World of Tanks: ISU-152
Porady, tipsy i recenzja czołgu ISU-152. Tutaj nauczysz się, jak grać ISU-152!
Aktualizacja:

Poniżej cechy i recenzja ISU-152:
Cechy ISU-152
Nazwa | ISU-152 |
Typ | Niszczyciel |
Poziom | VIII |
Uzbrojenie | 152 mm D-4S |
Pancerz | 90/90/60 (przód/boki/tył/mm) (kadłub) |
Wytrzymałość | 1200 punktów wytrzymałości |
Mobilność | Prędkość maksymalna 43km/h, prędkość obrotu 21 stopni/s |
Zasięg widzenia | 350m |
ISU-152, powstały na podwoziu czołgu IS, następca SU-152, jest radzieckim niszczycielem czołgów VIII tieru. Historycznie wyprodukowany w dość pokaźnej liczbie blisko 5 tysięcy egzemplarzy.
Główną zaletą ISU jest jego alpha damage czyli wysokie obrażenia podstawowe od każdej pestki - aż 750 punktów HP na jeden pocisk. Działo 152mm charakteryzuję się również bardzo wysokim wskaźnikiem penetracji na 8-tierach (aż 260mm). Wrogowie szykujący się do pushowania naszej drużyny, wiedząc o stojącym w krzaczku na tyłach ISU, zapewne poważnie przemyślą swoje zamiary - fear factor to jeden z bonusów do naszego tanka. W zaletach należy również wspomnieć o przyzwoitej prędkości maksymalnej, którą rozwija ta bestia.
Armata 152mm to niestety wyłącznie wysokie obrażenia, oprócz nich nie mamy prawie nic: mizerna celność, ślimaczy czas skupienia działa, chorobliwie długi reload, a samo ISU ma na swoje nieszczęście niski zasięg widzenia. Kiepsko wyprofilowany pancerz frontowy o maksymalnej grubości 90mm też będzie naszą piętą achillesową.
Słabe punkty

Żałuję, ale nad weakpointami ISU-152 referatu napisać się nie da. Strzelając z dział o słabej penetracji (do 130mm), jedynym elementem który może nam sprawić psikusa jest jarzmo działa; mocniejsze armaty przebijają ten pojazd w dowolnym miejscu. Odradzam jedynie posyłania pestek (stojąc face-to-face naprzeciw ISU) w oznaczone na zdjęciu "boczki" ze względu na ich znaczne pochylenie.
Jak grać ISU-152?
Pomimo żenującej celności naszej armaty, niska pula HP i "brak" opancerzenia zmusi nas do gry na średnim/dalekim dystansie. Podążajmy za linią naszych czołgów, trzymajmy się w ogonie ustawiając się w miejscach, gdzie znajdziemy jakiś obiekt za którym można się schować po strzale.
Ruszający do ataku pochód wroga może być banalnie zatrzymany przez jedną dobrą plombę z ISU. Często prowadzący szarżę, najmocniejszy i najlepiej opancerzony pojazd przeciwników, otrzymując na dzień dobry -800HP (niejednokrotnie połowa lub 1/3 puli życia większości wysokotierowych tanków w grze) potrafi spanikować, ponownie wycofać się na swoją pozycję i czekać - a z nim jego sojusznicy.
Moduły dodatkowe
Do ISU-152 polecam zakup lornety polowej, ulepszonego systemu naprowadzania i ulepszonej wentylacji (bądź siatki maskującej zamiast jednego z tych elementów).
Komentarze czytelników
Gram w ten crap już kilka lat i mogę tylko poradzić nowym graczom żeby nie inwestowali w to realnych pieniędzy. Nie warto.
Mam pytanie czy wie ktoś jak zrobić taki żółty znacznik, żeby sojusznicy wiedzieli gdzie celuję, jak gra się altylerią ?
Klawisz T. Błagam, nie graj artą, pls. Jest tyle pięknych maszyn w grze.
Jak się skontuje górną płytę kadłuba to ona nawet nawet odbija od takiego IS
co zrobić by sprzedać niechciane czołgi pojawia mi się info;błąd sprawdź czy czołg nie jest w żadnej jednostce taktycznej(jak to sprawdzić) lub spróbuj później gdy nie byłem w klanie tanki sprzedawałem
za 2500 golda tak naprawdę nie kupisz żadnego sensownego czołgu premium tylko tier V i niżej, z grze z zakładce "sklep" masz dostępne modele czołgów premium sprawdź sobie
Chłopaki, jest możliwość kupna czołgu premium za golda (mam go 2500)? Pozdro
witam mam problem z ta gra posiadam karte graficzna 12G pamieci ram 8G procesor i7 3.6ghz i ta gra poprostu mi sie scina lacze mam kablowe stabilne 150 mb/s wiec nie proponuje tej gry nikomu chyba ze ktos posiada komputer za 10 tys. albo i lepiej a wszystko zaczelo sie rypac po aktu. pozdrawiam
co ty masz za komputer ??? mam o połowę słabszy i śmiga na maxa chyba że masz grafę z marketu made in china oni robią takie 8,12 G pamięci to o **** roztrzaśc
Ram 4GB, Karta 512 MB, procesr 2.6 Ghz, 350 m/s kablem i jakoś chodzi więc nie biadol, bo komp starszy ode mnie :)
fajna gra tylko zanim wskocze na mapke tp musze czekac 2min.
wreszcie fajna strona poradnik jak grać szacuneczek
Dobrze wykonany poradnik, bardzo przydatny. Przydałby się tylko opis kolejnych map, bo na razie wygląda to raczej słabo :/
Cześć zagiel19, cieszę się, że przypadł Ci do gustu - planujemy nowe mapy i update starych, ale dopiero po wejściu aktualizacji 1.0 - wtedy wszystkie mapy ulegną zmianie :)
Przydatny poradnik i prawdopodobnie dobrze wykonany
Lecz , jak to Polak lubie byc oszczedny i chcialbym sie dowiedziec czy istnieje jakas inna mozliwosc nabyca tego poradnika w calosci nie wykupujac aboamentu ?
Można go kupić w formie PDF - ale wstrzymaj się chwilę, jesteśmy w trakcie aktualizowania go i nową wersję PDF opracujemy wkrótce.
Siema pl!
Ponowna aktualizacja, łącznie to już 50 nowych czołgów dodanych do poradnika.
Dodaliśmy:
Stronę o polskich czołgach w WOT!
Zaktualizowaliśmy stronę dotycząca wymagań sprzętowych WOT + dodaliśmy poradnik, jak zwiększyć FPS w grze!
Ponadto opisy czołgów:
M4A3E8
T20
M26 Pershing
M46 Patton
M48A5 Patton
Churchill Gun Carrier
S35 CA
Crusader
SU-100M1
O-Ho
gl & hf
Cześć, kolejna aktualizacja poradnika, tym razem 12 nowych opisów czołgów, nowe drzewka technologiczne oraz update starych drzewek.
Opisaliśmy m.in.:
ISU-152
Object 704
Object 268
M10 Wolverine
M36 Jackson
T25 AT
O-I
O-Ni
KV-85
Sherman III
Sherman Firefly
A-43
gl & hf
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
