Ubisoft GmbH
Firma polski wydawca
WWW: http://www.ubi.com
Facebook: https://www.facebook.com/UbisoftPL/
Adres: ul. Domaniewska 39A 02-672 Warszawa
Telefon: +48 22 208 22 30
Fax: +48 22 208 22 40
Dział Pomocy Technicznej
Ubisoft GmbH
tel. 00 48223060063
https://support.ubi.com/pl-PL/Cases/new?method=email
Ubisoft GmbH sp. z o.o. oddział w Polsce (określane potocznie mianem Ubisoft Polska) to lokalna spółka dystrybucyjna jednego z największych światowych producentów i wydawców gier wideo, francuskiego koncernu Ubisoft. Siedziba Ubisoft Polska mieści się w Warszawie, a dyrektorem zarządzającym od początku funkcjonowania spółki jest Adam Zdrzałek – były pracownik takich firm, jak Philips Poland, Unilever czy Browar Żywiec.
Zamiar otwarcia lokalnego biura w Warszawie został ogłoszony przez przedstawicieli firmy Ubisoft podczas targów Games Convention 2008 w Lipsku, a formalnie firma rozpoczęła swą działalność na polskim rynku 16 lutego 2009 roku. Zadaniem spółki Ubisoft Polska jest umocnienie na rodzimym rynku pozycji firmy macierzystej, poszerzenie sieci dystrybucji oraz wzmocnienie zespołu sprzedażowego, m.in. poprzez nawiązywanie partnerskich umów z sieciami handlowymi. Polski oddział firmy zajmuje się także pomocą techniczną i pełni ważną rolę w przygotowaniu lokalizacji kolejnych tytułów Ubisoftu, zarówno w wersjach pecetowych, jak i konsolowych. W momencie wejścia na nasz rynek, Ubisoft Polska przejęło prawa do dystrybucji na terenie Polski wszystkich gier Ubisoftu, których wydawaniem zajmowali się dotąd inni czołowi dystrybutorzy pokroju CD Projektu (obecnie CDP.pl) oraz Cenegi.
Oprócz premierowych tytułów, przygotowanych przez studia koncernu Ubisoft, w portfolio wydawniczym Ubisoft Polska znajduje się również seria Ubisoft Exclusive, zawierająca reedycje największych hitów firmy w atrakcyjnych cenach (od ok. 50 do 75 zł). Tytuły firmowane marką Ubisoft Exclusive wydawane są w trzech wariantach, tzn. serii niebieskiej, czerwonej i czarnej, różniących się zawartością (np. pojedyncze tytuły, kompletne wydania lub całe serie gier), a co za tym idzie – ceną.