Data wydania: 4 października 2019
Siódma główna część serii Ghost Recon od firmy Ubisoft. Breakpoint to sandboksowy TPS stworzony w oparciu o rozwiązania z Ghost Recon: Wildlands, ale wyposażony w garść zmian, np. brak towarzyszy sterowanych przez SI, system ran i kontuzji czy wybór kwestii w dialogach. Tytuł pozwala przy tym na zabawę w pojedynkę lub w ramach multiplayera (co-op i PvP).
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint to trzecioosobowa strzelanka w otwartym świecie, reprezentująca kultową serię zapoczątkowaną w 2001 roku. Tytuł został opracowany i wydany przez sprawującą pieczę nad marką firmę Ubisoft.
Akcja gry Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint rozgrywa się w uniwersum, do którego zabrała nas poprzednia odsłona cyklu – Wildlands. Nie mamy jednak do czynienia z bezpośrednią kontynuacją, gdyż tytuł opowiada odrębną historię.
W trakcie zabawy trafiamy na znajdującą się na Pacyfiku fikcyjną wyspę Auroa, by zbadać zagadkową kwestię nagłej utraty kontaktu z nią. Po dotarciu na miejsce Nomad, czyli będący głównym bohaterem (lub bohaterką, bo twórcy pozwalają nam wybrać płeć kontrolowanej postaci) członek tytułowego oddziału Duchów, odkrywa, że ów skrawek lądu został opanowany przez składającą się z byłych komandosów armię najemników pod dowództwem niejakiego Walkera (w tej roli Jon Bernthal znany między innymi z głównej roli w serialu Punisher Netflixa). Sprawa jest poważna, gdyż znajduje się tu siedziba korporacji Skell, opracowującej zaawansowane technologie dla wojska. Zadaniem protagonisty jest opanowanie sytuacji oraz dowiedzenie się, dlaczego najemnicy przejęli wyspę.
W Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint akcję ukazano zza pleców bohatera (TPP) oraz z perspektywy pierwszoosobowej (FPP) przy strzelaniu z celowaniem. Autorzy oddają nam do dyspozycji otwarty świat, po którym możemy poruszać się na piechotę bądź przy użyciu około trzydziestu różnych pojazdów. Tym, co wyróżnia ten tytuł na tle poprzednich części serii, jest fakt, że jeśli zdecydujemy się na zabawę w pojedynkę, głównemu bohaterowi nie towarzyszą już komandosi sterowani przez sztuczną inteligencję.
Na ukończenie czeka tu szereg misji popychających do przodu fabułę; chcąc jednak poczynić postępy, musimy uważnie rozglądać się po okolicy i zdobywać dane wywiadowcze (głównie poprzez rozmowy z postaciami neutralnymi, przesłuchiwanie nieprzyjaciół, a także kolekcjonowanie materiałów wywiadowczych). Wszystko zaplanowano tak, by grę można było przechodzić w specjalnym trybie bez znaczników misji na mapie. Poza tym możemy zająć się rozmaitymi zadaniami i aktywnościami pobocznymi. Nowością w tej odsłonie są elementy looter shootera. Sprzęt i uzbrojenie, jakie znajdujemy w trakcie gry, mają swój poziom, a niektórzy przeciwnicy będą wymagać odpowiedniego levelu wyposażenia, by nawiązać z nimi równorzędną walkę.
Pomimo że walka odgrywa tu ważną rolę (otrzymujemy nawet nowe narzędzia mordu, na czele z wyrzutniami rakiet, a ich dopełnieniem są liczne gadżety, choćby w postaci palnika pozwalającego na wycinanie dziur w płotach), autorzy postanowili pogłębić rozgrywkę, implementując w swoim dziele nowe mechaniki nawiązujące do gier survivalowych. Zastosowano choćby system ran i kontuzji, które wpływają na potencjał bojowy naszego bohatera. Wszystkie te niedogodności można wyleczyć, korzystając z rozmaitych środków.
Istotną nowinką jest również możliwość skorzystania z naturalnego kamuflażu; protagonista może oblepić się błotem, by wtopić się w otoczenie i przygotować zasadzkę na wrogów. Poza tym podczas wybranych przerywników filmowych możemy teraz wybierać kwestie wypowiadane przez naszego żołnierza. W Breakpoint pojawiła się także możliwość wyboru specjalizacji bohatera w trybie fabularnym (rozwijamy go w miarę postępów).
Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, w Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint pojawiają się dwa multiplayerowe warianty rozgrywki, czyli przechodzenie kampanii fabularnej w trybie współpracy (otrzymujemy tam możliwość dzielenia się z towarzyszami ekwipunkiem w specjalnych obozach, a także przenoszenia rannych sojuszników w bezpieczne miejsce) oraz moduł Ghost Wars oparty na zasadach PvP. Warto odnotować, że rozwój postaci jest tutaj współdzielony we wszystkich trybach gry.
Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint posiada trójwymiarową grafikę wysokiej jakości. Otoczenie jest szczegółowe, a sylwetki postaci i modele broni mogą się pochwalić wysoką liczbą detali. Dopełnieniem tego wszystkiego jest realistyczne oświetlenie.
Warto odnotować, że nad procesem produkcji i scenariuszem czuwał doradca militarny – Emil Daubon – który od 2005 roku służył w amerykańskich Zielonych Beretach.
Autor opisu gry: Krzysztof Mysiak
Platformy:
PC Windows
Xbox One
PlayStation 4
Gry podobne:
14GRY
Sygnowany nazwiskiem popularnego amerykańskiego pisarza cykl taktycznych strzelanek w militarnej konwencji. Seria została wykreowana przez studio Red Storm Entertaiment (obecnie Ubisoft Red Storm), które do dzisiaj sprawuje pieczę nad jej rozwojem. Prawa do marki znajdują się natomiast w posiadaniu koncernu Ubisoft.
Recenzja GRYOnline
Ghost Recon: Breakpoint jest ogromny i ma ładne widoki, a na dodatek autorzy przygotowali aż dwanaście powtarzalnych misji. Niestety świat jest pusty i nudny, gra pełna błędów, a mechanika rozgrywki irytuje. Autorzy wsadzili do tego wora za dużo elementów i żaden nie okazał się dopracowany. Jeśli chcecie naprawdę poczuć się jak żołnierz sił specjalnych, lepiej jeszcze raz zagrajcie w Ghost Recon: Wildlands - to ostatni odcinek tej świetnej serii. Breakpoint to Ultimate Ubisoft Game – wielka wydmuszka z mikrotransakcjami.
Aktualizacja: 2 października 2019
Poradnik do gry Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint stanowi kompendium wiedzy o tej sandboksowej produkcji. Znajdziesz tu m.in. porady pozwalające poradzić sobie z napotkanymi przeciwnikami, mapy lokacji, a także opis osiągnięć i sekretów.
15 czerwca 2025
Realistyczne shootery nie wybaczają błędów i dostarczają emocji, jakich nie można znaleźć w innych rodzajach strzelanek. Dlatego łapcie za broń, wkroczcie na pole walki i sprawdźcie, czy potraficie myśleć jak prawdziwy taktyk.
25 marca 2020
„Przez te bezguścia, które ciągle grają w Fallouta 76, współczesne gry są właśnie takim syfem”. Tak sądzisz? No więc czas na kubeł zimnej wody – to nie oni są problemem. Tylko Ty.
11 stycznia 2020
Nie samymi hitami branża gier komputerowych żyje. Oto najgorsze duże gry, jakie dostaliśmy w 2019 roku. Przypomnijmy sobie razem, jak się frustrowaliśmy, wściekaliśmy i załamywaliśmy ręce.
9 stycznia 2020
Mikrotransakcje i lootboksy? A może błędy, kiepskie porty na peceta czy mapy drogowe donikąd kolejnej gry – usługi sieciowej? Co najbardziej wkurzało nas w grach mijającej generacji?
27 grudnia 2019
Wyjątkowo zapytaliśmy naszą redakcyjną szklaną kulę nie o numery Lotto, kiedy Polska wygra mecz ani którędy omijać korki do domu, a o to, czego spodziewać możemy się po 2020 roku w branży gier.
Nowa część serii Ghost Recon ma zadebiutować jesienią 2026 roku. Uznany informator Tom Henderson przekazał bardzo pierwsze informacje, na czele z roboczym tytułem gry.
gry
Maciej Gaffke
27 lipca 2025
W sieci pojawiły się doniesienia o taktycznej strzelance Project Gone od firmy Ubisoft. Najpewniej chodzi tu o nową odsłonę serii Ghost Recon.
gry
Adrian Werner
1 lipca 2024
Ubisoft podobno inspiruje się seriami Call of Duty i Battlefield przy tworzeniu kolejnej odsłony Ghost Recon. Uznany informator, Tom Henderson, ujawnił więcej szczegółów na temat następnej części tego popularnego cyklu strzelanek.
gry
Maciej Gaffke
10 marca 2024
Cztery lata po premierze można wreszcie bez obaw polecić Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint. Imponujący mod zapewnia powrót do korzeni serii, gra została mocno przeceniona na Steam, a jej stan techniczny jest całkiem dobry.
gry
Adrian Werner
27 listopada 2023
Pojawiły się wiarygodne doniesienia o terminie premiery następnej części serii Ghost Recon. Niestety nie zapowiada się, aby był to szybki debiut.
gry
Adrian Werner
17 stycznia 2023
Plotki sugerują, że Ubisoft pracuje zarówno nad dużą grą z serii Ghost Recon, jak i kolejnymi „digitami” (żetonami NFT) dla platformy Ubisoft Quartz.
gry
Jakub Błażewicz
6 kwietnia 2022
Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint nie będzie dalej rozwijane w 2022 roku. Serwery gry pozostaną jednak aktywne.
gry
Hubert Śledziewski
5 kwietnia 2022
Ubisoft jakiś czas temu zaczął wprowadzać NFT do swoich gier. Pomysł spotkał się z chłodnym przyjęciem. Według kierownika ds. inicjatyw blockchain gracze po prostu nie rozumieją płynących z tego korzyści.
gry
Dawid Wanat
28 stycznia 2022
Tokeny NFT z Ghost Recon: Breakpoint nie cieszą się zbytnią popularnością po półtora tygodnia od premiery platformy Ubisoft Quartz.
gry
Michał Zegar
21 grudnia 2021
Prezes Ubisoftu spróbował uspokoić emocje wywołane wprowadzeniem NFT do Ghost Recon: Breakpoint. Według doniesień, jego argumenty nie przekonały jednak deweloperów.
gry
Adrian Werner
18 grudnia 2021
Popularne pliki do pobrania do gry Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint.
trainer Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint - v6262713 +29 Trainer - 8 września 2021
mod Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint - The Metalhead Visual Overhaul Collection - Enhanced Graphics and Cinematic Effects Using ReShade v.1.1 - 6 lipca 2020
mod Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint - First Person View v.1 - 27 listopada 2023
mod Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint - First Person DoF Blur Removal v.1.3 - 6 grudnia 2023
Wymagania sprzętowe gry Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-4460 3.2 GHz / AMD Ryzen 3 1200 3.1 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX 960 / 3 GB Radeon R9 280X lub lepsza, Windows 7/8.1/10.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-6700K 4.0 GHz / AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 6 GB GeForce GTX 1060 / 8 GB Radeon RX 480 lub lepsza, Windows 7/8.1/10.
Ultra wymagania sprzętowe:
(4K) Intel Core i7-7700K 4.2 GHz / AMD Ryzen 7 2700X 3.7 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 8 GB GeForce RTX 2080 / 16 GB Radeon VII lub lepsza, Windows 10.
Średnie Oceny:
Średnia z 6 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 1508 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"W większości pozytywne"
Średnia z 32507 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Dariusz Matusiak
Recenzent GRYOnline.pl
2019.10.07
Breakpoint to nieudany, bezkształtny zlepek pomysłów ze wszystkich gier Ubisoftu. W niekończącej się powodzi wirtualnych śmieci do zbierania i kupowania, nie został nawet ślad po kultowej serii Ghost Recon.
Seep
Ekspert
2022.05.27
Nie rozumiem tych wszystkich negatywnych i słabych ocen, przecież ta gra to istny majstersztyk. Ograłem ten tytuł ze znajomym w trybie kooperacji, może na początku zacznijmy od fabuły. Fabuła sama w sobie dość prostoliniowa, żadnych nieprzewidywalnych wydarzeń ani nic w tym stylu, po prostu banalna. Tak jak w poprzedniej części, duży arsenał broni co sprawia, że jest w czym wybierać. Szata graficzna to naprawdę mistrzostwo, dawno nie widziałem w żadnym tytule tak pięknej, kolorowej i miłej dla oczu grafiki. Poruszająca się roślinność pod wpływem wiatru, fale na wodzie, no coś pięknego. Różnorodności terenu tutaj też nie brakuję, wyspa ta dzieli się na główną i kilka innych mniejszych, gdzie min. widzimy śnieg, soczyste dżungle i piękne mieszane lasy. Fajną opcją było tutaj zagrzebywanie się w ziemi w celu ukrycia się przed wrogiem, głównie robiliśmy to w śniegu, albo błocie. Twórcy zwrócili ogromną uwagę na szczegółowość gry -ślady po pociskach odwzorowane bardzo ładnie, kiedy zagrzebiemy się w błocie podnosimy się ubrudzeni w błocie czy tam usmarowani w śniegu. Broń w zależności od warunków pogodowych tak samo ulega przetarciom, ubrudzeniom i naprawdę jest tutaj ukazany bardzo duży realizm. Przez praktycznie całą rozgrywkę, a graliśmy koło 60 godzin ciągle zatrzymywaliśmy się by podziwiać piękne widoki bo trafiały się one na każdym kroku. Mapa świata tak wielka, że ciężko byłoby ją zwiedzić bez pojazdów latających. Każda misja to tysiące pomysłów na jej wykonanie, cicha infiltracja bez alarmu czy po prostu wjazd szturmem na pełnej bez pytań. Możliwość eliminacji wrogów karabinami snajperskimi z dużej odległości to coś pięknego, zwiad dronem, skan terenu - brakuje słów by to wszystko opisać, w to po prostu trzeba zagrać. Grę ograłem ze wszystkimi dodatkami DLC, i grałbym w nią dalej gdyby jeszcze się dało. Wyspa z wulkanem była tutaj bardzo dużym zaskoczeniem, troszkę na starcie popsuliśmy sobie rozgrywkę bo wzięliśmy tą wyspę na cel jako pierwszą. Na wyspie możemy znaleźć bardzo dużo tajemniczych miejsc i obiektów, niczym z jakiegoś filmu grozy. W tej odsłonie gry było troszkę mało helikopterów, w tym aby jeden samolot, ale na dłuższą metę to nie przeszkadzało bo gra oferowała nam wiele innych pięknych rzeczy. Fajnie było tutaj spotkać po raz kolejny Jon'a Bernthal'a.Co tu więcej powiedzieć... pozycja obowiązkowa dla każdego gracza!W tym temacie będę na bieżąco wrzucał screeny z Breakpoint'a - https://www.gry-online.pl/forum/screeny-z-gier-15/zdf36bf6?N=1 .Moje wideo z gry - https://www.youtube.com/watch?v=avrp46cnTSo&t=436s
pieterkov
Ekspert
2020.07.17
No nie da się w to grać. Interfejs zawalony ikonkami, napisami i cholera wie czym jeszcze. Setki misji, sidequestów, zleceń na schematy. Niemożliwe jest połapanie się w tym wszystkim. Do tego gra na vulkanie ma więcej fps ale uruchamia się średnio raz na 10 prób - w pozostałych przypadkach crash w menu lub podczas wczytywania. Na directx też się jednak potrafi zawiesić i wysypać do pulpitu podczas wchodzenia/wychodzenia do ekwipunku.Wydajność jest znośna. Grafika też ok. I... tyle.Można niby wyłączyć poziom sprzętu ale nic to chyba nie zmienia bo nadal mamy tą samą broń, tylko, że jej poziom się nie wyświetla. Cała gra jest mega toporna i nieprzyjemna do grania. Poprzednia gra też była trochę przerostem formy nad treścią ale dało się w tym finalnie odnaleźć i czerpać z tego przyjemność. To coś nie jest grą tylko jakimś chorym tworem. Naprawdę chciałem, żeby ta gra mi się podobała ale nie potrafię. To jest moment w którym trzeba powiedzieć dość i przypomnieć ubisoftowi, żeby robił gry, a nie usługi służące nikomu.Załączam screen z mojego ekranu po wyjściu z huba na początku gry. Oceńcie sami czy coś z tego rozczytacie.P.S. Dodam jeszcze, że w grze jest niby jakiś surwiwal, obozy, zjadanie posiłków dla bonusów, ale wszystko to jest zbędne i wsadzone mocno na siłę, nic to nie wnosi, bo to nadal strzelanka z nieograniczonymi zasobami.
wwad
Ekspert
2019.12.30
Zerknąłem na promocje świąteczne u ubi widząc spore przeceny i kupując 2 gry trzecia gratis ( dałem też +20% za U punkty ) tak oto pozyskałem tą gierkę za około 50zł przeliczywszy wszystkie promocje ;] a tyle mogłem zaryzykować.Wniosek pierwszy na starcie gry : !! Koniecznie wyłączyć Iniekcje czasową w ustawieniach grafiki - wpływa bardzo negatywnie na obraz już na starcie dzięki temu widać pikseloze na ogniu czy cieniach i ogólnie wszędzie do tego wprowadza spore rozmycie np. trawy, wiąże się to niestety z spadkiem co najmniej 10 - 15 FPS ale warto.Wymagania sprzętowe jeśli idzie o GPU są tu raczej wysokie i mój leciwy GTX 1070 już trochę nie domaga ale jeszcze bez tragedii. Ogólnie na bardzo wysokich da się grać jedynie : poziom szczegółów, trawa i textury na najwyższe dałem co zapewnia około 50 FPS ( +/- 6 ) w FullHD. Grafika jest całkiem ładna jak na to co mogłem ustawić to jest bardzo dobrze, konstrukcja mapy też nie zawodzi.Brakuje mi towarzyszy broni w grze solowej przyzywyczaiłem się do nich w tej seri niby dalej jest strzał synchroniczny z drona ( wymaga zużycia itemu drona ) ale to już nie to samo.Sam gameplay jest dość podobny do wildlandsa. Co do loot shootera jest i będzie :P czy wiele różni się od tego co było w wildlands pod względem ilości zbieranych śmieci raczej nie bo one same się z ziemi podnoszą wraz z amunicją gdy się przebiega obok zabitych a lootuje się jedynie skrzynki czyli to co już było np. z zasobami w poprzedniej części tu po prostu wypadają bronie i dodatki do nich z tego.Ogólnie gram na standardowym poziomie trudności i jakoś wielkiej uwagi na loot nie zwracam puki strzały w głowę zabijają sprawnie i z broni dobrze mi się strzela to jest ok i wiele tu różnicy nie widzę w porównaniu do poprzednich odsłon.Przynajmniej nie muszę lecieć przez całą mapę szukać jakiejś broni czy potem dodatków do niej by mieć coś lepszego oj jak to mnie potrafiło wykończyć nerwowo w GR W.Plecak jest dość pojemny mieści 300 itemów więc jakoś bardzo problemu nie ma z gromadzeniem śmieci, będą potrzebne się odkopie. A że sortują się dość dobrze które są najlepsze to jest to banalne.Obawiałem się dość znacząco jak to wypadnie ale w czasie lvlowania nie jest to bardzo odczuwalne i nawet mi się podoba bo bronie w dużej mierze zachowały oryginalną mechanikę, nie jest tak jak w divisionie że muszę wpakować cały magazynek w byle kogo. Pewno dopiero w end game gdy chce się człowiek na bossów wybrać będzie miało to znaczenie. Do multi to ponoć nie ma znaczenia jak samouczek mówił tam każdy ma ten sam poziom sprzętu ( piszę tylko jak by kogoś interesowało nie testowałem jeszcze ).Kampania i akcja no coś się dzieje nawet ciekawie w porównaniu do wildlands jakaś tajemnica jest, akcja nawet też ( więcej się nie wypowiem bo głównie zwiedzam świat i się nawalam z wrogiem i tak już od 11h ).Kryjówka gdzie można spotkać innych graczy dość oryginalna choć niestety dość prosto wykonana.Gra wydaje się trochę bardziej zagmatwana niż poprzednie polecam nie pomijać samouczków by czegoś nie przegapić bo może być problem i się można pogubić. Ogólnie interface jest dość mało intuicyjny ale to ostatnio standard w shooterach ubi.Dochodzi systemy odpoczynków w obozach ( premie można czasowe tam aktywować, wybrać pojazd, zmienić porę dnia, wykonać do obozu szybką podróż )Urazy ciała tak trochę z far crya wizualnie ale są one odczuwalne tu choć nieznacznie.Crafting tu też jest od jedzenia po materiały wybuchowe, ulepszenia do broni itd. ( wydaje mi się to jako dodatek nie obowiązek przed end game )Oprócz normalnego lvlu doszło lvlowanie klasowe ( na tą chwilę są 4 klasy postaci do wyboru ). Tu nie ma expa tylko trzeba wykonać zadania na dany lvl przewidziane głównie pod umiejętności danej klasy.Leżąc na ziemi dodano opcję kamuflaż postać się ochlapie błotem, przytuli do gleby i jej nie widać. I to na prawdę fajnie działa.Możliwość poruszania się po świecie bez znaczników na mapie w teorii każde zadanie ma lokalizację opisaną ale w tak wielkim świecie jak zwykła misja poboczna potrafi być rozwalona na pół mapy w różnych lokacjach to robi się mniej zabawnie. To raczej nie dla mnie w pierwszej rozgrywce ale można to banalnie szybko włączyć lub wyłączyć.AI nie oceniam bo jak można oceniać na zwykłym poziomie trudności. Na tym poziomie człowiek chce pozwiedzać świat i postrzelać sobie 4fun i to AI mi zapewnia. Ale nic ponadto wyzwania nie ma na tym poziomie trudności.Do największych minusów zaliczył bym jazdę pojazdami za pomocą klawiatury drewno jeszcze większe niż poprzednio z szarpiącą animacją. Na szczęście jest opcja sterowania pojazdów myszą trzeba się w prawdzie nauczyć tego ale jest przynajmniej płynnie. Do tego zaprojektowane tylko pod coopa, nie da się szybko przełączać między kierowcą a bronią co dla gracza solo jest porażką. Dało się w Far Cry tu się nie da.Aby nie było zbyt nudno od razu w mojej kolekcji są w obozie odblokowane całe masy pojazdów ( 12 ) na wypasie kolorowe różne rodzaje nawet transporter opancerzony, helikopterów ( 4 ) do tego opancerzone i uzbrojone wszelako oraz 2 motory krosowy i sportowy które można nieskończenie spawnować w odkrytych obozowiskach. Po rozwaleniu pojazdu też nie zniknął. Dziwne jak na edycję standardową bo ja tymi pojazdami nic nie robiłem ani ich nie kupowałem wcześniej ledwo dotarłem do wioski od razu były w ognisku dostępne ( tak się pojazdy wybiera w tej grze z ogniska hahaha ). Więc albo bug albo prezent świąteczny albo ja nie wiem jak mam to wytłumaczyć.Kolejną wadą jest w głównym obozie na środku non stop kaszlący NPC działa na mnie jak płachta na byka po 5min ma się tego dość.Jak na razie jestem z gry zadowolony. Choć gdybym nie wyłączył tej jednej opcji graficznej to by mnie pixele chyba zakuły i by była bardzo negatywna ocena. Nie mam pojęcia po co oni to włączyli domyślnie co mi po FPSach jak gra wygląda jak sprzed 15lat z tym.Na szczęście jestem z tych graczy co lubią w ustawieniach pogrzebać więc gram na przyzwoitym wyglądzie gry praktycznie od początku. Na pewno nie ustępującym poprzednikom i obecnym czasom. Szkoda że wiele graczy takiego szczęścia nie będzie miało bo od razu chcą grać a nie bawić się opcjami co też jest zrozumiałe.Fanom GR nie oczekującym nie wiadomo jak dużego wyzwania tylko funu mogę i tego GR polecić.
Butryk89
Ekspert
2022.11.06
Ocena STEAM
W większości pozytywne (32 507)
Główne zalety gry
Główne wady gry
Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników
Podsumowanie
Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,
Ocena OpenCritic
11% rekomendacji (131)
GameSpot
Richard Wakeling
Game Rant
Dalton Cooper
TheSixthAxis
Aran Suddi
PC Gamer
Rick Lane
DualShockers
Jordan Boyd
Admin Senator
Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint - recenzje graczy
TraXsoN Generał
Jak była promka na 90% to postanowiłem kupić te gierkę.
Typowa gra ubi pełno znaczników i lecisz od jednego do drugiego ale jak zwykle raz na jakiś czas mam ochotę tak bezmózgo pobiegać po mapie.
No więc ustawiłem poziom trudności na maksymalny hard tylko interfejs zostawiłem bo jednak lubię widzieć celownik i pozaznaczany złom.
Pierwsze godziny ciężkie przyznaje bo trzeba przywyknąć do sterowania, broni strzelania etc.
Ale po 10h to już się leci obóz za obozem bez żadnego problemu nawet bez jakiegoś dronowania tylko umiejętnością skanujesz obóz i zaznacza wszystkich przeciwników.
Dobra gierka w tym sensie że no coś tam wciąga, mnie głównie ta cała atmosfera te stroje wojskowe takie.
Ale to ubi pełną gębą, więc coś cię tu musi przyciągnąć bo inaczej to zwykła klepanka od bazy do bazy z fabuła do przewijania.
I nie nie grałem w wildlands więc spodziewam się że jakbym zagrał kilka lat temu w tamto to ta giera byłaby nudna analogicznie jak z serią assasin creed, zagrasz w jedną to w sumie jakbyś we wszystkie zagrał :/
ps. ostatniej nocy wywaliło serwery ubi i przez to całą noc nie dało się w to zagrać :D świetnie zabezpieczenie
pabblopl Centurion
Gra jest genialna, niestety żeby to docenić trzeba spędzić w niej jakieś 100h, Wildlands w pewnych aspektach jest lepszy, na pewno klimat narko jest ciekawszy dla nie których, no ale breakpoint mi tak podszedł że jest to jedyna gra ubisoftu którą kupiłem na wszystkie platformy, wymaksowłem na xboksie, gram teraz na PC i wracam często do niej aby poczuć te błogość w szeptach w słuchawkach, cichemu eliminowaniu headshotami. W grze mamy taki wachlarz opcji że możemy rozgrywkę dopasować pod siebie, proponuje minimalny interfejs, eksploracje bez przewodnika i realistyczne ustawienia, coś pięknego.
morgrabia77 Centurion
czy na pc jest wersja pl, bo na Steam jest napisane że j.polski nie jest obsługiwany
kasia7632626551 Junior
Rozlacza, wywala z serwerow choc gram niby w single. Szkoda gadac. Przecenione gry to jednak dno. Ubisoft dziadostwo robi.