World of Tanks: ISU-152
Porady, tipsy i recenzja czołgu ISU-152. Tutaj nauczysz się, jak grać ISU-152!
Aktualizacja:

Poniżej cechy i recenzja ISU-152:
Cechy ISU-152
Nazwa | ISU-152 |
Typ | Niszczyciel |
Poziom | VIII |
Uzbrojenie | 152 mm D-4S |
Pancerz | 90/90/60 (przód/boki/tył/mm) (kadłub) |
Wytrzymałość | 1200 punktów wytrzymałości |
Mobilność | Prędkość maksymalna 43km/h, prędkość obrotu 21 stopni/s |
Zasięg widzenia | 350m |
ISU-152, powstały na podwoziu czołgu IS, następca SU-152, jest radzieckim niszczycielem czołgów VIII tieru. Historycznie wyprodukowany w dość pokaźnej liczbie blisko 5 tysięcy egzemplarzy.
Główną zaletą ISU jest jego alpha damage czyli wysokie obrażenia podstawowe od każdej pestki - aż 750 punktów HP na jeden pocisk. Działo 152mm charakteryzuję się również bardzo wysokim wskaźnikiem penetracji na 8-tierach (aż 260mm). Wrogowie szykujący się do pushowania naszej drużyny, wiedząc o stojącym w krzaczku na tyłach ISU, zapewne poważnie przemyślą swoje zamiary - fear factor to jeden z bonusów do naszego tanka. W zaletach należy również wspomnieć o przyzwoitej prędkości maksymalnej, którą rozwija ta bestia.
Armata 152mm to niestety wyłącznie wysokie obrażenia, oprócz nich nie mamy prawie nic: mizerna celność, ślimaczy czas skupienia działa, chorobliwie długi reload, a samo ISU ma na swoje nieszczęście niski zasięg widzenia. Kiepsko wyprofilowany pancerz frontowy o maksymalnej grubości 90mm też będzie naszą piętą achillesową.
Słabe punkty

Żałuję, ale nad weakpointami ISU-152 referatu napisać się nie da. Strzelając z dział o słabej penetracji (do 130mm), jedynym elementem który może nam sprawić psikusa jest jarzmo działa; mocniejsze armaty przebijają ten pojazd w dowolnym miejscu. Odradzam jedynie posyłania pestek (stojąc face-to-face naprzeciw ISU) w oznaczone na zdjęciu "boczki" ze względu na ich znaczne pochylenie.
Jak grać ISU-152?
Pomimo żenującej celności naszej armaty, niska pula HP i "brak" opancerzenia zmusi nas do gry na średnim/dalekim dystansie. Podążajmy za linią naszych czołgów, trzymajmy się w ogonie ustawiając się w miejscach, gdzie znajdziemy jakiś obiekt za którym można się schować po strzale.
Ruszający do ataku pochód wroga może być banalnie zatrzymany przez jedną dobrą plombę z ISU. Często prowadzący szarżę, najmocniejszy i najlepiej opancerzony pojazd przeciwników, otrzymując na dzień dobry -800HP (niejednokrotnie połowa lub 1/3 puli życia większości wysokotierowych tanków w grze) potrafi spanikować, ponownie wycofać się na swoją pozycję i czekać - a z nim jego sojusznicy.
Moduły dodatkowe
Do ISU-152 polecam zakup lornety polowej, ulepszonego systemu naprowadzania i ulepszonej wentylacji (bądź siatki maskującej zamiast jednego z tych elementów).
0
Komentarze czytelników
Onelim Junior
wreszcie fajna strona poradnik jak grać szacuneczek
czarnyja18 Junior
fajna gra tylko zanim wskocze na mapke tp musze czekac 2min.
evol25 Junior
witam mam problem z ta gra posiadam karte graficzna 12G pamieci ram 8G procesor i7 3.6ghz i ta gra poprostu mi sie scina lacze mam kablowe stabilne 150 mb/s wiec nie proponuje tej gry nikomu chyba ze ktos posiada komputer za 10 tys. albo i lepiej a wszystko zaczelo sie rypac po aktu. pozdrawiam
kura77 Junior
Do Hellcata sugeruję kupno siatki kamuflażowej, lornetki polowej i wentylacji.
Wentylacji? Serio?
Kamilulung Legionista
Chłopaki, jest możliwość kupna czołgu premium za golda (mam go 2500)? Pozdro
wielebny_666 Generał
za 2500 golda tak naprawdę nie kupisz żadnego sensownego czołgu premium tylko tier V i niżej, z grze z zakładce "sklep" masz dostępne modele czołgów premium sprawdź sobie
dekiel Junior
co zrobić by sprzedać niechciane czołgi pojawia mi się info;błąd sprawdź czy czołg nie jest w żadnej jednostce taktycznej(jak to sprawdzić) lub spróbuj później gdy nie byłem w klanie tanki sprzedawałem
Lolek123654 Junior
Jak się skontuje górną płytę kadłuba to ona nawet nawet odbija od takiego IS
MadMateo Chorąży
Skasujcie ten poradnik bo jest przestarzały...
DuszaDusza Junior
Mam pytanie czy wie ktoś jak zrobić taki żółty znacznik, żeby sojusznicy wiedzieli gdzie celuję, jak gra się altylerią ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
