World of Tanks: AMX 50 Foch B
Porady i tipsy dla AMX 50 Foch B. Tutaj dowiesz się, jak grać tym tedekiem.
Aktualizacja:

Poniżej znajdziecie opis i porady do czołgu AMX 50 Foch B:
Cechy AMX 50 Foch B
Nazwa | AMX 50 Foch B |
Typ | Niszczyciel |
Poziom | X |
Uzbrojenie | 120 mm AC SA46 |
Pancerz | 180/80/40 (przód/boki/tył/mm) (kadłub) |
Wytrzymałość | 1850 punktów wytrzymałości |
Mobilność | Prędkość maksymalna 50km/h, prędkość obrotu 31,29 stopni/s |
Zasięg widzenia | 380m |
AMX 50 Foch B - topowy francuski niszczyciel czołgów X tieru, właściciel działa z jednym z najbardziej śmiercionośnych podajników rewolwerowych w World of Tanks. W rzeczywistości, pozostał wyłącznie w planach, nigdy nie wyprodukowano nawet prototypu.
Foch 50 B to przede wszystkim diabelnie mobilna machina zagłady, w mgnieniu oka może przedostać się z jednego końca mapy na drugi - pozwala mu na to rozwijana bardzo duża prędkość maksymalna, jak i szybkość obrotu. Uzbrojenie tego tanka to wspomniany "magazynek" czyli armata 120mm o aż 6 pestkach ładowanych jednocześnie! (łącznie średnio 2400 obrażeń na 1 reload). Opancerzenie Focha, choć niezbyt grube, potrafi płatać figle przeciwnikom z powodu bardzo dużego kąta pod jakim jest zbudowany.
Działo, choć zdolne do zadawania potężnych obrażeń, jest niestety dość niecelne i skupia celownik niezbyt szybko. Pancerz natomiast, posiada sporych rozmiarów weakspoty, co w walce face-to-face ogranicza go co najwyżej do funkcji estetycznej.
Słabe punkty

- Czerwony (tam NIE strzelaj):
Górna pochylona płyta kadłuba to w przybliżeniu około 300mm pancerza efektywnego = brak możliwości przebicia nawet najpotężniejszymi armatami w grze (no chyba, że na amunicji premium). Jarzmo działa to miejsce niewarte marnotrawienia pestek, podobnie z "końcówkami" belki dalmierza na dachu Focha - strzały w nie mogą być "puste" = strzały za 0.
- Żółty (jest szansa na przebicie)
Dolna płyta kadłuba - zbudowana pod o wiele mniejszym kątem niż jej górny odpowiednik, spokojnie można w nią strzelać z dział od 200mm penetracji. Slot karabinu maszynowego na dachu to jeden z weakpointów Focha, przy czym należy na niego uważać, gdyż jest to dość złowrogo zaokrągloną kopułka po której pociski lubią zjeżdżać bokiem i odbijać się.
- Zielony (wal śmiało)
Główna belka dalmierza (bez wspomnianych i oznaczonych na czerwono końcówek) to błahy i prosty, słaby punkt, który jest na tyle ogromny, że można go trafić z naprawdę daleka. Zazwyczaj przebiją to miejsce armaty o zaledwie 180mm penetracji.
Jak grać Fochem B?
AMX Foch 50 B to dwie różne strony medalu: z jednej strony jest to zabijaka wpadający do baru, dający każdemu równo po pysku i wychodzący bez słowa; z drugiej zaś, cichy chłopak który trzyma się z tyłu i stara się nie wychylać przed szereg. To jak potraktujemy ten pojazd zależy częściowo od możliwości na danej mapie, jak i od naszych upodobań (wszakże nie na każdej planszy warto i powinno się wpadać między wrogów jak do baru, bo nie zawsze skończy się to dobrze). Na obszarach zamkniętych i mapach miejskich, sugeruję trzymać się blisko swoich głównych sił i w razie natknięcia się na przeciwników, zbombardować go całą swoją mocą (niekoniecznie od frontu, możemy objechać, zaatakować z flanki lub od tyłu, z innej uliczki), a następnie bezpiecznie wycofać się/uciec na czas przeładowania. Na mapach otwartych, możemy śmiało grać na tyłach, mimo kiepskiej celności, ale za to z racji dobrego maskowania.
Grajmy Fochem drużynowo, użyjmy swojej mobilności do wspomagania naszych sojuszników na bardziej obciążonych i przegrywających flankach. Nasze przemieszczenie się na mapie i niespodziewany atak na napastników może przechylić szalę zwycięstwa.
Moduły dodatkowe do Focha B
Moduły dodatkowe korzystne dla uczynienia z tego tanka jeszcze większego pogromcy składają się na 2 warianty:
- Jeśli wolimy walkę na dystans i bez stresów - siatka maskująca, mechanizm dosyłający do dział oraz lorneta polowa
- Jeśli bardziej kusi nas gra na awanturnika - ulepszony system naprowadzania, ulepszona wentylacja, mechanizm dosyłający do dział
0
Komentarze czytelników
Onelim Junior
wreszcie fajna strona poradnik jak grać szacuneczek
czarnyja18 Junior
fajna gra tylko zanim wskocze na mapke tp musze czekac 2min.
evol25 Junior
witam mam problem z ta gra posiadam karte graficzna 12G pamieci ram 8G procesor i7 3.6ghz i ta gra poprostu mi sie scina lacze mam kablowe stabilne 150 mb/s wiec nie proponuje tej gry nikomu chyba ze ktos posiada komputer za 10 tys. albo i lepiej a wszystko zaczelo sie rypac po aktu. pozdrawiam
kura77 Junior
Do Hellcata sugeruję kupno siatki kamuflażowej, lornetki polowej i wentylacji.
Wentylacji? Serio?
Kamilulung Legionista
Chłopaki, jest możliwość kupna czołgu premium za golda (mam go 2500)? Pozdro
wielebny_666 Generał
za 2500 golda tak naprawdę nie kupisz żadnego sensownego czołgu premium tylko tier V i niżej, z grze z zakładce "sklep" masz dostępne modele czołgów premium sprawdź sobie
dekiel Junior
co zrobić by sprzedać niechciane czołgi pojawia mi się info;błąd sprawdź czy czołg nie jest w żadnej jednostce taktycznej(jak to sprawdzić) lub spróbuj później gdy nie byłem w klanie tanki sprzedawałem
Lolek123654 Junior
Jak się skontuje górną płytę kadłuba to ona nawet nawet odbija od takiego IS
MadMateo Chorąży
Skasujcie ten poradnik bo jest przestarzały...
DuszaDusza Junior
Mam pytanie czy wie ktoś jak zrobić taki żółty znacznik, żeby sojusznicy wiedzieli gdzie celuję, jak gra się altylerią ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
