Fallout 2
Gry, na których premierę czekam lub gry po premierze, w które chcę zagrać.
Gry do tej listy możesz dodać na stronach serwisu, tam gdzie znajduje się opcja “Czekasz?”, lub przy grach po premierze wybierając przycisk “Oceń”.
Lista gier które obserwujesz i na których temat możesz dostawać powiadomienia na maila lub notyfikacji push.
Gry do listy powiadomień możesz dodać wybierając ikonę “Obserwuj grę” (oko) na stronie Encyklopedii Gier lub przy materiale o grze.
Powiadomienia o grach są ulepszane i obecnie mogą nie działać poprawnie.
Lista gier, które oceniłeś i ocena jaką wystawiłeś.
Gry możesz oceniać w Encyklopedii Gier, przy materiałach o grach i na forum. Dla jednej gry na wybraną platformę możesz wystawić tylko jedną ocenę, kolejne oceny gry dla wersji na konkretną platformę, uaktualniają twoją poprzednią ocenę.
Na tej liście znajdziesz Twoje recenzje gier z ocenami, które zostały wybrane przez redakcję. Jeżeli podczas oceniania gry opiszesz swoje wrażenia i opinię, pojawia się ona w formie postu na forum i jeżeli zostanie wybrana przez redakcję, staje się minirecenzją, opublikowaną na karcie ocen w Encyklopedii Gier.
7 grudnia 2024 - Recenzja Gry
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Zaniżam ocenę z 9/10 na 7/10 ze względu na masę bugów.
3 sierpnia 2024 - Recenzja Gry
Call of Duty: Modern Warfare III
Nie oceniam trybu multi, a jedynie singla. Jako film super, jako gra już dużo gorzej - zupełnie nie potrzebna rezygnacja ze stu procentowego oskyptowania każdej walki. "Otwarte" mapy sprawdziły by sie do multi-coopa, ale już do singla nie koniecznie.
18 maja 2024 - Recenzja Gry
Mullet MadJack
Wbrew temu co można w necie wyczytać, to NIE jest Hotline Miami w FPP.
4 maja 2024 - Recenzja Gry
Gray Zone Warfare
Mój PC: RTX 2070S, i9-9900, 16 GB RamFPSy na poziomie 30-50 w 1440p i ustawieniach medium/low + DLSSniestety największą bolączką płynności wydaje się być serwer, a nie sprzęt domowy i często przeskoczenie na inny serwer likwiduje wszystkie problemy. Tak czy inaczej póki co bawię się świetnie, chociaż gra nie jest wolna od bugów.System modyfikacji uzbrojenia wydaje się fajny, ale póki co udało mi się tylko rozkminić montaż kolimatora na gloku oraz zbudowanie AK a tłumikiem dźwięku i lunetą x4Jak ktoś zainteresowany:G17 --> https://www.youtube.com/shorts/w6s-jGhXZP0AKMN --> https://www.youtube.com/shorts/Rx31tOcvOOw
2 marca 2023 - Recenzja Gry
Atomic Heart
Nie spodziewałem się że tyle zajmie mi przejście (33h) i ciągle byłem zainteresowany tym co się dzieje. Gra nie jest wolna od wad i ma sporo błędów większych i mniejszych, ale da się ukończyć więc OK (pewnie naprawią w którymś patchu).
16 października 2022 - Recenzja Gry
Scorn
lubię symulatory chodzenia
1 czerwca 2022 - Recenzja Gry
Sniper Elite 5
Brzydka, zbugowana, a coop się wykrzacza.
9 stycznia 2022 - Recenzja Gry
Battlefield V
fajnie poprowadzona fabuła
29 listopada 2021 - Recenzja Gry
Undungeon
Ładnie wygląda, fabularnie wydaje się interesująca, ale jednak nie mam cierpliwości do tego poziomu trudności.
5 listopada 2021 - Recenzja Gry
Into the Pit
nudna strasznie, grafika mi się nawet podoba, ale sama rozgrywka to chyba napisana w ten sposób aby po rundce iść spać jak dziecko
23 sierpnia 2021 - Recenzja Gry
12 Minutes
byłoby lepiej gdyby nie słabe starowanie na konsoli
16 lipca 2021 - Recenzja Gry
Bloodroots
bawię sie doskonale, wracają wspomnienia z pierwszego kontaktu z Hotline Miami
24 czerwca 2021 - Recenzja Gry
Dungeons & Dragons: Dark Alliance
Mam 10h przegrane w tej grze solo (niestety nie udało mi się nikogo namówić na dłuższe granie w coopie).Nie jest źle, średniak raczej.Jest to taki Vermitide w świecie D&D.Wszystko jest zrobione tak, aby po wejściu do lokalizacji wszystko działo się jak najszybciej (zmiana ekwipunku tylko w bazie, wykupowanie skilli tylko w bazie, handlarz tylko w bazie i wszystkie te aspekty są uproszczone do minimum).Jeżeli oczekiwaliście gry o głębokiej fabule, milionach możliwości customizowania buildu, wyborach moralnych oraz milionach itemów z dropu gdzie spędziecie godziny na dobieraniu ich pod postać - no to tutaj tego nie znajdziecie.Jak oczekiwaliście gry w której wchodźcie do gry i bijecie potwory robiąc jak najdłuższe kombosy to trafiliście dobrze.Co do poziomu trudności, to rzeczywiście na najniższym poziomie moby właściwie nie atakują, ale z każdym poziomem wyżej (a jest ich 6) jest dużo trudniej.
3 czerwca 2021 - Recenzja Gry
Operation: Tango
trochę za krótka
10 grudnia 2020 - Recenzja Gry
Monster Sanctuary
Jest ładna, ale walka jest nudna
21 sierpnia 2020 - Recenzja Gry
Battletoads
Jako beat'em up się nie sprawdza, ale jako gra z wieloma gatunkami w jednym jak najbardziej. Najbardziej podoba mi się humor oraz muzyka. Fabuła niczego sobie (jak na tego typu produkcję), przez cutscenki pooglądałbym jakiś miniserial w tym uniwersum. minigierki świetne
13 sierpnia 2020 - Recenzja Gry
Star Wars Jedi: Fallen Order
Początek 10/10 Końcówka 10/10 Niestety w środku sporo wydłużeń z powodu pseudo otwartego świata, przez co gra wydaje się być dużo mniej dynamiczna niż by mogła być. Dubbing w niektórych scenach bez wyrazu - ogólnie ani nie męczy, ani nie zachwyca. Jedynie w kilku scenach coś mi w nim nie grało pod koniec gry.
3 sierpnia 2020 - Recenzja Gry
Carrion
Udało mi się ukończyć.Za sam klimat dałbym 10/10, niestety sterowanie mnie dość mocno męczy.Grając w Carrion nie miałem czegoś takiego, że jak ginę to chcę jeszcze raz i jeszcze raz spróbować, tutaj umrę z 2 razy na planszy i robiłem sobie przerwę do kolejnego dnia.
16 lipca 2020 - Recenzja Gry
Katana ZERO
Pierwsze skojarzenia to oczywiście hotline miami, tylko z perspektywą platformera :) Jedynie w zestawieniu Hotline vs Katana, pierwszy tytuł wygrywa u mnie muzycznie (chociaż Katana pod tym względem to też bardzo solidny tytuł), natomiast cała reszta czyli fabuła, gameplay oraz grafika jednak po stronie katany :)
31 grudnia 2019 - Recenzja Gry
Gears 5
Po jakiś 17-18h udało się ukończyć.Normalnie dałbym ocenę 7/10, ale za samą epicką końcówkę podnoszę do 8/10 (może nawet powinienem do 8,5-9/10 :P).Akt I - świetny ze względu na wprowadzenie do gry, fajne lokacjeAkt II oraz III - dla mnie nużący ze względu na ciągłe poruszanie się tą łódką, szukanie zadań pobocznych i ogólnie tracenie czasu na pierdoły - mogli to skondensować.Akt IV i końcówka III - epicka :DDla mnie ta gra cierpi na pseudo open worldowe rozwiązania - wiem, że może się to sporej liczbie ludzi podobać, ale mi akurat nie siadło. Podobny problem miałem w Wolfensteinach New Order oraz New Colossus za każdym razem jak wchodziłem do bazy rebeliantów - zamiast się bawić, ja się irytuję szukając jakiś pierdółek dla załogi. Etapy z sanko-żaglówką skróciłbym do 1-2 tras na lokację, albo wywalił zupełnie (niby fajnie się tym jeździ, ale zajmuje zdecydowanie za dużo czasu - mogli to dać w jakimś innym trybie jak chcieli pokazywać fizykę śmigania na parasolce).Ogromnym atutem są też walki z bossami czy też walki kończące akt - tutaj trzeba się pomęczyć trochę, po wnerwiać i wreszcie szczęśliwy ukończyć :DNajgorzej natomiast wspominam miejsca gdzie nasz robocik ustawia przecinarkę do drzwi i wtedy czekamy aż drzwi się otworzą walcząc z hordą - zdecydowanie za często był ten motyw.
12 grudnia 2019 - Recenzja Gry
Chasm
Super się bawiłem grając w Chasm :) Piękna, pixelartowa oprawa graficzna, bardzo dobre mechaniki metroidvaniowe, a do tego poziom trudności który nie zniechęca.Sama gra też nie za długa bo ukończyłem ją w niecałe 11 godzin, dzięki czemu nie zdążyłem się zacząć nudzić i męczyć :D
3 grudnia 2019 - Recenzja Gry
RAGE 2
Gra wygląda i brzmi świetnie, strzelanie jest super miodne a klimat łączący cyberpunk z mad maxem mi się strasznie podoba, niestety nie ukończyłem tego tytułu ze względu na buga który blokuje mi możliwość rozpoczęcia ostatniej misji (a nawet zastanawiałem się nad zakupem DLC fabularnych).Szkoda, bawiłem się przednio, a niestety na koniec zawód z niemożliwością ukończenia :(Dodatkowo kilka razy grę mi zawiesiło i wywaliło do menu konsoli (ale to bym olał).Daje 6,5. Gdyby nie bug na koniec dałbym 8.0
8 sierpnia 2019 - Recenzja Gry
198X
Wczoraj ją ukończyłem - bawiłem się świetnie.Największym jej minusem jest długość oraz osobiście ostatni poziom który najmniej mi pasował do całości (ale ogólnie do konwencji składanki różnych typów gier z lat 80-90 w pięknym pixelarcie jak najbardziej pasuje).Oprawa graficzna i muzyczna jest fenomenalna.Całość zajęła mi niecałe 1.5h, pewnie byłoby szybciej gdyby nie pięknie animowane przerywniki opowiadające historię w tej grze (samego grania to jest z 45-60 minut).Co do poziomu trudności dałbym go jako łatwy/w sam raz.Sama gra niby krótka, ale z drugiej strony muzyka wraz z grafiką i historią tworzą w niej niesamowity klimat i gra się super przyjemnie.
8 listopada 2018 - Recenzja Gry
Rise & Shine
Dawno tak dobrze się nie bawiłem ciągle umierając :) Gra jest trudna, ale sprawiedliwa. Co mam na myśli pisząc "sprawiedliwa", a no to, że właściwie nigdy nie ma sytuacji bez wyjścia (gra nie oszukuje) wszystko tylko zależy od naszej zręczności i refleksu.Osobiście grę udało mi się ukończyć na dwa posiedzenia łącznie w około 3 godziny - warto zrobić sobie przerwę, ponieważ pokonanie niektórych przeciwników wywołuje pot na czole, plecach i przede wszystkim dłoniach trzymających pada.Jeżeli chodzi o oprawę audiowizualną - nie mam jej nic do zarzucenia, gra brzmi świetnie (jedynie może zmieniłbym dźwięk odpowiedzialny za zamianę amunicji, bo za każdym razem myślałem, że coś w Windowsie się wykrzaczało - ale biorąc pod uwagę fabułę, mógło być to działanie celowe) i wygląda ślicznie (nie dość, że mamy całą grafikę w pięknym malowanym 2D to jeszcze dochodzą gdzieniegdzie elementy pixelartu czy to w postaci easter eggów, czy wyglądu etapów).Żeby było jeszcze ciekawiej, prócz czysto zręcznościowych wyzwań które stawia przed nami ta gra, mamy jeszcze wyzwania logiczne oraz logiczno-zręcznościowe, więc nie jest to czysty run and gun w którym tylko nacieramy w prawo ekranu anihilując każdego przeciwnika, ale run and gun w którym co chwilę trzeba się zatrzymać i czasem chwilę pomyśleć, lub bardzo szybko odstrzelić hordę nacierających przeciwników.Osobiście bardzo polecam - tym bardziej, że gra znajduje się w Xbox Game Pass.Jak ktoś lubi jak człowiek męczy się w trakcie gry i denerwuje, to podsyłam linka do mojego przechodzenia tej gry na żywo :PCzęść 1: https://www.youtube.com/watch?v=zj7wv0bIWq4Część 2: https://www.youtube.com/watch?v=e7sj-_fFMZ4Jakość nagrania mogłaby być lepsza, ale nagrywam z Xboxa za pomocą aplikacji Xbox na Win10 (streaming obrazu z Xboxa do PC), a to dopiero przechwytuję OBSem i przesyłam na YT - więc w kilku miejscach grafika niestety traci na jakości, bo w oryginale wygląda dużo bardziej soczyście :D
5 lipca 2018 - Recenzja Gry
Bloodstained: Curse of the Moon
Jedno z lepiej wydanych 10 USD :)Świetna muzyka + klimat starych dobrych Castlevanii :)Dodatkowo dla wielbicieli 8/16 bitów grafika zachwyca.Mechanicznie i gameplayowo również bardzo dobry tytuł.Z tego co widzę każdą planszę można przechodzić różnymi ścieżkami z zastosowaniem różnych postaci.
19 czerwca 2018 - Recenzja Gry
The Bunker
Ja dopiero dzisiaj ukończyłem i muszę się zgodzić w kwestii QTE - bezsensu.na dłuższą metę jest nad czym myśleć :Ddodatkowo nie wiem czy ta scena to błąd czy tak miało być
19 czerwca 2018 - Recenzja Gry
The Bunker
Fajna historia, ale brakuje jakiegokolwiek wyboru w trakcie gry, no może poza jednym jedynym w jednym ustalonym miejscu - szkoda. Ale klimat, muzyka i historia podoba mi się na tyle, że daję 7. Jest co prawda możliwość skopania czegoś w grze poprzez niezaliczenie quick time eventu, ale są one na tyle proste, że tylko raz w całej grze coś zawaliłem, przez to że się zagapiłem i nie rozpocząłem szybkiego klikania.
20 kwietnia 2018 - Recenzja Gry
Black The Fall
Mi Black The Fall podobał się tak na 7/10Podstawowym problem dla mnie było sterowanie, chociaż odrobinę lepsze niż w Little Nightmares, ale trochę brakowało dynamiki w tej grze oraz niektóre zagadki specjalnie były powydłużane w czasie, aby przedłużyć grę. W trzech zagadkach musiałem sobie odrobinę pomóc YouTubem bo coś przegapiłem lub o czymś nie pomyślałem, ale ogólnie OK.Zakończenie natomiast bardzo mi się podoba.W odróżnieniu od Limbo, Inside i The Little Nightmares nie mamy już klimatu horrowatego lub horroropodobnego, ale za to klimat okupacyjny i reżimowy :)Potrzebuję więcej tego typu gier :)
2 kwietnia 2018 - Recenzja Gry
Late Shift
Super gra, bardzo przyjemnie mi się grało i ma spory replay value, ze względu na 7 zakończeń. Póki co gra zaliczona na 2 sposoby i ciągle mi mało :)
27 marca 2018 - Recenzja Gry
A Way Out
A Way Out ukończone (co prawda na Xbox One - ale w wątku o Xboxie prawie nikt nic nie pisze to wstawiam tytaj :P).Wraz z żoną ukończyliśmy tytuł w około 6,5h. Dla mojej żony to chyba był pierwszy tytuł TPP grany na padzie, więc raczej tytuł nadaje się i dla pary graczy jak i dla pary w której tylko jedna połowa gra w gry.Chyba nie ma na rynku gier drugiej gry jak "A Way Out", czyli pełna kooperacja dwóch graczy, bez możliwości przechodzenia gry solo.Samą grę podzieliłbym na 3 etapy:1. Więzienie2. Ścigani3. MeksykW pierwszym etapie jak pewnie wszyscy co cokolwiek o grze słyszeli wiedzą, że naszym zadaniem jest uciec wspólnie z paki. W tym też etapie mamy największą ilość prawdziwej kooperacji, dużo elementów skradankowych i kilka quick time eventów, a wszystko zalane zajebistym klimatem wspólnego planowania ucieczki. Najfajniejsze są motywy gdzie 2 graczy musi robić coś wspólnie, np. jeden gracz odwraca uwagę strażnika, aby drugi miał szansę przekraść się do pomieszczenia w którym go nie powinno być, albo wspólne wspinanie się w szybie wentylacyjnym ćwiczące naszą koordynację oko-pad jak i zgranie - bardzo pomysłowe i bardzo przyjemne. Straszliwie mi się podobał ten etap, szkoda, że tak szybko uciekliśmy :P bo już w około 2h od zaczęcia biegaliśmy za murami więzienia.Sam więzienny etap natomiast toczy się dość powoli, swoim więziennym rytmem można by powiedzieć ;) ale dzięki czemu gracze mogą zapoznać się z niektórymi mechanikami i ich nauczyć bez stresu i pośpiechu - co jest dość ważne w grze która nie ma samouczka :)Drugi etap który właściwie jest najdłuższą częścią gry niestety zostaje moim zdaniem pozbawiony najlepszego elementy etapu pierwszego czyli wspólnego główkowania nad tym jak wspólnie rozwiązać jakąś "zagadkę", a kooperacja zaczyna się sprowadzać powoli do wspólnego przesuwania śmietników, rur i odrywania blach stalowych.Ale z drugiej strony ten etap również jest bardzo ciekawy i dopracowany, pełny pościgów i pieszych i samochodowych. Dodatkowo dzięki niesamowicie dobrej pracy kamery czujemy się wręcz jak w filmie. Często w tym etapie gra zmienia nam w locie ujęcia tworząc z tej gry świetny, trzymający w napięciu film akcji. Dodatkowo w tym etapie pojawia się masa odwracaczy uwagi, czyli minigierek i zabaw. W niektórych lokacjach czułem się jak w jakimś parku rozrywki bo można wchodzić w interakcję z bardzo dużą ilością obiektów i się nimi czasem bawić - a niektóre interakcje są interesujące i niespodziewane - gra w życie :P. Dodatkowo jest spora ilość postaci niezależnych z którymi możemy zagadać (co prawda nie dają nam jakiś dodatkowych questów, ale budują klimat świata w którym żyjemy w tej grze). Drugi etap zdecydowanie jest dla miłośników eksploracji i bawienia się gadżetami które Twórcy gry nam pozostawili. Najlepszy element pod względem pracy kamery: pościg w szpitalu, najbardziej adrenalinowa zabawa: pościg w lesie z psami. Dodatkowo w tym etapie możemy pouciekać przed policją starym pickapem, gdzie jeden gracz prowadzi, a drugi ostrzeliwuje się z policją - też fajnie wyreżyserowane.Trzeci etap to niestety dla osoby która nie ma pada w ręce na co dzień może być dużym rozczarowaniem, a dodatkowo powodować ogromną frustracje ponieważ tutaj zaczyna się kooperacja w stylu Gears of War. Czyli dużo strzelania, chowania się za osłonami, osłanianie partnera, regeneracja życia po chwili od trafienia. Dla fanów gier akcji z dużą ilością strzelania - super, dla fanów bardziej spokojnej rozgrywki (którą gra oferowała od początku) już zdecydowanie gorzej. Ale też jest fajny motyw z pościgiem na motorach :)Dodatkowo bardzo dobrym rozwiązaniem jest to, że w grze jest masa checkpointów, dzięki czemu np. w pościgach czy też elementach strzelankowych w razie niepowodzenia mamy tak naprawdę dość krótkie etapy do ponownego przejścia. Na koniec muszę dodać, że wiele elementów można przejść na inne sposoby tzn. w niektórych momentach gra oferuje głosowanie jak chcemy problem rozwiązać tym samym oferując różne drogi przejścia danego etapu - np. mamy wybór przejścia pod mostem w stylu MGS, albo ukraść samochód i uciec prawie jak w NFS :PCo do samej fabuły, nie będę wiele pisał aby nie spoilerować, ale jest bardzo filmowa w stylu dobrych filmów akcji. Osobiście mi się podoba, wczoraj na świeżo po przejściu trochę kręciłem nosem na zakończenie, ale dzisiaj po przespaniu się z tym muszę jednak stwierdzić, że zakończenie jak najbardziej pasuje do tej gry. Gra dodatkowo powoduje sporą falę emocji, czy to stresu, czy też radości jak się jakiś trudniejszy element uda. Bawiliśmy się świetnie (no może poza ostatnim etapem gdzie ja bawiłem się dobrze, a żona prawie wcale).A dla tych którzy spoilerów się nie boją 2 odcinki mojego live wraz z małżonką z tej gry:https://www.youtube.com/watch?v=pUfC3mz_WMYhttps://www.youtube.com/watch?v=NmFITHSs8LM
23 marca 2018 - Recenzja Gry
Rise of the Tomb Raider
Właśnie udało mi się ją ukończyć, jest super.Wszystkie elementy wspinania się, przechodzenia różnymi ścieżkami, czy zagadki logiczne super.Najbardziej oczywiście podobały mi się oskryptowane akcje biegowe, gdzie w ostatniej chwili trzeba skakać lub czegoś unikać, wszystko się trzęsie i załamuje, a my w środku akcji - bardzo fajnie zrobione, podoba mi się.Nie podoba mi się natomiast strzelanie. Niestety albo ja wyszedłem z wprawy, albo coś popsuło się od ostatniej części.Kwestię szukania znajdziek oraz wyzwań sobie odpuściłem na bliżej nie określone później, któremu bliżej nigdy niż kiedyś.
11 marca 2018 - Recenzja Gry
Gears of War 4
Ukończyłem wczoraj GoW4 w trybie kooperacji.Bardzo dobrze i przyjemnie się grało, sporo zabawy :)+ misja w mechach - piękna destrukcja+ finałowy boss+ boss którego trzeba razić prądem, a potem bić z karabinów+ ciekawi przeciwnicy - np. ten który potrafi podczas walki pożreć nas lub sojusznika+ fajny wstęp w którym chyba wcielamy się w bodajże braci Carmine+ genialna grafika+ świetne lokacje przede wszystkim te na powierzchni ziemi - fajne kolory+ destrukcja i brutalność- 3-4 razy powtórzenie trybu obrony z 3-5 falami przeciwników - nudne- przedłużanie gry przez elementy powolnego "spacerowania po lokacji" - niby można pooglądać scenerię która jest wykonana nieziemsko, ale kurde ja chce akcji, a nie niedzielnego spaceru- za dużo walki z robotami na początku
2 stycznia 2017 - Recenzja Gry
Deathtrap
Moim skromnym zdaniem najlepszy Tower Defense w jakie grałem :)Dodatkowo całkiem przyjemni Hack nad Slash.Ale obawiam się, że na dłuższą metę może nudzić.Pierwszy tier (z czterech) trybu dla pojedynczego gracza można ukończyć spokojnie w 3h. Ale potem jest coraz trudniej i niestety powtarzalnie.Tier składa się z 13 map. A każdy kolejny ter to przechodzenie tych samych map tylko za każdym razem jest więcej potworów i jest trudniej. Jak przykładowo przy pierwszej fali w tierze 1 na danej mapie są otwarte 2 portale na moby tak w drugim tierze są otwarte 3 portale. Drogi mobów też się zmieniają z tierami.Dodatkowo każdą mapę można przejść na 3 poziomach trudności (poziomy trudności różnią się ilością HP jakie mają moby oraz wielkością DPSu jaki zadają, np. na poziomie pierwszym HP to 30%, na drugim 70%, a na 3 100 %, DPS na pierwszym to 40%, 2=70%, 3=100%).Dodatkowo wiele map ma zadania bonusowe jak np. zabicie mobów które nie atakują naszych wież (są schowane na uboczu i zaznaczone czaszkami), lub nie używanie konkretnych fortyfikacji, czy też teleportów.Po ukończeniu tieru pierwszego otrzymujemy dostęp do kolejnych 6 specjalnych map, w których możemy grać tylko "scenariusze", dodatkowo po ukończeniu T1 dla każdej mapy otwiera się możliwość grania: scenariuszy oraz "niekończącej się rozgrywki" (ile fal wytrzymasz?). Dla każdej mapy jest 9 scenariuszy o 3 różnych poziomach trudności :). Scenariusze polegają na tym, że np. moby mają regenerację HP (im wyższy poziom tym regen większy) lub nasze apteczki mają mniejszą skuteczność :)Dalej idąc - każdą pułapkę można rozbudowywać za punkty rozbudowy zdobywane w trakcie rozgrywki (dodatkowe za robienie questów).Bohatera też można levelować - dostaje punkty doświadczenia, a potem LVL UP i ilka punktów skilli do rozdzielenia na drzewku skill.Co dalej - jest też loot - jedną skrzynkę (randomowa zawartość) dostajemy zawsze po udanej obronie bazy, dodatkowe skrzynki możemy otrzymać znajdując klucze (zabijając moby neutralne - oznaczone czaszkami, które nie atakują bazy).Jest też tryb multiplayer - nie testowałem :)A jak chcecie mniej zobaczyć jak wygląda gra - to podsyłam link do mojego YT (gra wygląda dużo lepiej niż na filmiku, nie wiem dlaczego taka kompresja się zrobiła przy zgrywaniu z X1, zresztą jak streamowałem an Twitchu to jakość była jeszcze gorsza - chyba coś mi z netem siadło, albo ta gra ma jakiś problem z zapisem filmików)http://www.youtube.com/watch?v=mwUNRBK6ZHwPóki co zrobienie jednej mapy to około 15-20 minut - czyli spoko gierka, aby w krótkiej przerwie się trochę odprężyć, bez zbędnego myślenia.Aha są 3 klasy postaci: maruder, kusznik i mag (ja gram maruderem).Jest też sklep itemów oraz krafting (nie rozkminiałem). W sklepie bez jakiś niebieskich kryształków (które chyba trzeba kupić za żywą gotówkę) nie da się nic kupić).Jest też bestiariusz z nawet fajnymi grafikami :)
4 września 2016 - Recenzja Gry
Forza Horizon
Ograłem na xbox one we wstecznej kompatybilności i uważam tą grę za jedną z lepszych wiścigówek w jakie grałem, szkoda, że nowy Need for speed nawet nie dorasta do pięt tej grze.Niestety gra po dłuższym graniu zaczyna mi się przycinać (możliwe, że konsola się przegrzewa) - więc ocena trochę niżej.https://www.youtube.com/watch?v=i9jBSGIPvIw
13 sierpnia 2016 - Recenzja Gry
Need for Speed
Niech zrobią wreszcie ścigałkę bez otwartego świata wraz z niezłą fabułą dla single i byłoby ok.Osobiście niepodoba mi się połączenie "otwartego świata" z ciągłym online.
4 lipca 2016 - Recenzja Gry
Halo 5: Guardians
Moje pierwsze zetknięcie z serią Halo, całkowicie pozytywne.Zagrałem dzięki free play days na xbox live.Te 2-3 dni darmowej gry wystarczyło na przejście fabuły single player. 16h single kampanii, może być uważane za sporo, lub mało w porównaniu do 87 GB instalki, która może potrzebować więcej czasu ściągania (na niektórych) łączach niżeli przejście kampanii dla jednego gracza.
7 czerwca 2016 - Recenzja Gry
Mirror's Edge Catalyst
Jak zobaczyłem, że ME2 jest dostępne demo dla EA access to się ucieszyłem, że ponownie zakup EAA był dobrym wyborem.... niestety dość szybko się rozczarowałem. Może jestem zmęczony - nie wiem, ale jakoś ta część zupełnie mi nie "siada" w porównaniu do części pierwszej.Grafika w pierwszej części była dobra jak na swoją archaiczność, tutaj już jest przesada z archaicznością, nie mówiąc już właśnie o tym co wspomnieli poprzednicy - słabe tekstury w wielu miejscach i pustka.Trzecia sprawa - po co pchać się w "otwarty" świat ?
26 marca 2016 - Recenzja Gry
Lords of the Fallen (2014)
Na początku dość irytująca (jak się nie zna mechaniki etc.).Za pierwszym razem zrobiłem postać, pograłem chwilę (około 3h), zabiłem 2 lordów i się zawiesiłem - nie byłem w stanie dalej przejść, bo ciągle umierałem. Wyłączyłem.Po odpoczynku stworzyłem jeszcze raz postać (inaczej) i inaczej rozkładałem punkty doświadczenia pograłem około 2h, zabiłem tych samych lordów i było lepiej do momentu jak wlazłem tylnym wejściem do lokacji którą powinienem odwiedzić dużo dużo później - po wnerwiałem się, poczytałem i zawróciłem, znalazłem prawidłową drogę i tak już do końca (kilkadziesiąt godzin gameplay) wnerwiałem się na trudności tylko po to aby poczuć satysfakcję jak już uda się pokonać trudności. Dodatkowo niestety kilka razy gra mi zrobiła freeza konsoli - dzięki czemu dawałem sobie spokój z graniem na jakiś czas i odpoczywałem, dzięki czemu było łatwiej ogarnąć wszystko.Warto też mieć wydrukowaną/na telefonie mapę lokacji - bo bez niej można się czasem pogubić (ingame mapy brak).
10 marca 2016 - Recenzja Gry
Unravel
Najpiękniejsza gra w jaką grałem
30 grudnia 2015 - Recenzja Gry
Hotline Miami 2: Wrong Number
Na początku trochę się zawiodłem, że niby gorzej mi się gra niż w części 1, ale im dalej w las tym lepiej.Niestety co do soudtracku - to jednak nie wciągał tak jak w pierwszej części.Co do broni palnej - jest jej tak dużo, że często po nią sięgałem, gdzie często był to błąd - wiele miejsc można przejść dużo bardziej dynamicznie tylko za pomocą broni białej - ale trzeba najpierw poznać odrobinę planszę.Jest np. misja "rambo" ze snajperką, pierwsze 1-2 lokacje przechodzi się strzelając z daleka (bo tak łatwiej), i w pewnym momencie na 2-3 lokacji w tej misji trzeba wejść do budynku przez rozsuwane drzwi, niestety zauważyłem nie w porę, że został mi tylko 1 nabój do snajperki ;) Ten nabój poszedł w grubasa za szybą, a całą resztę planszy pojechałem już nożem (oczywiście jak koleś z karabinem w lewym pokoju się nie zrulował, to duża szansa na przegraną, ale ta gra i jak poprzednia część, to gra przycisku "R").Ogólnie - podobało mi się, chociaż odrobinę mniej niż "jedynka".Fabularnie - lepiej, chociaż tak jak w przypadku "jedynki" nie do końca połapałem się w "zawiłościach" (może dlatego, że ciężko mi te pixele odróżnić :P)
13 listopada 2015 - Recenzja Gry
Dragon Age: Inquisition - Jaws of Hakkon
Bardzo ładna lokazalicja.z 95 godzin po przejściu podstawi wskoczyło mi 107 h.Dla mnie solidna pozycja.
11 listopada 2015 - Recenzja Gry
Mad Max
Konsola naliczyła mi 65h gry oraz 75% ukończenia - zostało mi rozminowywanie terenów oraz trochę złomu do odszukania.Grało mi się wyśmienicie. Niby może i nudna eksploracja, ale jednak 65h to sporo na "pusty świat" :)
18 października 2015 - Recenzja Gry
How to Survive: Storm Warning Edition
w singlu nudzi, w co-op bardzo grywalna