Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Studnia Beorunny | Rozdział 3 | Solucja Neverwinter Nights poradnik Neverwinter Nights

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

A - Studnia Beorunny / Chata Aarina - Studnia Beorunny | Rozdział 3 | Solucja Neverwinter Nights - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Studnia Beorunny / Chata Aarina

B - Studnia Beorunny / Punkt Handlowy

C - Studnia Beorunny / Enklawa Gwieździstego Płaszcza

D - Studnia Beorunny / Świątynia Tyra

E - Studnia Beorunny / Enklawa Najemników

F - Studnia Beorunny / Pijalnia

G - Studnia Beorunny / Mroźna Knieja

H - Studnia Beorunny / Księżycowa Knieja

I - Studnia Beorunny / Fort Ilkard

J - Pijalnia / Śnieżna Kula

Trzeci rozdział zaczynasz w Chacie Aarina w (A). Pogadaj z nim - stoi w (4) - a dostaniesz dwa zadania: Słowa Mocy i Rozmowa z Lilianą Cambridge . Potem weź jakiegoś najemnika i wyjdź. Obok tego budynku jest skrzynka, gdzie znajduje się Księga o Butach. W (B) jest Punkt Handlowy, a w (5) stoi dwóch kolesiów. Sprzedawca - Husher Clay - ma do zaoferowania zadanie Odzyskanie Gwiezdnego Szafiru . Stojący obok Barun może wykuć dla ciebie jakiś magiczny przedmiot. Wstąp też do Enklawy Gwieździstego Płaszcza w (C), gdzie Eltoora znajdująca się w (13) może sprzedać ci kilka magicznych "drobiazgów". Możesz też kupić od niej za 2000 złota Biały Klucz do Portalu i przenieść się do (12), gdzie za pomocą rzeczy z potworków i czarów możesz tworzyć magiczne przedmioty. Jeśli masz odpowiednie składniki i czary to możesz zacząć już teraz:

Buty Gargulca - włóż Czaszkę Gargulca i Ząb Bodaka, rzuć na skrzynię Większa Kamienna Skóra

Laska Mocy - włóż dwa Zęby Bodaka i rzuć czar Ogłupienie.

Pierścień Regeneracji - Bagienna Jagoda i Oko Rakszasy, na to Kwasowa Strzała Melfa.

Kryształowa Szata - Kryształ Kwarcu i Odwłok Ognistego Żuka, na to rzuć Wyczerpanie.

Amulet Naturalnego Pancerza +5 - Język Slaada i Bagienna Jagoda, a na to zaklęcie Zbroja Maga.

Teraz udaj się do Świątyni Tyra w (D), porozmawiaj z Neurikiem i zaoferuj swą pomoc w zadaniu Proces Rolgana . Dostaniesz wszystko wyjaśniający Dziennik obrońcy z urzędu. Na początku pogadaj z Edegarem (przysięgłym, nieprzekupny) w (6), a następnie z Rolganem w (7). Idź do Enklawy Najemników w (E). Tutaj porozmawiasz w (10) z świadkiem - Zedem, i przysięgłym - Jevonem (można go przekupić, ale dostajesz wtedy punkty do złego charakteru - ale i tak nie trzeba tego robić). Możesz także pohadlować z Rolkidem stojącym w (9). Pogadaj z nim ponownie, a otrzymasz zadanie - Ratunek dla Linii Zaopatrzeniowych oraz Glejt Łowcy Nagród.

Idź do Pijalni w (F). Tu także jest trochę osób, z którymi trzeba porozmawiać. W (14) jest Lilian, gadając z nią wykonasz Rozmowa z Lilianą Cambridge , a otrzymasz nowe - Śnieżna Kula , a wraz z nim Zwój Teleportacji. W (15) stoi kolejny przysięgły, Averik, którego można przekupić (ale lepiej tego nie rób), a w (16) kolejny świadek - Lodar. Na razie z nim nie rozmawiaj, jeśli chcesz jak najlepiej wypaść w sądzie. Domy przeszukane, czas na teren. W (1) stoi druid Yusam, dostaniesz od niego Zbadać Sprawę Plemienia Łosia . W (2) stoi więcej ciekawych osób - Endar, przywódca klanu Czarnego Lwa, Palla - przysięgła (nieprzekupna) i Vanda, żona Rolgana - świadek. W (3) jest Dalcia - nieprzekupna przysięgła. Teraz dopiero wróć do Pijalni i pogadaj z Lodarem - postaw mu kolejkę, potem pogadaj z nim drugi raz i kolejną - potem trzecią przekonasz go, aby wyjawił ci tajemnicę, która pomoże ci w procesie.

Gdy już pogadasz ze wszystkimi, udaj się do Neurika - zostaniesz przeniesiony do sali sądowej w (8). Najlepiej jeśli masz wysoką mądrość - tylko w taki sposób uda ci się uzyskać maksymalną ilość głosów. Postępuj zgodnie z instrukcją. Lodara spytaj o to, jaki stosunek Griff miał do Rolgana, czy to prawda, że Griff dodał alkoholu do drinka Rolgana i czy Lodar widział całe zajście. Po jednym z tych pytań (jeśli masz wysoką mądrość) będziesz mógł użyć Intuicji - zrób to. Następny świadek to Zed - zapytaj go, czy widział, kto rozpoczął walkę oraz o drink z alkoholem. Kolejny świadek to Vanda - zapytaj ją tylko o to, dlaczego wysłała męża do Griffa. Ostatni to sam oskarżony - Rolgan. Jego spytaj, co w ogóle zdarzyło się tamtej nocy i nie pytaj o nic więcej. W mowie końcowej powiedz tylko o tym, że wszyscy wiedzą o uczuciach Griffa wobec Rolgana oraz o tym, że Griff nafaszerował alkoholem drink Rolgana. Dostaniesz maksymalnie 1250 doświadczenia i maksymalnie 2000 złota, wykonasz zadanie Proces Rolgana . Teraz udaj się na północ, do (G) - czyli do Mroźnej Kniei.