Wyszukiwarka gier
Battlefield 6

Battlefield 6

PCPlayStationXbox

BF6

po premierze

Data wydania: 10 października 2025

Akcji, FPP, FPS, Sieciowe, Strzelanki, Multiplayer, Singleplayer, Internet

Dziesiąta główna odsłona flagowej serii strzelanek firmy Electronic Arts. Opracowaniem Battlefielda 6 zajęło się studio EA DICE pod kierownictwem Vince’a Zampelli. W odróżnieniu od BF-a 2042 „szóstka” oferuje współczesne pola bitew i kampanię obok multiplayera.

7.6

GRYOnline

7.0

Gracze

7.2

Steam

8.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Battlefield 6 to – na przekór nazewnictwu – dziesiąta główna część popularnego cyklu pierwszoosobowych (FPP) strzelanek firmy Electronic Arts. Stworzyło ją głównie szwedzkie studio EA DICE, które rozwija serię od 2002 roku. Tym razem pracą zespołu, rozpoczętą na przełomie 2021 i 2022 r., pokierował Vince Zampella, współzałożyciel firmy Respawn Entertainment (m.in. Titanfall 2, Apex Legends i Star Wars Jedi: Fallen Order), przejętej przez EA w 2017 r.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsPolskie napisy i dialogi

Xbox Series X/S

Xbox Series X/SPolskie napisy i dialogi

PlayStation 5

PlayStation 5Polskie napisy i dialogi

Gry z serii

Battlefield 6
Battlefield 6
Battlefield 6

20GIER

Gry z serii Battlefield

Cykl pierwszoosobowych strzelanin (FPS-ów), uznawany za głównego rywala Call of Duty. Seria jest rozwijana głównie przez szwedzkie studio DICE, które od 2004 roku należy do firmy Electronic Arts. Niemniej na przestrzeni lat w jej rozwoju uczestniczyły również inne zespoły deweloperskie, jak choćby Visceral Games.

Gry z serii Battlefield

Publicystyka

8.0
bardzo dobra

Recenzja GRYOnline

Battlefield 6

Battlefield 6 to po prostu naprawdę bardzo dobra odsłona serii. Nie tak dobra jak Battlefield 4, ale zdecydowanie najlepsza od lat. Już teraz sprawia, że chcę rozgrywać jeden mecz po drugim i odblokowywać wszelkie dostępne bronie oraz dodatki. Jeśli potrzebujecie dodatkowej zachęty do grania, to niech będzie nią zauważony przeze mnie komentarz jednego z graczy na czacie, który skwitował mecz prostym „best bf3 experience since 2011”. Tylko nie przywiązujcie się do singlowej kampanii.

Recenzja Battlefield 6. Ogłusza eksplozjami, imponuje destrukcją i przypomina, za co kocham tę serię
Recenzja Battlefield 6. Ogłusza eksplozjami, imponuje destrukcją i przypomina, za co kocham tę serię
Recenzja Battlefield 6. Ogłusza eksplozjami, imponuje destrukcją i przypomina, za co kocham tę serię
Recenzujący:
Platforma:
PC Windows PC Windows
Data recenzji:
13 października 2025
Opinie

1 października 2025

Najciekawsze premiery października 2025. Czas rozpocząć jesień hitów

W październiku nie zabraknie głośnych premier. Zaczynamy od Ghost of Yotei, aby zahaczyć o Pokemon Legends: Z-A, sprawdzić The Outer Worlds 2 oraz Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. No i jest Battlefield 6, więc będzie w co grać!

Najciekawsze premiery października 2025. Czas rozpocząć jesień hitów
Najciekawsze premiery października 2025. Czas rozpocząć jesień hitów

Wiadomości

„To całkowicie zmienia mój sposób gry”. Mechanika strzelania w Battlefield 6 okazuje się o wiele potężniejsza, niż wielu myślało

„To całkowicie zmienia mój sposób gry”. Mechanika strzelania w Battlefield 6 okazuje się o wiele potężniejsza, niż wielu myślało

Mechanika przygwożdżenia w Battlefield 6 działa inaczej niż w poprzednich odsłonach serii. Choć nie zadaje bezpośrednich obrażeń, potrafi być niezwykle przydatna na polu bitwy.

gry

Marcin Bukowski

25 października 2025 10:30

„To całkowicie zmienia mój sposób gry”. Mechanika strzelania w Battlefield 6 okazuje się o wiele potężniejsza, niż wielu myślało
Battlefield 6 dostanie ogromną aktualizację na start 1. sezonu. EA tymczasowo zamyka poligon testowy

Battlefield 6 dostanie ogromną aktualizację na start 1. sezonu. EA tymczasowo zamyka poligon testowy

EA DICE ujawniło szczegóły nadchodzącej aktualizacji 1.1.1.0 do BF6, która zadebiutuje w dniu startu pierwszego sezonu rozgrywek. Platforma Battlefield Labs została tymczasowo zawieszona.

gry

Kamil Kleszyk

24 października 2025 19:51

Battlefield 6 dostanie ogromną aktualizację na start 1. sezonu. EA tymczasowo zamyka poligon testowy
Szybka reakcja na krytykę? Twórcy testują progresję PvE w Battlefield 6, ale przyszłość jest niepewna

Szybka reakcja na krytykę? Twórcy testują progresję PvE w Battlefield 6, ale przyszłość jest niepewna

Twórcy Battlefielda 6 wprowadzają dalsze zmiany w serwerach społeczności, aby zadowolić zarówno graczy PvP, jak i PvE. W międzyczasie odkryto możliwą datę premiery trybu Battle Royale.

gry

Marcin Bukowski

25 października 2025 06:42

Szybka reakcja na krytykę? Twórcy testują progresję PvE w Battlefield 6, ale przyszłość jest niepewna
„O wiele lepsze”. Gracze mają swoje pomysły, jak powinny wyglądać skórki w Battlefield 6

„O wiele lepsze”. Gracze mają swoje pomysły, jak powinny wyglądać skórki w Battlefield 6

Temat nieudanych skinów do Battlefielda 6 powraca. Gracze zaczynają poprawiać to, czego EA DICE – ich zdaniem – nie potrafiło zrobić dobrze.

Aleksandra Sokół

23 października 2025 12:00

„O wiele lepsze”. Gracze mają swoje pomysły, jak powinny wyglądać skórki w Battlefield 6
„Nie będę reanimował nikogo, kto nosi tę skórkę”. Nowe skiny w Battlefield 6 wywołały burzę, fani czują się oszukani

„Nie będę reanimował nikogo, kto nosi tę skórkę”. Nowe skiny w Battlefield 6 wywołały burzę, fani czują się oszukani

Wraz ze startem 1. sezonu w Battlefieldzie 6 pojawią się nowe skórki postaci. Ich projekty wywołały niemałą burzę wśród społeczności, która czuje się oszukana przez twórców.

gry

Marcin Bukowski

23 października 2025 09:32

„Nie będę reanimował nikogo, kto nosi tę skórkę”. Nowe skiny w Battlefield 6 wywołały burzę, fani czują się oszukani
EA wysyła ostrzeżenia graczom Battlefield 6. Kreatywny tryb Portal ma jedno ograniczenie, którego nie wolno łamać

EA wysyła ostrzeżenia graczom Battlefield 6. Kreatywny tryb Portal ma jedno ograniczenie, którego nie wolno łamać

Electronic Arts wysyła ponoć ostrzeżenia o „niestosownych odniesieniach” graczom, którzy przy tworzeniu map w trybie Portal w Battlefieldzie 6 inspirują się konkurencyjnym Call of Duty.

gry

Maciej Gaffke

22 października 2025 18:16

EA wysyła ostrzeżenia graczom Battlefield 6. Kreatywny tryb Portal ma jedno ograniczenie, którego nie wolno łamać
Miesiąc miodowy Battlefielda 6 właśnie się skończył. Złote skiny i małe mapy psują klimat wojny

Miesiąc miodowy Battlefielda 6 właśnie się skończył. Złote skiny i małe mapy psują klimat wojny

Twórcy Battlefield 6 przedstawili plany dalszego rozwoju swojego najnowszego FPS-a. Gracze mogą liczyć na nowe mapy i tryby, ale także elementy, które mniej przypadną im do gustu.

opinie

Przemysław Dygas

22 października 2025 17:00

Miesiąc miodowy Battlefielda 6 właśnie się skończył. Złote skiny i małe mapy psują klimat wojny
To chyba największy pacyfista Battlefield 6. Milion punktów, wysoki level i tylko 8 zabójstw

To chyba największy pacyfista Battlefield 6. Milion punktów, wysoki level i tylko 8 zabójstw

Ten gracz jest bohaterem pola walki! W niecałe 2 tygodnie zdobył milion punktów mając mniej niż 10 fragów.

Luna Jarosz

22 października 2025 13:48

To chyba największy pacyfista Battlefield 6. Milion punktów, wysoki level i tylko 8 zabójstw
„Czuję się tak głupio.” Gracze Battlefield 6 odkrywają, że broń w śmigłowcach działa całkowicie inaczej niż myśleli

„Czuję się tak głupio.” Gracze Battlefield 6 odkrywają, że broń w śmigłowcach działa całkowicie inaczej niż myśleli

Gracze Battlefielda odkryli ciekawy szczegół dotyczący pilotowania śmigłowców. Okazuje się, że tryby kamery działają tam w ciekawy sposób, który zszokował nawet weteranów serii.

Danuta Repelowicz

22 października 2025 12:28

„Czuję się tak głupio.” Gracze Battlefield 6 odkrywają, że broń w śmigłowcach działa całkowicie inaczej niż myśleli
1. sezon Battlefield 6 odkrywa swoje tajemnice. Zawczasu twórcy uderzyli z pełną siłą w serwery do farmienia XP

1. sezon Battlefield 6 odkrywa swoje tajemnice. Zawczasu twórcy uderzyli z pełną siłą w serwery do farmienia XP

EA DICE uderzyło w serwery społeczności służące do farmienia doświadczenia, a reakcje graczy są mieszane. Do sieci trafił zaś zwiastun 1. sezonu Battlefielda 6.

gry

Marcin Bukowski

22 października 2025 17:14

1. sezon Battlefield 6 odkrywa swoje tajemnice. Zawczasu twórcy uderzyli z pełną siłą w serwery do farmienia XP
Wszystkie wiadomości

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Battlefield 6:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
(30 fps, 1080p) Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 2600, 16 GB RAM, karta graficzna 6 GB GeForce RTX 2060 / Radeon RX 5600 XT, 55 GB HDD, Windows 10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
(60 fps, 1440p) Intel Core i7-10700 / AMD Ryzen 7 3700X, 16 GB RAM, karta graficzna 8 GB GeForce RTX 3060 Ti / 12 GB Radeon RX 6700 XT, 90 GB SSD, Windows 11 64-bit.

Ultra wymagania sprzętowe:
(60 fps, 4K) Intel Core i9-12900K / AMD Ryzen 7 7800X3D, 32 GB RAM, karta graficzna 16 GB GeForce RTX 4080 / 24 GB Radeon RX 7900 XTX, 90 GB SSD, Windows 11 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.6

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 12 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
7.0

Ocena Graczy

Średnia z 158 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

7.2

Ocena STEAM

"W większości pozytywne"

Średnia z 122616 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
8.4

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 125 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

8.0
Przemysław Dygas
PC

Przemysław Dygas

Recenzent GRYOnline.pl

2025.10.13

Battlefield 6 stoi przed niełatwym zadaniem. Trudno bowiem odzyskać zaufanie graczy po ostatnich potknięciach. Czy gra ma potencjał, by to się udało? [Recenzja zaktualizowana o wnioski z multiplayera i pełną ocenę.]

6.0
SULIK
PC

SULIK

Ekspert

2025.10.26

Póki co za mną niecałe 40h grania. Fabuły jeszcze nie dotykałem, a cały czas walczę online.Zawsze było mi bliżej serii CoD niż BF i właściwie w BFy grywałem tylko w kampanię, a ostatni BF online w jakiego grałem to BF 2048 w którym nie wyczerpałem nawet 10 godzinnego triala - zupełnie mi nie siedział. Tutaj jest zdecydowanie lepiej.Graficznie i dźwiękowo - sztos. Destrukcja otoczenia - cudo. Samo strzelanie daje masę frajdy.Ale... brakuje mi klasy medyka-medyka, co prawda jest support z LKM, walizką amunicji o defibrylatorem, ale po prostu wolałbym 2 osobne klasy zamiast łączenia ich w jedną. Sam najwięcej gram inżynierem ze względu na PMy oraz naprawy i niszczenie pojazdów oraz Szturmowcem, ze względu na granatnik i prędkość poruszania się.Nie siedzi mi też system rozwoju postaci, a dokładniej uzbrojenia. Przykładowo mamy pierwsze SMG i odblokujemy w nim nowe celowniki optyczne, czy też lepszą amunicję. Następnie czy to z misji, czy za pomocą wbicia wyższego poziomu postaci, odblokowuję kolejne SMG i właściwie nie opłaca mi się go używać, ani nawet testować, bo muszę każdy kolejny dodatek odblokowywać ponownie. Jeszcze rozumiem, gdyby odblokowywane elementy były niekompatybilne, ale wszystkie celowniki do SMG dla wszystkich SMG które mam są takie same, na takie same mocowanie, więc powinny być dostępne dla każdej broni w tej samej kategorii, czy też nawet w innych kategoriach jak są dostępne. A w każdej broni jest 50 lvl do odblokowania, trochę wygląda mi to na powtórkę z któryś star warsów.Wrażenia ogólnie pozytywne, warto zagrać. A jak ktoś nie jest pewny zakupu za pełną cenę, to zawsze pozostaje 1 mc abonamentu od EA w celu przetestowania.[ edit]dawałem 7,5/10, dzisiaj zlikwidowali boty w portalowskich serwerach to ocena spada do 6/10

8.0
Sir klesk
PC

Sir klesk

Ekspert

2025.10.22

FPSy nie są moją codziennością i w najśmielszych oczekiwaniach nie przewidziałbym, że aż tak się wkręcę. Ostatnim shooterem, który zdołał mnie wciągnąć był Apex Legends. Natomiast ostatni, w którym reprezentowałem poziom wyższy niż tzw. „drewno 1” to… Battlefield 3. A jeszcze wcześniej Counter Strike - z tym, że nie GO a wersja 1.6. ;) Także proszę mieć na uwadze, że ta opinia nie pochodzi od weterana BFów, ani żadnych innych strzelanek. Oprócz tego można sobie również odnotować, że osiemnastkę, a nawet dwie, mam już za sobą. Wspominam o wieku i swoim doświadczeniu ponieważ widzę, że są to istotne kwestie dla wielu komentujących - liczę, że uda mi się w ten sposób uniknąć oskarżeń o bycie CODowym dzieciakiem. Tyle tytułem wstępu. Kilka słów o kampanii - przeszedłem ją dwa razy: w trybie Hardcore (głównie żeby przetestować AI botów), a później na Najłatwiejszym żeby wyzbierać poukrywane nieśmiertelniki. Mam wrażenie, że wszystko na temat trybu dla jednego gracza zostało już napisane przez innych więc trochę się powtórzę. Kampania jest krótka, schematyczna, liniowa, chaotyczna a momentami głupkowata. Pierwszy lepszy przykład tego o jaki rodzaj głupkowatości mi chodzi to misja w której dostajemy do rąk młot wyburzeniowy. Gra pięknie tłumaczy nam do czego ów sprzęt służy, na co pozwala itd. Tylko po to żeby cztery pomieszczenia dalej kompletnie o tym zapomniec i wrzucic cut scenke, w której zwykłe drewniane drzwi forsujemy ładunkiem wybuchowym. Mimo wszystko nie da się odmówić całości filmowego rozmachu i efekciarstwa. Duża dynamika akcji w przerywnikach, wybuchy, demonstracja całego przekroju sprzetu wojskowego no i widoczki - to wszystko jest świetnie dopracowane. Góry w Gruzji i Tadżykistanie wyszły przepięknie. Jednak wszystkie te zalety przykrył mi powtarzalny schemat zadań. Nie wykluczam, że umykają mi jakieś nawiązania do wydarzeń i postaci znanych z poprzednich części, ale to nie usprawiedliwia mało zaawansowanego AI czy nudnych, zawsze takich samych strzelanin wieńczących każdy etap misji. Jeżeli ktoś zastanawia się nad tym jaka jest różnica w zachowaniu botów na najwyższym i najniższym poziome trudności to sprowadza się ona do przesunięcia suwaków regulujących celność, obrażenia i agresje na maksa i to z grubsza tyle. Na mały plus mogę chyba zaliczyć to, że w kampanii da się odblokować kilka kosmetycznych rzeczy do multiplayera. A sam multiplayer kupił mnie bardzo szybko. Gram we wszystkie tryby ale tak jak za czasów BF3 zdecydowanie najwięcej cisnę Podbój. Nie wiem czy gunplay jest dobry bo nie mam go w sumie do czego porównać. Mnie się spodobał bo jest w miarę łatwy do opanowania. Czuć, że to jest ta bardziej arcadeowa strona spektrum - trochę tak jak w Apexie ale z tą różnicą, że w BF6 zabija się wroga 4-5 strzałami zamiast 20-30. W moim odczuciu to bezpośrednio prowadzi do wielu dynamicznych sytuacji. Zarówno flankowanie w największym kotle jak i ciche przekradnięcie się na nieoblegany punkt mogą się udać i być skuteczne - przy odrobinie planu, umiejętności i szczęścia (już nie mówiąc o kumatej drużynie) wszystko da się zrealizować. Oczywiście zdarzają się mecze, w których jedna ze stron jest dosłownie miażdżona przez drugą ale to zazwyczaj wynika z tego, że na serwerze są jacyś wymiatacze w odrzutowcach i helikopterach. Sporo osób narzeka na obecność "blooma" - efektu powodującego losowy rozrzut kul przy strzelaniu seriami. Da się to kontrować, plus w moim rozumieniu tak jest chyba nieco realistyczniej? Odpowiednie modyfikacje i nawyk strzelania krótszymi seriami działają cuda. Najwięcej gram Szturmowcem i Inżynierem także testowałem głownie karabiny szturmowe i PMy. Spory wybór modyfikacji ale system ich odblokowywania bywa upierdliwy bo na uwolnienie pełnego potencjału niektórych broni trzeba poświęcić od kilku do kilkunastu godzin. Dziwi mnie trochę opadanie pocisków w karabinach snajperskich - a raczej jego brak? Mam wrażenie, że minimalny pojawia się dopiero przy na serio dużych odległościach.Tempo rozgrywki na początku mnie przytłoczyło. Chyba z 10 pierwszych godzin czułem się jak pilot kamikadze. Wylatywałem z respa, jeżeli miałem szczęście to kogoś trafiłem ale zawsze od razu po tym umierałem. W sumie to nadal łapię się na wpadaniu w taką bezmyślną pętle smierć-respawn-repeat i dopiero wtedy zaczynam kombinować co zrobić inaczej. Okazuje się, że czasami na serio wystarczy trochę zwolnić. Jak w każdej innej grze największe znaczenie ma znajomość mapy. Nie da się przeskoczyć tego, że wiesz gdzie być wcelowanym, jak kogoś okrążyć czy skąd spodziewać się przeciwnika. Co do map to pewnie wielu popuka się w czoło ale ja lubię wszystkie oprócz Oblężenia Kairu i Doliny Mirak. Rozumiem, że wiele osób jest rozczarowana mała ilością otwartych przestrzeni ale ja jako prosty żołnierz piechoty i tak zawsze musiałem chować się między budynkami przed złoczyńcami atakującymi z nieba. Także jestem zadowolony z dobrze zaprojektowanych miejscówek utkanych wieloma przejściami i ciekawymi kątami do strzelania się z wrogiem. A wszystkim życzę żeby w przyszłości trafiło do gry więcej większych map. BTW. zanim zapomnę - radar jest nieocenionym narzędziem i posunąłbym się nawet do twierdzenia, że robienie z niego praktycznego użytku jest ważniejsze od strzelania samego w sobie. Pojazdów używam bardzo mało. Nigdy nie latałem inaczej niż jako pasażer, czasami jeżdżę czołgiem i lubię dosiąść się do kogoś na działko ale to raczej tyle. Metalowe puszki na gąsienicach najlepiej spełniają się w roli tarcz na pociski z RPG. :> A tak na serio to gra połowę swojej "epickości" zawdzięcza właśnie im. Ta gra wyszła dwa tygodnie temu i nie mogę uwierzyć ile hollywoodzkich akcji widziałem w tym czasie. Battlefield 6 to Przełęcz ocalonych, Szeregowiec Ryan i kilka innych wojennych filmów w jednym i najlepsze jest to, że nigdy nie wiem który akurat wylosuje się w moim meczu. <insert trailer jingle>Ciekaw jestem nowych map i trybu battle royale. Liczę, że twórcy tego w przyszłości nie schrzanią, a póki co gram dalej.PS.Na bank na osobny akapit zasługuje tryb Portal czyli Tryb Twórczy pozwalający budować własne mapy z własnymi zasadami. Niestety w ogóle jeszcze się w niego nie zagłębiłem ale domyślam się, że dla niektórych zabawa w tej piaskownicy będzie równie ciekawa co normalna rozgrywka.

8.5
HETRIX22
PC

HETRIX22

Ekspert

2025.10.19

Battlefield 6 to nie tylko powrót do korzeni Battlefielda 3 i 4, ale także sporo pomniejszych usprawnień, które pozytywnie wpływają na odbiór gry. Grafika jest bardzo średnia, tak samo jakość destrukcji, nie czuć znacznego postępu w stosunku do poprzednich Battlefieldów, chociaż minimalny postęp jest. Głośno było o rozmiarach mapy, ale tak naprawdę mamy tu miks wszystkiego (mapy dla samej piechoty, mapy nastawione na walke pancerną z masą czołgów, czy też różnych ich miks, możemy bez problemu sobie ustawić filtry na konkretne mapy). Sama rozgrywka jest bardzo Battlefieldowa, przyjemna, widowiskowa, ciężko się czegoś przyczepić po prostu udana kontynuacja na którą czekaliśmy od 2013 r.. Na minus dla mnie szybkość odblokowywania nowego wyposażenia. Na dzień dobry dostajemy po jednym karabinie na klase, a żeby odblokować wszystko trzeba w grze spędzić tak na oko z 80 godzin, a to dużo na tak szybką grę. Za ogromny plus to praktyki ułatwiające graczom rozgrywkę, np. dużo opcji ustawień graficznych, przeglądarka serwerów!, tryb portal, za to dodatkowym plusik ode mnie. Na koniec o kampanii mogę powiedzieć tyle, że jest nawet przyjemna w przechodzeniu, nie ma się wrażenia że jest to totalnie olany paździerz, jednak dla samej kampanii można kupić Battlefielda w dużej przecenie. Niestety gra ma bardzo mizerne zakończenie okrzepione paskudnym cliffhangerem.

7.0
PC

iglasty7

Gracz

2025.10.22

Mam 40h za sobą. Zaczynałem od wspaniałego BadCompany 2, potem BF3, BF4 a reszta to jakaś durna fantazja była więc czekałem dłuuuugo na jakąś prawilną część.Ogólnie nie grywam w strzelanki i gram od czasu do czasu. BF6 nie jest trudny do gry, nie jest to żadna filozofia, żeby skończyć runde z 30/10 K/D ratio. Ale niestety zgadzam się z tym artykułem - wróćcie sobie do BF4 albo 3 to zobaczycie jaka kolosalna różnica w dynamice gry. I można się przyzwyczaić do bardziej CoDowej dynamiki... no ale kurcze to wciąż nie to.Moim zdaniem główny problem to za małe mapy. Duże mapy spowalniają dynamikę, dają większe pole do manewru, do taktycznego podejścia i to zawsze był główny atut BFów. Tymczasem mamy 90% map typu CQB, gdzie ledwo się respisz i dostajesz kulkę na ryj a gra jest totalnie arcadowa.No i drugi problem to niestety totalny brak balansu w grze... Czołgiem odblokowałem Homming Ammo... przecież to jest jakiś żart... Siedzę w czołgu na końcu mapy i z palcem w nosie strącam każdy śmigłowiec który tylko wystartuje a i nawet myśliwce idzie trafić kierując pociskiem. I to jest praktycznie one shot. Już nie mówiąc o oznaczaniu i rozpieprzaniu helek i samolotów pociskami typu ziemia-ziemia albo powietrze-ziemia, których nie da się uniknąć bo one mają w nosie flary. Shotguny śrutem ubijają opancerzonego typa na raz co jest w ogóle absurdalne, trasy zasrane minami bo nie ma ograniczenia nawet po zgonie, a jak chcesz strącić śmigło stingerem to już lepiej rpgiem próbuj (albo czołgiem) - szanse dużo większe co jest po prostu głupie. 3 ładunki c4 często nie dają rady rozwalić niczego z pancerzem co też jest durne no... A myśliwiec jest totalnie bezużyteczny. Myśliwiec szturmowy za to jest OP! Zwrotny i z lepszym uzbrojeniem chociaż w trybie Hardcore latać się nie da bo nawet celownika nie masz. Takich dupereli jest MASA! Więc gra pewnie będzie grywalna za kilka dodatków i łatek. Ale narazie chyba dam sobie spokój bo po prostu mnie już nudzi. Zaraz wklepie 50lvl tylko po to żeby spradzić jak gówniany jest moździerz xD

9.0
JakubOrion
PC

JakubOrion

Gracz

2025.10.18

Gra świetna w multi ale single player to tak na siłe dodali :( Ale ogólnie gra na 9/10 ode mnie !!! Stary dobry Battlefield 3/4 się przypomina

4.5
dudi42
PC

dudi42

Gracz

2025.10.11

Nie rozumiem czym się tak ludzie jarają, przecież ta gra wygląda jak jakaś early Alpha?? Battlefield 4 jest z 2013 roku, wszyscy mówili wtedy jaka to kiepska gra, a ten battlefield 6 w porównaniu do 4 części wygląda jak jakaś żałosna karykatura xD Grafika gorsza (od grafiki w 12 letniej grze!!!) wymagania ileś razy wyższe ale to najmniejszy problem. Fizyka i mapy. ta gra nie ma wgl feelingu strzelania, ruchy postaci sa drewniane jak na kiju, ta gra totalnie zawala w detalach. Dlaczego jadąc człogiem nie ma poczucia jego ciężaru jak w 4 części? że ruszając człogiem podnosi się powoli jego przód, że strzelisz to buja tym czołgiem, lecisz samolotem czy helikopterem i masz człowieku wrażenie jakby wisiały one na linie nie masz poczucia latania, że ty przy okazji strzelasz ale że musisz głównie tym ulecieć i się nie rozwalić. Dlaczego jak się zginie to się pada jak decha na ziemie, nie ma tej dramaturgii że spada chłop martwy na siebie w trakcie biegu, wszystkie postacie biegają szybko jakby były na prochach, nie ma poczucia że biegnie żołnierz z +30kg ekwipunku. Mapy malutkie, ciasne, pusta ta gra się wydaje. Jakby została zrobiona przez księgowego który żałuje że tam pracuje, i pewnie tak było. Tym bardziej to dziwi bo jest technologia, nigdy się łatwiej gier nie robiło, wystarczy chcieć szczerze z pasją zrobić grę. Czyli gra beznadziejna ale za to droga, dobrze że przynajmniej nie wpychają na siłę lewicowej propagandy do gry jak kiedyś, ale mogliby sobie przypomnieć ogólnie że gry się robi dla graczy, to nie będzie sytuacji w stylu tencent co robi małe gry na telefon do grania przy sraniu stał się wiekszy od Ubisoftu czy EA xD

9.5
PC

Elvis&#45;TheKing

Gracz

2025.10.11

Laptop msi vector A18 -rtx 5080 Full grafika , brakuje dodatkowych ustawień grafiki , nie wiem 16k czy jakieś super mega ultra , 185-210 fps+ a to laptop :) Gra się tak przyjemnie jak 20 lat temu w bf 1942 oraz bf2 , ta płynność ruchu , jak za najlepszych lat CS 1.5/1.6 :D Można się to tego czy owego przyje... ale wreszcie można grać ze świadomością dobrze przepalonych godzin życiowych XD

7.5
Adam Kusiak
PC

Adam Kusiak

GRYOnline.pl Team

2025.10.14

5.0
GamberoPaul
PC

GamberoPaul

Gracz

2025.10.25

9.0
PC

sarin83

Gracz

2025.10.17

8.5
PC

Mimic

Gracz

2025.10.14

Ocena STEAM

7.2

W większości pozytywne (122 616)

[title]

Główne zalety gry

  • Powrót do klasycznego klimatu Battlefield: Wiele osób doceniło powrót do bardziej tradycyjnego doświadczenia Battlefield, przypominającego Battlefield 3 i 4. Szczególnie chwalono brak elementów "hero shooter" oraz skupienie na estetyce militarnej.
  • Przyjemna mechanika strzelania: Recenzenci zauważyli, że mechanika strzelania jest satysfakcjonująca i przyjemna, a niektórzy twierdzili, że przywraca ekscytację z wcześniejszych tytułów.
  • Projekt dźwięku i grafika: Projekt dźwięku i efekty wizualne gry otrzymały wysokie oceny, a gracze zwracali uwagę na immersyjną atmosferę podczas rozgrywki.
  • Stabilność serwerów: Kilku użytkowników zgłosiło stabilne doświadczenie przy uruchomieniu z minimalnymi błędami, szczególnie w porównaniu do wcześniejszych tytułów, takich jak Battlefield 2042.
  • Fajna rozgrywka wieloosobowa: Wiele osób uznało tryb wieloosobowy za angażujący i zabawny, zwłaszcza gdy grało się z przyjaciółmi.

Główne wady gry

  • Małe mapy: Znaczna liczba graczy krytykowała rozmiar map, czując, że są zbyt małe na liczbę graczy, co prowadzi do chaotycznej rozgrywki zamiast taktycznych starć.
  • Problemy z netcode: Użytkownicy zgłaszali problemy z rejestracją trafień i desynchronizacją serwerów, co czasami sprawiało, że walki były frustrujące.
  • Brak taktycznej rozgrywki: Wiele osób uznało, że rozgrywka jest zbyt szybka i chaotyczna, brakuje jej strategicznej głębi, która charakteryzowała wcześniejsze gry Battlefield.
  • System progresji: System progresji i odblokowywania był postrzegany jako nużący, a niektórzy gracze czuli, że zmusza ich do grindowania, zamiast pozwalać na organiczny rozwój umiejętności i ekwipunku.
  • Mylnie zorganizowana nawigacja w menu: Interfejs użytkownika i układ menu otrzymały krytykę za to, że są zagracone i trudne do nawigacji.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Większe mapy: Gracze wyrazili chęć posiadania większych map, które ułatwiają korzystanie z pojazdów i strategiczną rozgrywkę, przypominając klasyczne doświadczenia Battlefield.
  • Dynamiczna pogoda i lewolucja: Kilku użytkowników tęskniło za dynamicznymi efektami pogodowymi i dużymi zmianami środowiskowymi, które były obecne w wcześniejszych grach, co przyczyniało się do immersji.
  • Tryb dowódcy: Brak funkcji dowódcy, która pozwalała na strategiczny nadzór i koordynację, został zauważony jako znaczna strata.
  • Więcej pojazdów i tożsamości klas: Gracze chcieli większej różnorodności pojazdów oraz wyraźniejszego rozróżnienia między klasami, ponieważ wielu czuło, że obecny układ rozmywa unikalne role, jakie klasy miały wcześniej.
  • Głębokość kampanii dla jednego gracza: Kampania dla jednego gracza była postrzegana jako nijaka i zapomniana, brakowało jej głębi i zaangażowania, które charakteryzowały wcześniejsze tytuły.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż Battlefield 6 otrzymał pochwały za powrót do formy i przyjemną rozgrywkę, spotyka się z krytyką za projekt map, problemy z netcode oraz brak głębi zarówno w rozgrywce wieloosobowej, jak i w kampanii dla jednego gracza.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Ocena OpenCritic

8.4

91% rekomendacji (125)

Opecritic
8,5 / 10

Gamepressure

Dariusz Matusiak

Gamepressure
4,5 / 5

Impulsegamer

Impulsegamer
4 / 5

TheGamer

Harry Alston

TheGamer
9 / 10

Analog Stick Gaming

Jeff M Young

Analog Stick Gaming
4 / 5

Eurogamer

Rick Lane

Eurogamer

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2025-10-21
22:01

PodajKsywe Centurion

Gram na PS plus mysz i klawiatura , mam wyłączony cross play łączy mnie z graczami tylko z PS czy raczej widzi to jako PC jak mam podpiętą mysz ? bo w statystykach graczy widzę wszystkich z ikoną PS

Komentarz: PodajKsywe
2025-10-22
00:25

iglasty7 Chorąży

Mam 40h za sobą. Zaczynałem od wspaniałego BadCompany 2, potem BF3, BF4 a reszta to jakaś durna fantazja była więc czekałem dłuuuugo na jakąś prawilną część.

Ogólnie nie grywam w strzelanki i gram od czasu do czasu. BF6 nie jest trudny do gry, nie jest to żadna filozofia, żeby skończyć runde z 30/10 K/D ratio. Ale niestety zgadzam się z tym artykułem - wróćcie sobie do BF4 albo 3 to zobaczycie jaka kolosalna różnica w dynamice gry. I można się przyzwyczaić do bardziej CoDowej dynamiki... no ale kurcze to wciąż nie to.

Moim zdaniem główny problem to za małe mapy. Duże mapy spowalniają dynamikę, dają większe pole do manewru, do taktycznego podejścia i to zawsze był główny atut BFów. Tymczasem mamy 90% map typu CQB, gdzie ledwo się respisz i dostajesz kulkę na ryj a gra jest totalnie arcadowa.
No i drugi problem to niestety totalny brak balansu w grze... Czołgiem odblokowałem Homming Ammo... przecież to jest jakiś żart... Siedzę w czołgu na końcu mapy i z palcem w nosie strącam każdy śmigłowiec który tylko wystartuje a i nawet myśliwce idzie trafić kierując pociskiem. I to jest praktycznie one shot. Już nie mówiąc o oznaczaniu i rozpieprzaniu helek i samolotów pociskami typu ziemia-ziemia albo powietrze-ziemia, których nie da się uniknąć bo one mają w nosie flary. Shotguny śrutem ubijają opancerzonego typa na raz co jest w ogóle absurdalne, trasy zasrane minami bo nie ma ograniczenia nawet po zgonie, a jak chcesz strącić śmigło stingerem to już lepiej rpgiem próbuj (albo czołgiem) - szanse dużo większe co jest po prostu głupie. 3 ładunki c4 często nie dają rady rozwalić niczego z pancerzem co też jest durne no... A myśliwiec jest totalnie bezużyteczny. Myśliwiec szturmowy za to jest OP! Zwrotny i z lepszym uzbrojeniem chociaż w trybie Hardcore latać się nie da bo nawet celownika nie masz. Takich dupereli jest MASA! Więc gra pewnie będzie grywalna za kilka dodatków i łatek. Ale narazie chyba dam sobie spokój bo po prostu mnie już nudzi. Zaraz wklepie 50lvl tylko po to żeby spradzić jak gówniany jest moździerz xD

Komentarz: iglasty7
2025-10-22
20:48

Sir klesk Legend

Sir klesk

FPSy nie są moją codziennością i w najśmielszych oczekiwaniach nie przewidziałbym, że aż tak się wkręcę. Ostatnim shooterem, który zdołał mnie wciągnąć był Apex Legends. Natomiast ostatni, w którym reprezentowałem poziom wyższy niż tzw. „drewno 1” to… Battlefield 3. A jeszcze wcześniej Counter Strike - z tym, że nie GO a wersja 1.6. ;) Także proszę mieć na uwadze, że ta opinia nie pochodzi od weterana BFów, ani żadnych innych strzelanek. Oprócz tego można sobie również odnotować, że osiemnastkę, a nawet dwie, mam już za sobą. Wspominam o wieku i swoim doświadczeniu ponieważ widzę, że są to istotne kwestie dla wielu komentujących - liczę, że uda mi się w ten sposób uniknąć oskarżeń o bycie CODowym dzieciakiem. Tyle tytułem wstępu.

Kilka słów o kampanii - przeszedłem ją dwa razy: w trybie Hardcore (głównie żeby przetestować AI botów), a później na Najłatwiejszym żeby wyzbierać poukrywane nieśmiertelniki. Mam wrażenie, że wszystko na temat trybu dla jednego gracza zostało już napisane przez innych więc trochę się powtórzę. Kampania jest krótka, schematyczna, liniowa, chaotyczna a momentami głupkowata. Pierwszy lepszy przykład tego o jaki rodzaj głupkowatości mi chodzi to misja w której dostajemy do rąk młot wyburzeniowy. Gra pięknie tłumaczy nam do czego ów sprzęt służy, na co pozwala itd. Tylko po to żeby cztery pomieszczenia dalej kompletnie o tym zapomniec i wrzucic cut scenke, w której zwykłe drewniane drzwi forsujemy ładunkiem wybuchowym. Mimo wszystko nie da się odmówić całości filmowego rozmachu i efekciarstwa. Duża dynamika akcji w przerywnikach, wybuchy, demonstracja całego przekroju sprzetu wojskowego no i widoczki - to wszystko jest świetnie dopracowane. Góry w Gruzji i Tadżykistanie wyszły przepięknie. Jednak wszystkie te zalety przykrył mi powtarzalny schemat zadań. Nie wykluczam, że umykają mi jakieś nawiązania do wydarzeń i postaci znanych z poprzednich części, ale to nie usprawiedliwia mało zaawansowanego AI czy nudnych, zawsze takich samych strzelanin wieńczących każdy etap misji. Jeżeli ktoś zastanawia się nad tym jaka jest różnica w zachowaniu botów na najwyższym i najniższym poziome trudności to sprowadza się ona do przesunięcia suwaków regulujących celność, obrażenia i agresje na maksa i to z grubsza tyle. Na mały plus mogę chyba zaliczyć to, że w kampanii da się odblokować kilka kosmetycznych rzeczy do multiplayera.

A sam multiplayer kupił mnie bardzo szybko. Gram we wszystkie tryby ale tak jak za czasów BF3 zdecydowanie najwięcej cisnę Podbój. Nie wiem czy gunplay jest dobry bo nie mam go w sumie do czego porównać. Mnie się spodobał bo jest w miarę łatwy do opanowania. Czuć, że to jest ta bardziej arcadeowa strona spektrum - trochę tak jak w Apexie ale z tą różnicą, że w BF6 zabija się wroga 4-5 strzałami zamiast 20-30. W moim odczuciu to bezpośrednio prowadzi do wielu dynamicznych sytuacji. Zarówno flankowanie w największym kotle jak i ciche przekradnięcie się na nieoblegany punkt mogą się udać i być skuteczne - przy odrobinie planu, umiejętności i szczęścia (już nie mówiąc o kumatej drużynie) wszystko da się zrealizować. Oczywiście zdarzają się mecze, w których jedna ze stron jest dosłownie miażdżona przez drugą ale to zazwyczaj wynika z tego, że na serwerze są jacyś wymiatacze w odrzutowcach i helikopterach. Sporo osób narzeka na obecność "blooma" - efektu powodującego losowy rozrzut kul przy strzelaniu seriami. Da się to kontrować, plus w moim rozumieniu tak jest chyba nieco realistyczniej? Odpowiednie modyfikacje i nawyk strzelania krótszymi seriami działają cuda. Najwięcej gram Szturmowcem i Inżynierem także testowałem głownie karabiny szturmowe i PMy. Spory wybór modyfikacji ale system ich odblokowywania bywa upierdliwy bo na uwolnienie pełnego potencjału niektórych broni trzeba poświęcić od kilku do kilkunastu godzin. Dziwi mnie trochę opadanie pocisków w karabinach snajperskich - a raczej jego brak? Mam wrażenie, że minimalny pojawia się dopiero przy na serio dużych odległościach.

Tempo rozgrywki na początku mnie przytłoczyło. Chyba z 10 pierwszych godzin czułem się jak pilot kamikadze. Wylatywałem z respa, jeżeli miałem szczęście to kogoś trafiłem ale zawsze od razu po tym umierałem. W sumie to nadal łapię się na wpadaniu w taką bezmyślną pętle smierć-respawn-repeat i dopiero wtedy zaczynam kombinować co zrobić inaczej. Okazuje się, że czasami na serio wystarczy trochę zwolnić. Jak w każdej innej grze największe znaczenie ma znajomość mapy. Nie da się przeskoczyć tego, że wiesz gdzie być wcelowanym, jak kogoś okrążyć czy skąd spodziewać się przeciwnika. Co do map to pewnie wielu popuka się w czoło ale ja lubię wszystkie oprócz Oblężenia Kairu i Doliny Mirak. Rozumiem, że wiele osób jest rozczarowana mała ilością otwartych przestrzeni ale ja jako prosty żołnierz piechoty i tak zawsze musiałem chować się między budynkami przed złoczyńcami atakującymi z nieba. Także jestem zadowolony z dobrze zaprojektowanych miejscówek utkanych wieloma przejściami i ciekawymi kątami do strzelania się z wrogiem. A wszystkim życzę żeby w przyszłości trafiło do gry więcej większych map. BTW. zanim zapomnę - radar jest nieocenionym narzędziem i posunąłbym się nawet do twierdzenia, że robienie z niego praktycznego użytku jest ważniejsze od strzelania samego w sobie.

Pojazdów używam bardzo mało. Nigdy nie latałem inaczej niż jako pasażer, czasami jeżdżę czołgiem i lubię dosiąść się do kogoś na działko ale to raczej tyle. Metalowe puszki na gąsienicach najlepiej spełniają się w roli tarcz na pociski z RPG. :> A tak na serio to gra połowę swojej "epickości" zawdzięcza właśnie im. Ta gra wyszła dwa tygodnie temu i nie mogę uwierzyć ile hollywoodzkich akcji widziałem w tym czasie. Battlefield 6 to Przełęcz ocalonych, Szeregowiec Ryan i kilka innych wojennych filmów w jednym i najlepsze jest to, że nigdy nie wiem który akurat wylosuje się w moim meczu. <insert trailer jingle>

Ciekaw jestem nowych map i trybu battle royale. Liczę, że twórcy tego w przyszłości nie schrzanią, a póki co gram dalej.

PS.
Na bank na osobny akapit zasługuje tryb Portal czyli Tryb Twórczy pozwalający budować własne mapy z własnymi zasadami. Niestety w ogóle jeszcze się w niego nie zagłębiłem ale domyślam się, że dla niektórych zabawa w tej piaskownicy będzie równie ciekawa co normalna rozgrywka.

Komentarz: Sir klesk
2025-10-22
22:21

SULIK Senator

SULIK

Póki co za mną niecałe 40h grania. Fabuły jeszcze nie dotykałem, a cały czas walczę online.
Zawsze było mi bliżej serii CoD niż BF i właściwie w BFy grywałem tylko w kampanię, a ostatni BF online w jakiego grałem to BF 2048 w którym nie wyczerpałem nawet 10 godzinnego triala - zupełnie mi nie siedział. Tutaj jest zdecydowanie lepiej.
Graficznie i dźwiękowo - sztos. Destrukcja otoczenia - cudo. Samo strzelanie daje masę frajdy.
Ale... brakuje mi klasy medyka-medyka, co prawda jest support z LKM, walizką amunicji o defibrylatorem, ale po prostu wolałbym 2 osobne klasy zamiast łączenia ich w jedną. Sam najwięcej gram inżynierem ze względu na PMy oraz naprawy i niszczenie pojazdów oraz Szturmowcem, ze względu na granatnik i prędkość poruszania się.
Nie siedzi mi też system rozwoju postaci, a dokładniej uzbrojenia. Przykładowo mamy pierwsze SMG i odblokujemy w nim nowe celowniki optyczne, czy też lepszą amunicję. Następnie czy to z misji, czy za pomocą wbicia wyższego poziomu postaci, odblokowuję kolejne SMG i właściwie nie opłaca mi się go używać, ani nawet testować, bo muszę każdy kolejny dodatek odblokowywać ponownie. Jeszcze rozumiem, gdyby odblokowywane elementy były niekompatybilne, ale wszystkie celowniki do SMG dla wszystkich SMG które mam są takie same, na takie same mocowanie, więc powinny być dostępne dla każdej broni w tej samej kategorii, czy też nawet w innych kategoriach jak są dostępne. A w każdej broni jest 50 lvl do odblokowania, trochę wygląda mi to na powtórkę z któryś star warsów.
Wrażenia ogólnie pozytywne, warto zagrać. A jak ktoś nie jest pewny zakupu za pełną cenę, to zawsze pozostaje 1 mc abonamentu od EA w celu przetestowania.

[ edit]
dawałem 7,5/10, dzisiaj zlikwidowali boty w portalowskich serwerach to ocena spada do 6/10

Komentarz: SULIK
2025-10-25
15:17

NewGravedigger Legend

NewGravedigger

Jezusie, po raz kolejny dałem się zrobić i kupiłem kolejną częśc BF, która jest po prostu chujowa.

1. wszystkie odblokowania z dema przepadły, więc nie wiadomo po chuj ja w ogóle tam cokolwiek robiłem
2. gra się mam wrażenie zupełnie inaczej, niż w demo, broni na start jest mniej i mają większy odrzut, przez co pierwsze godziny to po prostu męczarnia, bo inny mają już 50 level
3. mapy są małe i chaotyczne a prym wiedzie chyba ta z piramidami, gdzie można zginąć w każdym praktycznie miejscu, bo połowa siedzi na dachach, a połowa w pojazdach. TRAGEDIA

Komentarz: NewGravedigger

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl