The Adventures of TinTin: Rozdziały 31 - 32
Aktualizacja:
Rozdział 31 - Rycerski sekret

Będziesz musiał ułożyć trzy brakujące fragmenty na globusie. Przede wszystkim obróć samym globusem. Potem wybierz pierwszy fragment i przesuń go oraz obróć tak, jak to jest widoczne na powyższym obrazku.

Identycznie postąp z drugim fragmentem po dopasowaniu pierwszego...

oraz z trzecim. Po ułożeniu wszystkich fragmentów ustaw obie skale otaczające globus w maksymalnym położeniu do góry w taki sposób, by przecinały się pod kątem prostym.

Po zakończeniu globusowej układanki zostaniesz zaatakowany przez dosłownie hordy przeciwników najróżniejszych rodzajów. Nie ma jednoznacznej recepty na wygranie tego pojedynku. Po pierwsze musisz się szybko ruszać nokautując przy okazji tych zwykłych, do których bez problemu da się podejść. Z prawej strony, za ścianą jest bezpieczne schronienie w przypadku gdy się zrobi gorąco. Spróbuj zabrać piłkę z górnego prawego piętra. Jeżeli zwabisz "parasole" pod żyrandol to ich również łatwo wykończysz.
Rozdział 32 - Skarb Szkarłatnego Rackhama

W ostatnim fragmencie gry wcielasz się w kapitana Baryłkę. Z nadbiegającymi marynarzami walcz identycznie, jak jego przodek na pokładzie Jednorożca.

Po ich pokonaniu do wykończenia zostanie tylko kapitan Allan. W walce z nim paruj ciosy i wyprowadzaj kontrataki, a na końcu zwróć ponownie uwagę na pojawiające się na ekranie czerwone strzałki wskazujące Ci, jaki kierunek na klawiaturze powinieneś nacisnąć.
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 1 - 4
- The Adventures of TinTin: Rozdział 5 - Park
- The Adventures of TinTin: Rozdział 6 - Krypty
- The Adventures of TinTin: Rozdział 7 - Na salonach
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 8 - 11
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 13 - Do sterówki
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 14 - 15
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 16 - 17
- The Adventures of TinTin: Rozdział 18 - Wejście do pałacu
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 20 - Ostatni zwój
- The Adventures of TinTin: Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 22 - 23
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 25 - Na wieżę
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 26 - 27
- The Adventures of TinTin: Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 29 - 30
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 31 - 32
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
