64-bitowy S.T.A.L.K.E.R.

THQ Inc. – wydawca będącej jeszcze w produkcji gry S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl oznajmił, iż wraz z firmą Advanced Micro Devices opracowuje 64-bitową wersję tego programu, który będzie dostosowany do najnowszej linii procesorów AMD. Takowa wersja gry, uruchomiona na odpowiednim sprzęcie ma posiadać w stosunku do pierwotnej wersji programu lepszą grafikę, inteligentniejszych przeciwników komputerowych, oraz możliwość zaimportowania na plansze większej ilości rywali.

Daniel Sodkiewicz

THQ Inc. – wydawca będącej jeszcze w produkcji gry S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl oznajmił, iż wraz z firmą Advanced Micro Devices opracowuje 64-bitową wersję tego programu, który będzie dostosowany do najnowszej linii procesorów AMD. Takowa wersja gry, uruchomiona na odpowiednim sprzęcie ma posiadać w stosunku do pierwotnej wersji programu lepszą grafikę, inteligentniejszych przeciwników komputerowych, oraz możliwość zaimportowania na plansze większej ilości rywali.

64-bitowy S.T.A.L.K.E.R. - ilustracja #1

Mowa tutaj oczywiście o najnowszych, 64-bitowych procesorach AMD, które niedawno pojawiły się na rynku. Warto jednak zaznaczyć, iż firma Advanced Micro Devices znajduje się z tego powodu w dość nie komfortowej sytuacji. Microsoft przesunął bowiem termin premiery swojego 64-bitowego systemu operacyjnego o nazwie Longhorn, który będzie w pełni wykorzystywał możliwości drzemiące w 64-bitowych procesorach AMD. AMD wyciąga nawet wnioski o spisku Intela z Microsoftem, gdyż zapotrzebowanie na jej procesory jest niewielkie, ze względu na znikome wsparcie tego sprzętu od strony programowej – m.in. wspomniane opóźnienia Longhorna i wciąż tylko wersja beta „WindowsXP 64-Bit Edition” (w zwiększeniu sprzedaży procesorów nie pomaga nawet dołączanie doń gry Far Cry). Współpraca AMD z THQ Inc. może więc okazać się dobrym i przede wszystkim przyszłościowym posunięciem.

Wracając jednak do tematu, łatwo zauważyć, że już pierwotna wersja S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl wygląda na dostępnych screenach po prostu olśniewająco i trudno wyobrazić sobie nawet, jak będzie przedstawiać się owa gra na sprzęcie o architekturze 64-bitowej, co ważne - wykorzystując w pełni jego możliwości. Na razie brak jakichkolwiek przecieków graficznych, nie podano też daty ewentualnej premiery 64-bitowego STALKERa. Pewne jest jednak to, iż zarówno firma THQ Inc. jak i AMD, są jak na razie bardzo zadowolone ze współpracy i zapowiadają swój wspólny produkt jako rewolucję.

64-bitowy S.T.A.L.K.E.R. - ilustracja #2
64-bitowy S.T.A.L.K.E.R. - ilustracja #3
64-bitowy S.T.A.L.K.E.R. - ilustracja #4
64-bitowy S.T.A.L.K.E.R. - ilustracja #5

Po więcej informacji na temat gry S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl zapraszam do naszej encyklopedii i zapowiedzi.

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 20 marca 2007

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

8.4

Gracze

9.5

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl