Od momentu, kiedy do sieci przedostały się pierwsze przecieki dotyczące tegorocznej premiery konsoli Xbox360, wszyscy fani rozrywki elektronicznej czekali na tą chwilę. Na targach Tokyo Game Show 2005, przedstawiciele Microsoftu podali oficjalne daty premier Xbox’a 360 w poszczególnych częściach świata. Na 22 listopada przypada więc debiut w USA, Europa otrzyma konsolę 2 grudnia, a Japonia osiem dni później - 10 grudnia. Przypominam, że Polacy o premierze Xbox’a 360 mogą zapomnieć.
Od momentu, kiedy do sieci przedostały się pierwsze przecieki dotyczące tegorocznej premiery konsoli Xbox360, wszyscy fani rozrywki elektronicznej czekali na tą chwilę. Na targach Tokyo Game Show 2005, przedstawiciele Microsoftu podali oficjalne daty premier Xbox’a 360 w poszczególnych częściach świata. Na 22 listopada przypada więc debiut w USA, Europa otrzyma konsolę 2 grudnia, a Japonia osiem dni później - 10 grudnia. Przypominam, że Polacy o premierze Xbox’a 360 mogą zapomnieć.
Warto odnotować, i nawiasem mówić szefowie firmy Microsoft cały czas to podkreślają, że jest to pierwszy przypadek w historii, kiedy premiera nowej konsoli ma miejsce niemalże jednocześnie we wszystkich trzech wyżej wymiennych terytoriach.
Zainteresowanie konsolą zarówno w Europie jak i w Stanach Zjednoczonych jest ogromne, co widać przeglądając listy najczęściej zamawianych towarów w takich zachodnich sklepach jak Amazon, EB Games czy GamePlay. Wszędzie tam Xbox360 znajduje się na ich szczycie, a niejednokrotnie sprzedawca informuje, iż ze względu na dużą ilość zamówień nie będzie w stanie zapewnić na dzień premiery wystarczającej liczby maszyn. Szefowie Microsoftu uspokajają, iż fabryki produkujące Xbox’a 360 w Osace, Oxfordzie i Orlando pracują pełną parą. Co się tyczy zainteresowania tą maszynką w Japonii to... no cóż... Japonia to nieco inna bajka...
Poniżej lista gier na konsolę Xbox 360 z jaki mogą zapoznać się odwiedzający Tokyo Game Show 2005:
(eM)
(Bandai Co. Ltd.)
(Konami)
(Genki Co. Ltd.)
(Taito Corp.)
0

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.