Beta wersja zestawów do tworzenia gier na Xbox 360

Studia developerskie w końcu otrzymały zmodyfikowane wersje zestawów do tworzenia gier na najnowszą konsolę Microsoftu, Xbox 360. Zastąpią one dotychczasowy sprzęt, czyli systemy oparte na Apple PowerMac G5. To właśnie takich zestawów użył Microsoft do prezentacji gier na tegorocznych targach E3 - za co zresztą zebrał tęgie baty od obserwatorów.

futurebeat.pl

Maciej Myrcha

Studia developerskie w końcu otrzymały zmodyfikowane wersje zestawów do tworzenia gier na najnowszą konsolę Microsoftu, Xbox 360. Zastąpią one dotychczasowy sprzęt, czyli systemy oparte na Apple PowerMac G5. To właśnie takich zestawów użył Microsoft do prezentacji gier na tegorocznych targach E3 - za co zresztą zebrał tęgie baty od obserwatorów.

Posunięcie takie może oznaczać, iż developerom zostało około 3-4 miesięcy do ukończenia gier, które miałyby zadebiutować w momencie premiery Xbox 360. Niestety, również obecne zestawy nie są końcową wersją sprzętu, na którym docelowo mają pracować developerzy. Systemy nazwane zestawami Beta posiadają konfigurację procesora oraz chipu graficznego zbliżoną do finalnej wersji Xbox 360. Jednak nadal jest ich stosunkowo niewiele ale Microsoft robi wszystko, aby naprawić tę sytuację. Pewnym pocieszeniem dla kierownictwa Microsoftu może być fakt, iż ich największy rywal, Sony, ma również problemy z wyprodukowaniem większej ilości zestawów przeznaczonych dla PS3.

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Xbox
2005-07-05
20:24

zanonimizowany189562 Pretorianin

Najwyzej pierwsze gry będą pokazywać 30% mocy konsoli. Mnie tam wygląd tych gier odpowiada, a później będzie dużo lepiej:)

Komentarz: zanonimizowany189562
2005-07-06
10:33

zanonimizowany26519 Generał

30% mocy kosoli watpie :d . Beda zjadac duuzo wiecej na starcie :] w szczegolnosci Gears of War i gry na ue3.o pochlona duuzo wieksza czesc mocy niz 50% ;-] albo i wiecej :D.

Komentarz: zanonimizowany26519
2005-07-06
11:11

zanonimizowany189562 Pretorianin

Ja tam szczerze mówiąc nie sądzę, że UE3.0 wyciąga dużo mozliwości z jakiegokolwiek sprzętu. Jest to silnik zbyt multiplatformowy i sądzę, że gdyby był pisany przez tych samych ludzi specjalnie pod X360 albo PS3 to dopiero wtedy gry robiłyby cholerne wrażenie.

Komentarz: zanonimizowany189562
2005-07-06
13:49

zanonimizowany251643 Legend

iron-menda -> Gears of War i Unreal zabiorą całą dostępną programistom moc na starcie. To było widać na E3; Gears of War na beta kitach chodziło 10 fps, a Unreal 3 na Ps3 też zwalniał momentami. Jest jeszcze czas na optymalizację kodu ale nie sądzę żeby do momentu poznania możliwości konsol gry na tym silniku zostawiały choć 1% wolnej mocy na obu maszynkach nowej generacji

Komentarz: zanonimizowany251643
2005-07-06
14:10

Raziel Legend

👍

Maxblack --> bzdura, jak ktoś ma już w miare dobry komputer to cena takiego upgrade'u będzie o wiele niższa (jesli sie wymieni i opchnie stary sprzęt).

Ja tam z innej beczki bardzo lubię konsole, pozwalają mi umiejętnie ogdrodzić badziewie od dobrych gier, to pierwsze ląduje kupą na konsole a to drugie w większosci na PC:)

Komentarz: Raziel

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl