Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lutego 2002, 08:59

Co z Necrocide: The Dead Must Die?

Necrocide: The Dead Must Die to trójwymiarowa gra akcji/FPP utrzymana w konwencji horroru, tworzona przez firmę Novalogic Inc. Pierwotnie tytuł ten miał zostać wydany wiosną 2001 roku, jednak kilkukrotnie odkładano jego wydanie, aż powoli słuch po nim zagnał (pod koniec zeszłego roku termin wydania zmienił się na „gdzieś w przyszłości”). Było tak do wczorajszego dnia, aż redaktorzy magazynu Computer and Video Games spytali pracownika firmy Novalogic Inc. o ten projekt. Odpowiedź jaką uzyskali brzmi: Necrocide: The Dead Must Die wyjdzie we wrześniu 2002 roku. Wszystko byłoby w porządku, ale.....

Necrocide: The Dead Must Die to trójwymiarowa gra akcji/FPP utrzymana w konwencji horroru, tworzona przez firmę Novalogic Inc. Pierwotnie tytuł ten miał zostać wydany wiosną 2001 roku, jednak kilkukrotnie odkładano jego wydanie, aż powoli słuch po nim zagnał (pod koniec zeszłego roku termin wydania zmienił się na „gdzieś w przyszłości”). Było tak do wczorajszego dnia, aż redaktorzy magazynu Computer and Video Games spytali pracownika firmy Novalogic Inc. o ten projekt. Odpowiedź jaką uzyskali brzmi: Necrocide: The Dead Must Die wyjdzie we wrześniu 2002 roku. Wszystko byłoby w porządku, ale.....

....z kolei przedstawiciel firmy Novalogic Inc., pani Georgina Petrie, nie potwierdziła tej informacji. Przyznała jedynie, że w chwili obecnej nie wie nic o ponownym rozpoczęciu prac nad Necrocide: The Dead Must Die. No i sytuacja znowu stała się trochę niejasna. Pozostaje mieć nadzieję, że prace nad Necrocide faktycznie zostały wznowione i gra zostanie wydana pod koniec tego roku. Zainteresowanych zapraszam do odwiedzenia naszej encyklopedii oraz oficjalnej strony gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej