Pecetowe Assassin’s Creed III z obsługą DirectX 11 i lepszymi teksturami
Podczas rozmowy z fanami twórcy Assassin’s Creed III ujawnili kilka konkretów na temat nachodzącej wersji pecetowej. Wśród nich znalazły się m.in. informacje o wsparciu dla DirectX 11 oraz lepszych teksturach.
Gracze konsolowi już od kilku tygodni mogą cieszyć się grą Assassin’s Creed III. Natomiast miłośnicy komputerów muszą poczekać jeszcze ponad tydzień. Pocieszyć ich jednak powinny najnowsze informacje o wersji pecetowej, których udzielili deweloperzy podczas rozmowy z fanami na serwisie reddit.
Przede wszystkim, w wersji pecetowej silnik gry został wzbogacony o obsługę DirectX 11. Dzięki temu uzyskano lepszą optymalizację i ładniejsze efekty, w tym tesselację. Podwyższono też dwukrotnie rozdzielczość większości tekstur, a pozostałe są czterokrotnie bardziej szczegółowe. Ponadto wersja komputerowa wystartuje od razu ze wszystkimi poprawkami, jakie od dnia premiery wprowadzono do edycji konsolowych. Zapewniono też, że sterowanie za pomocą klawiatury i myszki będzie odpowiednio dopracowane.
Przypomnijmy, że wersje konsolowe Assassin’s Creed III trafiły na półki polskich sklepów 30 października. Natomiast premiera wydania pecetowego zaplanowana została na 23 listopada.
Opóźnienia edycji komputerowych są tradycją w przypadku tej marki. Wystarczy przypomnieć, że pierwsze trzy gry z serii ukazały się na PC wiele miesięcy po premierach konsolowych. Sytuacja uległa znacznej poprawie w zeszłym roku, gdy Assassin's Creed: Revelations zawitało na system operacyjny Windows raptem dwa tygodnie po debiucie na PlayStation 3 i Xbox 360. W trakcie rozmowy na serwisie reddit twórcy podkreślali, że obecnie późniejsze premiery wersji pecetowej nie są częścią strategii wydawniczej. Zamiast tego wprowadzenie ulepszeń graficznych i właściwe przetestowanie kodu na wielu konfiguracjach sprzętowych zabiera po prostu trochę więcej czasu.
Popularność serii Assassin’s Creed sprawia, że marka coraz częściej jest adaptowana również na inne media. Na początku grudnia na półki amerykańskich księgarń zawita powieść Assassin's Creed: Forsaken autorstwa Olivera Bowdena. Opowie ona o losach Haythama Kenwaya przed wydarzeniami z Assassin's Creed III.
Ponadto trwają już prace nad filmem kinowym, którego premiera zaplanowana została na 2013 rok. Według niedawnych doniesień główną rolę zagrać ma Michael Fassbender.
Więcej:Ubisoft ostrzegał, że w końcu wyłączy krytykowane demo Anno 117, a teraz podał ostateczny termin

GRYOnline
Gracze
Steam
- Ubisoft
- DirectX 11
- PC
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Mellygion Generał

Schyłek 2012 roku a wiadomość o DX11 to nowinka warta wzmianki miast codzienność grach.
zanonimizowany834383 Chorąży
I tak Desmond na końcu umiera
Rafael01 Legionista
Kurde. Tak źle i tak źle. Nie wyjdzie na PC to źle, bo konsole beeeee itd. Wydaja na PC źle, bo port bo tamto i siamto. OK. Napiszcie petycje, ze gra będzie miała słabe tekstury itd. i nie chcecie jej na PC. Ja osobiście się ciesze ze jest chęć wydania na komputer i zapewne tak, czy siak wstąpię do sklepu. A jak komuś się nie podoba to NIE KUPI!Nikt nie zmusza. Nie rozumiem po co to marudzenie. chyba taka natura Polaka:\ Pozdrawiam tych normalnych co szukają radości z grania, a nie meczenia wacka przed 4 pixelami więcej w teksturze.
WlodarW Generał
"Przede wszystkim, w wersji pecetowej silnik gry został wzbogacony o obsługę DirectX 11. Dzięki temu uzyskano lepszą optymalizację i ładniejsze efekty, w tym tesselację. Podwyższono też dwukrotnie rozdzielczość większości tekstur, a pozostałe są czterokrotnie bardziej szczegółowe." Tak chciałbym to zobaczyć na jakimś porównaniu, w szczególności te 2x wyższe oraz 4x bardziej szczegółowe tekstury (chyba jak sobie 16AF załączymy; to w dali będą 2x wyższe, bo raczej 4x bardziej szczegółowe to wątpię, że będą)