Original War: Rosjanie #08
Aktualizacja:
08: Eskalacja

Ta misja to coś w rodzaju swoistego urlopu - poza kilkoma atakami nie spodziewaj się większych problemów... oczywiście, jeśli będziesz postępował właściwie. Priorytetem jest rozbudowa bazy i badania technologiczne, ale ważną rzeczą także jest np. szkolenie ludzi na "strzelnicy"- takiego udziwnionego miejsca występującego tylko w tejże misji. Nie nudząc więcej - jakiś napój chłodzący (lub rozgrzewający ;-) i wygodny fotel - to są atrybuty potrzebne do gry.
Cele misji:
1) Wybuduj wszystkie zmodyfikowane budynki, specjalistyczne laboratoria, fabryki z rozszerzeniami i trzy automatyczne wieżyczki z różnymi rodzajami uzbrojenia.
2) Wyposaż pojazdy w całą dostępną broń.
3) Zbadaj wszystkie dostępne technologie.
Cele jasne i mam nadzieje zrozumiałe. Pierwszą rzeczą, jaką należy się zająć jest odszukanie miejsca pod budowę bazy. W tym celu musisz wykarczować sporą cześć lasu w punkcie #1 . Postaw skład w sąsiedztwie pobliskich kopalń - szczególnie alaskitu, który będzie mógł być rozpoznawany dopiero po opracowaniu technologii w laboratorium. Warto zająć się snajperami rozmieszczonymi na południu #2 i na północy #3 , najlepiej korzystając z pomocy człowieka z bazooką.
Po wybudowaniu składu do bazy zostanie przewieziony jeniec - Helke Steyer (oczywiście jeśli udało Ci się ją ująć w poprzedniej misji). W jej sprawie skontaktuje się z Tobą Kurt Schmidt . Będzie chciał uratować Helke w zamian za nauczenie Twoich ludzi korzystania z moździerza. Masz w zanadrzu kilka możliwych odpowiedzi:
- Zgodzić się i otrzymać koszary wedle umowy.
- Spytać się dowództwa o pozwolenie, po czym dopiero zgodzić się.
- Odmówić i oczekiwać sporego najazdu Arabów.
Zaraz pojawi się inna oferta, od przywódcy Arabów Dietricha Genhera . Przedtem postaraj się wybudować umówione koszary - w bazie pojawi się kilka arabskich jednostek, w tym inżynier. Możesz otrzymać całkiem spory zapas w zamian za wydanie najemników, którzy zbudowali Ci koszary. Oto, co możesz odpowiedzieć:
- Zgodzić się i zabić najemników .
- Odmówić i mieć przechlapane u Arabów.
Jeśli postąpisz tak jak ja, czyli odrzucisz umowę, to nie zapomnij kazać Helke iść do wyznaczonego miejsca #4 . Inaczej rozwalą Cię siły najemników. Kiedy wykonasz zadanie, zajmij się kontynuacją rozbudowy bazy i rozwijania badań naukowych. Zbieraj skrzynie z okolicy. Za chwilę żołnierze będą chcieli wybudować strzelnicę i ćwiczyć na niej swoje umiejętności (potrzeba dużo beczek z ropą). Potem będą chcieli urządzić polowanie. Kilku nawet zechce zrobić sobie krótki urlop. Możesz im:
- Pozwolić na to.
- Powiedzieć zdecydowane "nie".

Kiedy opracujesz odpowiednie technologie pojawią się nowe rozkazy:
Nowe Cele misji:
4) Wybuduj co najmniej jeden pojazd sterowany komputerowo.
5) Przetestuj nowy aparat teleportacyjny.
Możesz załatwić dwie sprawy za jednym zamachem. Najpierw wybuduj odpowiedni pojazd, a potem każ go swoim ludziom zniszczyć. Dwa zadania z głowy. Dobuduj resztę budynków (wieżyczki) oraz wyprodukuj pojazdy. I ludzie będą czegoś od Ciebie chcieć.
Nowe Cele misji:
6) Wybierz jeden pojazd dla siebie.
Po wyprodukowaniu potrzebnych pojazdów wybierz jeden ręcznie sterowany dla Burłaka . Potem dostaniesz jeszcze od uwolnionej wcześniej Helke komunikat, że Amerykanie zbliżają się do Twojej bazy. Będzie chciała zaoferować swoja pomoc za 50 skrzyń, jednak o ten surowiec jest bardzo trudno, a ludzi wypróbować trzeba, więc:
- Możesz się zgodzić.
- Możesz odmówić i sam odeprzeć atak.
Przygotuj się na oddziały piechoty, atakujące ze wschodu, zachodu i południa. Jeśli umieściłeś kilka wieżyczek i wybudowałeś pojazdy, to szkolona na strzelnicy piechota nie będzie miała najmniejszych problemów z odparciem ataku. Potem wystarczy już dobudować, co trzeba, i triumfalnie zakończyć misję.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
