Brothers in Arms 3 na Unreal Engine 3

Dotarły do nas pierwsze wieści z prezentacji trzeciej odsłony cyklu Brothers in Arms, która odbyła się wczoraj w Dallas, na zorganizowanej przez firmę Gearbox Software imprezie o nazwie Liberation Party.

Krystian Smoszna

Dotarły do nas pierwsze wieści z prezentacji trzeciej odsłony cyklu Brothers in Arms, która odbyła się wczoraj w Dallas, na zorganizowanej przez firmę Gearbox Software imprezie o nazwie Liberation Party.

Konkretnie chodzi o silnik, na jakim działać będzie Brothers in Arms 3. Programiści z Gearbox Software postawili na Unreal Engine 3.0, który jak wiemy, staje się ostatnio niezwykle popularny wśród wszelkiej maści producentów. Komentując swoją decyzję, Randy Pitchford podkreślił, iż spośród wszystkich testowanych silników, właśnie ten – stworzony przez Epic Games – wydaje się być najlepszym. Nie jest to pierwsza współpraca obu firm. Poprzednie odsłony cyklu również korzystały z Unreal Engine – tyle, że starszej generacji.

Przypomnijmy, że Brothers in Arms 3 (tytuł roboczy) została zapowiedziana jak na razie tylko na konsolę PlayStation 3. Druga odsłona cyklu – Earned in Blood - zadebiutuje na rynku z początkiem października.

Brothers in Arms: Road to Hill 30

Brothers in Arms: Road to Hill 30

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 1 marca 2005

Informacje o Grze
7.8

GRYOnline

8.0

Gracze

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2005-09-23
17:32

zanonimizowany1631 Generał

👍

"Możecie mi wymienić jakieś gry na silniku Unreal Engine 3"

np
Gears of War
Jest juz troche filmikow z tego tytulu zwlaszcza po TGS.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-23 17:33:28]

Komentarz: zanonimizowany1631
2005-09-23
17:42

eJay Legend

eJay

===>ChRiS<=== ---->Ten filmik byl w niskiej rozdzielczosci. Sciagnalem z torrenta wysoka rozdzialke i doznalem opadu szczeki. Ilosc wielokatow w postaciach przyprawia o bol glowy, zero kantow, perfekcyjna gra swiatel (Doom 3 sie chowa). A to podobno nie koniec mozliwosci silnik, czekaja, az karty beda mialy 1 Gb pamieci...

Komentarz: eJay
2005-09-23
18:24

zanonimizowany164753 Konsul

picus-> jak juz mowisz o Gears of War to powiem Ci ze mnie ta gra WOGOLE nie powala powiem wiecej - odrzuca...
grafika grafika bo jest bardzo dobra ale sama gra, jej grywalnosc oraz gameplay jest najmniej beznadziejny - cos na pozor FullSpectrumWarrior - imo bardzo dobrej gry - tyleze nie mamy tutaj zapowiadanej gry zespolowej czyt. z botami, towarzyszami tylko idziesz jak w MoHu chowajac sie za przeszkodami, oslonami jak w FSW... kicz...
grafa jak powiedzial foxx to nie wszystko i ja wybiore jednak Killzone2 na PS3 jesli bedzie choc w 3/4 tak dobrze zrobiona jak bylo pokazane na trailerze z E3 - dzialanie w grupie, z wojennym klimatem i bez jaichs tam niestworzonych kosmitow... ehhh

Komentarz: zanonimizowany164753
2005-09-23
18:38

zanonimizowany1631 Generał

😊

Na dywagacje w stylu "beznadziejny gameplay" itp to proponuje poczekac jeszcze dobre kilka miesiecy za nim gra sie ukaze wtedy bedzie mozna wszystko ocenic.

Co do Killzone 2 albo 3 (bo zdaje sie 2 miala by niby byc jeszcze na PS2) to masz racje.

Komentarz: zanonimizowany1631
2005-09-23
21:26

zanonimizowany164753 Konsul

picus-> o gameplay'u mozna mowic juz jak najbardziej teraz bo sa przeciez pierwsze trailery prezentujace nie tylko grafike GoW ale takze sama rozgrywke oparta na skryptach jak w MoHu, CoDzie i FSW przy czym rozgrywka - "wspolpraca" - przypomina wylacznie MoHa, jak napisalem wyzej, idziesz w sumie sam i czasem dolaczaja do ciebie dodatkowi ludzi jak w CoDzie a krycie sie za przeszkodami jest wziete z FSW tyleze ingerujesz gdzie strzelasz w przeciwienstwie do niej...
sciagnij sobie filmiki z ostatnich targow w Tokio...

Komentarz: zanonimizowany164753

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl