The Adventures of TinTin: Rozdział 13 - Do sterówki
Aktualizacja:
Rozdział 13 - Do sterówki

Po przerywniku po raz pierwszy natkniesz się na wroga z bronią. Wskocz na jego poziom i szybko przebiegnij dwa kroki wskakując pod podłogę zanim zdąży wystrzelić. Podbiegnie wówczas w to miejsce, a ty dołem zajdź go od tyłu i pozbądź się na dobre.

Następnie natkniesz się na pięciu przeciwników w jednym pomieszczeniu. Pierwszego pozbądź się rzucając w niego piłką po czym zeskocz na poziom, na którym leży znokautowany wróg. Stamtąd przeskocz w lewo i zejdź poziom niżej za plecami kolejnego wroga. Załatw go od tyłu.

Podnieś leżący obok garnek i przyjrzyj się trzem typom na najniższym poziomie. Najpierw trzeba unieszkodliwić tego ze strzelbą. Kiedy będą przechodzić w którąś stronę rzuć mu garnek na głowę i szybko zeskocz do nich wykańczając ich przy użyciu pięści.

Następnie będziesz musiał złapać kolesia z kluczem. Nie ma szans żebyś go dogonił biegając za nim. Zwróć uwagę w jaki sposób pozbędziesz się drugiego typa. Kiedy wskoczysz przez klapę poziom wyżej, znokautujesz go. Identycznie musisz postąpić z tym, który trzyma klucz. Poczekaj aż ustawi się nad którąś klapą i wówczas przez nią wskocz. Zabierz klucz i przejdź przez zaryglowane drzwi.
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 1 - 4
- The Adventures of TinTin: Rozdział 5 - Park
- The Adventures of TinTin: Rozdział 6 - Krypty
- The Adventures of TinTin: Rozdział 7 - Na salonach
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 8 - 11
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 13 - Do sterówki
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 14 - 15
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 16 - 17
- The Adventures of TinTin: Rozdział 18 - Wejście do pałacu
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 20 - Ostatni zwój
- The Adventures of TinTin: Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 22 - 23
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 25 - Na wieżę
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 26 - 27
- The Adventures of TinTin: Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 29 - 30
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 31 - 32
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
