Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Thief zawiera w głównej mierze bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich rozdziałów trybu dla pojedynczego gracza. W solucji największy nacisk położony został na ciągłe pozostawanie w ukryciu oraz na unikanie wszczynania alarmów i jakichkolwiek bezpośrednich konfrontacji. Opis przejścia podpowiada w rezultacie w jaki sposób skutecznie omijać strażników, rozbrajać pułapki i radzić sobie z wieloma innymi zagrożeniami. W tekście znalazły się też oczywiście informacje na temat zalet wynikających ze starannej eksploracji otoczenia, a konkretnie możliwości zbierania standardowych przedmiotów, odnajdywania unikatów pełniących rolę znajdziek (collectibles), pozyskiwania dokumentów oraz odkrywania sekretnych obszarów. Całość wzbogacona została licznymi obrazkami i mapami bardziej złożonych lokacji. Drugi duży rozdział poradnika ma do zaoferowania opis głównej części miasta oraz wieży zegarowej, czyli lokacji stanowiących swego rodzaju bazy wypadowe (huby) i odwiedzanych w przerwach pomiędzy rozwiązywaniem głównych zadań. W rozdziale tym znalazły się również omówienia wszystkich dostępnych pobocznych zleceń, zazwyczaj koncentrujących się na wykradaniu skarbów z domostw wybranych mieszkańców. Pozostałe rozdziały poradnika skupiają się między innymi na zestawieniach sekretnych przedmiotów, dodatkowych wyzwaniach, wyposażaniu głównego bohatera, ulepszaniu jego ekwipunku i koncentracji oraz na dostępnych osiągnięciach (achievementach) możliwych do odblokowania w ramach usługi Steam. Thief jest kolejną odsłoną bardzo popularnej serii "skradanek", w której ponownie przejmujemy kontrolę nad postacią doskonale wyszkolonego złodzieja Garretta. Tym razem bierzemy udział w zupełnie nowej przygodzie rozgrywającej się w wiktoriańsko-steampunkowej metropolii zwanej Miastem (City). Główny bohater znaczną część czasu spędza w ukryciu, zajmując się okradaniem bogatych i skorumpowanych mieszkańców z ich kosztowności i unikając przy tym pozostawiania jakichkolwiek śladów swojej obecnosci.

Poradnik do gry Thief zawiera - Thief - poradnik do gry

Poradnik do gry Thief zawiera:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich rozdziałów trybu dla pojedynczego gracza (najwyższy poziom trudności);
  • szczegółowy opis przejścia wszystkich zleceń pobocznych;
  • wskazówki odnośnie zaliczania celów misji, unikania strażników i neutralizowania innych potencjalnych zagrożeń;
  • informacje na temat skarbów możliwych do zebrania w poszczególnych lokacjach;
  • informacje na temat dodatkowych wyzwań;
  • zestawienie wszystkich unikatów, czyli tzw. znajdziek (collectibles);
  • zestawienie wszystkich sekretnych obszarów;
  • zestawienie wszystkich ulepszeń ekwipunku i koncentracji oferowanych przez handlarzy;
  • informacje na temat podstawowego i dodatkowego wyposażenia Garretta;
  • zestawienie osiągnięć (achievementów).

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Thief - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 227, ilustracje: 776 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 26.

Popularne strony w Thief - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (65)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
13.03.2014 13:52
odpowiedz
olciakika
2
Junior

Jeśli kogoś to interesuje, to w rozdziale 7 szyfr do sejfu to 673. Jeśli obejdziecie sejf i pójdziecie dalej, to spójrzcie w dół. Jest tam kilka rzeczy do zabrania i "notatka zbieracza" i to jest właśnie podpowiedź ;) W sejfie jest 5 obligacji po 20 Gwinei więc się opłaca :)

13.03.2014 18:59
😈
odpowiedz
nomalpeoplescareme
1
Junior

Jak i kiedy można uruchomić dodatkową misję ,,Włamanie do banku'' ?

14.03.2014 10:33
odpowiedz
Stranger.
136
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

olciakika, Kursorr --> Omówienie tej części siódmego rozdziału (w tym włamania się do sejfu) zostało dodane w ostatniej aktualizacji. :)
Kursorr --> Powrót do miasta (z poziomu menu pauzy) zawsze oznacza konieczność rozpoczęcia przerwanej misji od nowa. Zresztą Garrett ostrzegał przed rozpoczęciem siódmego rozdziału żeby się przygotować i wspomnieliśmy też o tym w poradniku.

15.03.2014 07:33
odpowiedz
Kichu99
2
Junior

Własnie tutaj jest sejf niedaleko wie ktoś jaki jest do niego kod? ???

17.03.2014 15:03
odpowiedz
Mate_1512
5
Legionista

Heja jestem nowym uzytkownikiem lecz nie w swiecie gier.
Moje pytanie brzmi ukaczylem fabule Thiefa i do rozdzialow wiem jak wracac ale jak rozegrac jeszcze raz zlecenia od Ectora ? Gram na PS4 jezeli to ma jakies znaczenie .

17.03.2014 15:42
odpowiedz
Stranger.
136
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Mate_1512 --> Informacja na temat sposobu powtarzania misji Ectora znajduje się w podsumowaniu każdej z nich oraz w rozdziale Wizyty w mieście (mapy miasta). W skrócie: musisz po prostu powrócić do miejsca, w którym ją wcześniej rozpocząłeś.

17.03.2014 18:43
odpowiedz
Mate_1512
5
Legionista

Dziekuje za szybka odpowiedz

18.03.2014 17:12
odpowiedz
Mate_1512
5
Legionista

Stranger mam kolejna zagwozdkę .Chodzi mi o to ze "specjalnych " znajdziek w Thief mam 84 , posiadam rownież dodatkowa misje.
A pytanie brzmi czy wszystkie znajdzki potrzebne do trofeum "Cokolwiek masz jest już moje" znajde TYLKO w watku fabularnym i zleceniach od Ectora i Vitorriego czy tez w tych pracach od Bassy ?

18.03.2014 17:15
odpowiedz
Stranger.
136
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Niektóre znajdźki są ukryte w mieście i można je zabrać w trakcie jego swobodnej eksploracji (także po ukończeniu głównego wątku). Rozdział z informacjami na temat miejsc ich odnajdywania opublikujemy wraz z kolejną częścią poradnika.

19.03.2014 18:29
odpowiedz
Mate_1512
5
Legionista

Mimo ze nowym uzytkownikiem jestem , pytan mam wiele na przyklad .
Jak dotrzec do okiennicy zaczynajacej dodatkowa misje Ectora "Milczenie jest zlotem " ukaczylem juz gre .

20.03.2014 21:19
odpowiedz
Stranger.
136
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Mate_1512 --> No kurcze przecież w tym miejscu https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1399&PART=16040 pokazałem gdzie trzeba użyć strzały ze sznurem i do jakiej okiennicy należy dotrzeć. :)

20.03.2014 21:42
odpowiedz
Mate_1512
5
Legionista

Wybacz za zle rozumowanie odnalazlem to miejsce ale nijak sie z tam tad dostac do oknna . Pozatym w poradniku jest napisane ze musze zestrzelic tego typka ktory wisi ale ja przeciez nie zaczelem jeszcze misji .

20.03.2014 22:23
odpowiedz
Mate_1512
5
Legionista

Znalazłem przepraszam I dziekuje za pomoc :) Do nastepnego razu :p

21.03.2014 18:53
😈
odpowiedz
olciakika
2
Junior

Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)

21.03.2014 18:57
odpowiedz
Stranger.
136
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.

21.03.2014 19:08
odpowiedz
olciakika
2
Junior

Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.

21.03.2014 19:09
odpowiedz
olciakika
2
Junior

Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D

24.03.2014 09:56
odpowiedz
Mate_1512
5
Legionista

Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki

PSN: Mate_1512

25.03.2014 19:17
odpowiedz
olciakika
2
Junior

Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)

26.03.2014 23:37
odpowiedz
Ogame_fan
95
RED

Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?

27.03.2014 08:50
odpowiedz
olciakika
2
Junior

Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.

27.03.2014 21:11
odpowiedz
Stranger.
136
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.

02.04.2014 21:05
odpowiedz
Scoorpioo1985
1
Junior

Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to

842

10.04.2014 10:55
odpowiedz
hemik9
65
Centurion

Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.

04.05.2014 10:36
odpowiedz
Gold Apple
2
Junior

Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)

04.05.2014 17:39
odpowiedz
Quiet Assassyn
1
Junior

Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!

05.05.2014 19:56
odpowiedz
Gold Apple
2
Junior

Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?

06.05.2014 16:54
odpowiedz
Quiet Assassyn
1
Junior

Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8

12.05.2014 06:07
odpowiedz
zanonimizowany895333
24
Pretorianin

Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .

09.03.2016 14:54
odpowiedz
swiwswiw1
1
Junior

Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie

-jak
uruchomoc napad na bank dodatek

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Thief - screen - 2014-03-10 - 278842Thief - screen - 2014-01-27 - 276531Thief - screen - 2014-01-27 - 276530Thief - screen - 2014-01-27 - 276529Thief - screen - 2014-01-27 - 276528Thief - screen - 2014-01-27 - 276527Thief - screen - 2014-01-27 - 276526Thief - screen - 2014-01-27 - 276525Thief - screen - 2014-01-27 - 276524