin's Creed III

Assassin's Creed III

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 30 października 2012

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

8.1

Gracze

7.3

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

listopad
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-11-20
05:38

Mellygion Generał

Mellygion

Schyłek 2012 roku a wiadomość o DX11 to nowinka warta wzmianki miast codzienność grach.

Komentarz: Mellygion
2012-11-16
00:24

piokos Legend

piokos
😐

Nie umiera tylko idzie spać

Komentarz: piokos
2012-11-15
22:53

zanonimizowany834383 Chorąży

I tak Desmond na końcu umiera

Komentarz: zanonimizowany834383
2012-11-15
18:34

Rafael01 Legionista

Kurde. Tak źle i tak źle. Nie wyjdzie na PC to źle, bo konsole beeeee itd. Wydaja na PC źle, bo port bo tamto i siamto. OK. Napiszcie petycje, ze gra będzie miała słabe tekstury itd. i nie chcecie jej na PC. Ja osobiście się ciesze ze jest chęć wydania na komputer i zapewne tak, czy siak wstąpię do sklepu. A jak komuś się nie podoba to NIE KUPI!Nikt nie zmusza. Nie rozumiem po co to marudzenie. chyba taka natura Polaka:\ Pozdrawiam tych normalnych co szukają radości z grania, a nie meczenia wacka przed 4 pixelami więcej w teksturze.

Komentarz: Rafael01
2012-11-15
10:10

WlodarW Generał

"Przede wszystkim, w wersji pecetowej silnik gry został wzbogacony o obsługę DirectX 11. Dzięki temu uzyskano lepszą optymalizację i ładniejsze efekty, w tym tesselację. Podwyższono też dwukrotnie rozdzielczość większości tekstur, a pozostałe są czterokrotnie bardziej szczegółowe." Tak chciałbym to zobaczyć na jakimś porównaniu, w szczególności te 2x wyższe oraz 4x bardziej szczegółowe tekstury (chyba jak sobie 16AF załączymy; to w dali będą 2x wyższe, bo raczej 4x bardziej szczegółowe to wątpię, że będą)

Komentarz: WlodarW

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl