Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 lutego 2006, 10:40

autor: Piotr Doroń

Call of Duty 2 - z patchem jednak wszystko ok

Najwidoczniej ostatnie rewelacje na temat problemów studia Infinity Ward ze stworzeniem długo oczekiwanego patcha do pecetowej wersji gry Call of Duty 2 okazały się mocno przesadzone. Przed dwoma dniami firma wystosowała odpowiednie oświadczenie, w którym informuje, że prace nad patchem przebiegają zgodnie z planem i właśnie rozpoczęto ostateczne jego testy.

Najwidoczniej ostatnie rewelacje na temat problemów studia Infinity Ward ze stworzeniem długo oczekiwanego (bo zapowiedzianego już w grudniu 2005 roku) patcha do pecetowej wersji gry Call of Duty 2 okazały się mocno przesadzone. Przed dwoma dniami firma wystosowała odpowiednie oświadczenie, w którym informuje, że prace nad patchem przebiegają zgodnie z planem i właśnie rozpoczęto ostateczne jego testy.

Łatka zostanie udostępniona w najbliższym czasie i przyniesie następujące poprawki:

  • zaimplementowane oprogramowanie PunkBuster;
  • dwie nowe mapy przeznaczone dla rozgrywki wieloosobowej;
  • możliwość automatycznego pobierania modyfikacji oraz map;
  • usunięcie większości uciążliwych błędów istniejących w trybie multiplayer.

Ponadto twórcy poinformowali, iż rozpoczęła się ostatnia faza produkcji programu umożliwiającego tworzenie własnych map, które będzie można następnie opublikować i wykorzystać w grze. Jego premiera nastąpi „tak szybko, jak to jest tylko możliwe”.

Pracownicy Infinity Ward opracowują również patch dla xboxowej (360) edycji Call of Duty 2. W założeniach ma on poprawić niektóre z błędów trybu wieloosobowego oraz uzupełnić go o kilka nowych funkcjonalności (m.in. możliwość tworzenia prywatnych lobby (pokoi), wyrzucania z nich nieproszonych gości oraz przystosowywania warunków danego pojedynku do własnych preferencji). Nie wiadomo niestety kiedy patch zostanie udostępniony do pobrania poprzez usługę Xbox Live.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej