Na tydzień przed premierą najnowszej gry studia Rockstar, twórcy Max Payne 3 zaktualizowali wymagania sprzętowe wersji na PC. Zgodnie z ich zapowiedziami, tytuł zaoferuje szeroką gamę możliwych ustawień graficznych.
Grzegorz Ferenc
Miesiąc temu informowaliśmy o wymaganiach sprzętowych pecetowej wersji gry Max Payne 3. Dzisiaj studio Rockstar Games zaktualizowało te dane i dodało, że ich nadchodzący tytuł zaoferuje szeroki wachlarz ustawień graficznych.

Według głównego projektanta wersji na PC Kevina Hoare’a, który udzielił wywiadu serwisowi PC World, autorzy dołożyli wszelkich starań, aby gra działała płynnie na jak nawiększej ilości komputerów. Jednocześnie pracownik studia Rockstar zaznaczył, że dopiero przy wyższych ustawieniach grafiki można w pełni delektować się jej pięknem:
Gra wygląda i działa naprawdę niesamowicie na najbardziej zaawansowanych obecnie maszynach, a nawet wielu, jakie dopiero pojawią się w najbliższej przyszłości.
Ponadto Hoare poinformował, że Max Payne 3 zaoferuje wsparcie dla maksymalnie sześciu monitorów naraz, wiele opcji ustawień anti-aliasingu, jakości wody, cieni, a także detali postaci i obiektów. Skorzysta także z możliwości jakie daje obsługa bibliotek DirectX 11, zwłaszcza w zakresie tesselacji (zwiększającej krągłość przedmiotów i postaci) oraz optymalizacji wyświetlanych cieni, o czym pisaliśmy jakiś czas temu.
Oto jak prezentują się zaktualizowane wymagania trzeciej części przygód byłego gliny z Nowego Jorku:
Max Payne 3 w wersji na PC zawita do naszych sklepów 1 czerwca.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Red Dead Redemption jest już dostępne na nowych platformach. Na graczy czeka darmowe ulepszenie
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic