Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 września 2005, 09:02

Brothers in Arms 3 na Unreal Engine 3

Dotarły do nas pierwsze wieści z prezentacji trzeciej odsłony cyklu Brothers in Arms, która odbyła się wczoraj w Dallas, na zorganizowanej przez firmę Gearbox Software imprezie o nazwie Liberation Party.

Dotarły do nas pierwsze wieści z prezentacji trzeciej odsłony cyklu Brothers in Arms, która odbyła się wczoraj w Dallas, na zorganizowanej przez firmę Gearbox Software imprezie o nazwie Liberation Party.

Konkretnie chodzi o silnik, na jakim działać będzie Brothers in Arms 3. Programiści z Gearbox Software postawili na Unreal Engine 3.0, który jak wiemy, staje się ostatnio niezwykle popularny wśród wszelkiej maści producentów. Komentując swoją decyzję, Randy Pitchford podkreślił, iż spośród wszystkich testowanych silników, właśnie ten – stworzony przez Epic Games – wydaje się być najlepszym. Nie jest to pierwsza współpraca obu firm. Poprzednie odsłony cyklu również korzystały z Unreal Engine – tyle, że starszej generacji.

Przypomnijmy, że Brothers in Arms 3 (tytuł roboczy) została zapowiedziana jak na razie tylko na konsolę PlayStation 3. Druga odsłona cyklu – Earned in Blood - zadebiutuje na rynku z początkiem października.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej