Rozdział 13 - Do sterówki | Opis przejścia
Aktualizacja:
Rozdział 13 - Do sterówki

Po przerywniku po raz pierwszy natkniesz się na wroga z bronią. Wskocz na jego poziom i szybko przebiegnij dwa kroki wskakując pod podłogę zanim zdąży wystrzelić. Podbiegnie wówczas w to miejsce, a ty dołem zajdź go od tyłu i pozbądź się na dobre.

Następnie natkniesz się na pięciu przeciwników w jednym pomieszczeniu. Pierwszego pozbądź się rzucając w niego piłką po czym zeskocz na poziom, na którym leży znokautowany wróg. Stamtąd przeskocz w lewo i zejdź poziom niżej za plecami kolejnego wroga. Załatw go od tyłu.

Podnieś leżący obok garnek i przyjrzyj się trzem typom na najniższym poziomie. Najpierw trzeba unieszkodliwić tego ze strzelbą. Kiedy będą przechodzić w którąś stronę rzuć mu garnek na głowę i szybko zeskocz do nich wykańczając ich przy użyciu pięści.

Następnie będziesz musiał złapać kolesia z kluczem. Nie ma szans żebyś go dogonił biegając za nim. Zwróć uwagę w jaki sposób pozbędziesz się drugiego typa. Kiedy wskoczysz przez klapę poziom wyżej, znokautujesz go. Identycznie musisz postąpić z tym, który trzyma klucz. Poczekaj aż ustawi się nad którąś klapą i wówczas przez nią wskocz. Zabierz klucz i przejdź przez zaryglowane drzwi.
0
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	- Opis przejścia
		- Rozdziały 1 - 4 | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Park | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Krypty | Opis przejścia
- Rozdział 7 - Na salonach | Opis przejścia
- Rozdziały 8 - 11 | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 13 - Do sterówki | Opis przejścia
- Rozdziały 14 - 15 | Opis przejścia
- Rozdziały 16 - 17 | Opis przejścia
- Rozdział 18 - Wejście do pałacu | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3) | Opis przejścia
- Rozdział 20 - Ostatni zwój | Opis przejścia
- Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca | Opis przejścia
- Rozdziały 22 - 23 | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) | Opis przejścia
- Rozdział 25 - Na wieżę | Opis przejścia
- Rozdziały 26 - 27 | Opis przejścia
- Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca | Opis przejścia
- Rozdziały 29 - 30 | Opis przejścia
- Rozdziały 31 - 32 | Opis przejścia
 
 
- Opis przejścia
		
 
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
