Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Original War - poradnik do gry

Original War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rosjanie #08 | Original War poradnik Original War

08: Eskalacja

Ta misja to coś w rodzaju swoistego urlopu - poza kilkoma atakami nie spodziewaj się większych problemów - Rosjanie #08 | Original War - Original War - poradnik do gry

Ta misja to coś w rodzaju swoistego urlopu - poza kilkoma atakami nie spodziewaj się większych problemów... oczywiście, jeśli będziesz postępował właściwie. Priorytetem jest rozbudowa bazy i badania technologiczne, ale ważną rzeczą także jest np. szkolenie ludzi na "strzelnicy"- takiego udziwnionego miejsca występującego tylko w tejże misji. Nie nudząc więcej - jakiś napój chłodzący (lub rozgrzewający ;-) i wygodny fotel - to są atrybuty potrzebne do gry.

Cele misji:

1) Wybuduj wszystkie zmodyfikowane budynki, specjalistyczne laboratoria, fabryki z rozszerzeniami i trzy automatyczne wieżyczki z różnymi rodzajami uzbrojenia.

2) Wyposaż pojazdy w całą dostępną broń.

3) Zbadaj wszystkie dostępne technologie.

Cele jasne i mam nadzieje zrozumiałe. Pierwszą rzeczą, jaką należy się zająć jest odszukanie miejsca pod budowę bazy. W tym celu musisz wykarczować sporą cześć lasu w punkcie #1 . Postaw skład w sąsiedztwie pobliskich kopalń - szczególnie alaskitu, który będzie mógł być rozpoznawany dopiero po opracowaniu technologii w laboratorium. Warto zająć się snajperami rozmieszczonymi na południu #2 i na północy #3 , najlepiej korzystając z pomocy człowieka z bazooką.

Po wybudowaniu składu do bazy zostanie przewieziony jeniec - Helke Steyer (oczywiście jeśli udało Ci się ją ująć w poprzedniej misji). W jej sprawie skontaktuje się z Tobą Kurt Schmidt . Będzie chciał uratować Helke w zamian za nauczenie Twoich ludzi korzystania z moździerza. Masz w zanadrzu kilka możliwych odpowiedzi:

  • Zgodzić się i otrzymać koszary wedle umowy.
  • Spytać się dowództwa o pozwolenie, po czym dopiero zgodzić się.
  • Odmówić i oczekiwać sporego najazdu Arabów.

Zaraz pojawi się inna oferta, od przywódcy Arabów Dietricha Genhera . Przedtem postaraj się wybudować umówione koszary - w bazie pojawi się kilka arabskich jednostek, w tym inżynier. Możesz otrzymać całkiem spory zapas w zamian za wydanie najemników, którzy zbudowali Ci koszary. Oto, co możesz odpowiedzieć:

  • Zgodzić się i zabić najemników .
  • Odmówić i mieć przechlapane u Arabów.

Jeśli postąpisz tak jak ja, czyli odrzucisz umowę, to nie zapomnij kazać Helke iść do wyznaczonego miejsca #4 . Inaczej rozwalą Cię siły najemników. Kiedy wykonasz zadanie, zajmij się kontynuacją rozbudowy bazy i rozwijania badań naukowych. Zbieraj skrzynie z okolicy. Za chwilę żołnierze będą chcieli wybudować strzelnicę i ćwiczyć na niej swoje umiejętności (potrzeba dużo beczek z ropą). Potem będą chcieli urządzić polowanie. Kilku nawet zechce zrobić sobie krótki urlop. Możesz im:

  • Pozwolić na to.
  • Powiedzieć zdecydowane "nie".
Strzelnica i magazyn - to nieodłączne elementy szkolenia Twoich ludzi - Rosjanie #08 | Original War - Original War - poradnik do gry
Strzelnica i magazyn - to nieodłączne elementy szkolenia Twoich ludzi

Kiedy opracujesz odpowiednie technologie pojawią się nowe rozkazy:

Nowe Cele misji:

4) Wybuduj co najmniej jeden pojazd sterowany komputerowo.

5) Przetestuj nowy aparat teleportacyjny.

Możesz załatwić dwie sprawy za jednym zamachem. Najpierw wybuduj odpowiedni pojazd, a potem każ go swoim ludziom zniszczyć. Dwa zadania z głowy. Dobuduj resztę budynków (wieżyczki) oraz wyprodukuj pojazdy. I ludzie będą czegoś od Ciebie chcieć.

Nowe Cele misji:

6) Wybierz jeden pojazd dla siebie.

Po wyprodukowaniu potrzebnych pojazdów wybierz jeden ręcznie sterowany dla Burłaka . Potem dostaniesz jeszcze od uwolnionej wcześniej Helke komunikat, że Amerykanie zbliżają się do Twojej bazy. Będzie chciała zaoferować swoja pomoc za 50 skrzyń, jednak o ten surowiec jest bardzo trudno, a ludzi wypróbować trzeba, więc:

  • Możesz się zgodzić.
  • Możesz odmówić i sam odeprzeć atak.

Przygotuj się na oddziały piechoty, atakujące ze wschodu, zachodu i południa. Jeśli umieściłeś kilka wieżyczek i wybudowałeś pojazdy, to szkolona na strzelnicy piechota nie będzie miała najmniejszych problemów z odparciem ataku. Potem wystarczy już dobudować, co trzeba, i triumfalnie zakończyć misję.