Firma Microsoft Game Studios poinformowała wczoraj, że gra Crackdown – nowa strzelanina przygotowana przez studio Realtime Worlds – weszła w złotą fazę produkcji. Oznacza to, że wszystkie prace nad programem zostały już zakończone.
Firma Microsoft Game Studios poinformowała wczoraj, że gra Crackdown – nowa strzelanina przygotowana przez studio Realtime Worlds – weszła w złotą fazę produkcji. Oznacza to, że wszystkie prace nad programem zostały już zakończone.

Crackdown zadebiutuje najpierw w Stanach Zjednoczonych – stanie się dokładnie za miesiąc. 23 lutego produkt będzie można kupić w Europie. Niestety, polscy użytkownicy konsoli Xbox 360 poczekają na grę dłużej – ile dokładnie, tego na razie niewiadomo, gdyż firma CD Projekt nie podała jeszcze konkretnej daty. Wszyscy zainteresowani będą mogli przetestować program w najbliższy wtorek, zakładając, że autorom uda się w końcu opublikować demo za pośrednictwem usługi Xbox Live.
Wydarzenia przedstawione w Crackdown rozgrywają się w olbrzymiej metropolii, na ulicach której walczą ze sobą trzy organizacje przestępcze: Azjaci, Rosjanie oraz Hiszpanie. Graczom przypada rola specjalnego Agenta, posiadającego ponadnaturalne zdolności, któremu powierzono zadanie pozbycia się liderów poszczególnych gangów, a przez to - przywrócenia pożądanego spokoju w całym mieście. Posiadacze konsol mogą swobodnie eksplorować cały zurbanizowany teren, a także w dowolnej kolejności wybierają kolejne zadania do wykonania. Misje przygotowane przez twórców programu są bardzo zróżnicowane: od pieszych pojedynków z rywalami do efektownych, samochodowych pościgów...
Więcej:Microsoft zdaje sobie sprawę z problemów AI i wprowadza funkcję mającą chronić przed zagrożeniami
GRYOnline
Gracze

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.