Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) | Opis przejścia
Aktualizacja:

W maszynowni przeskocz po kładkach-zapadniach do końca w prawo.

Wyciągnij ze ściany wózek i przeskocz na kładkę zapadnię w lewo, po czym od razu podskocz do drabinki. Poczekaj aż podjedziesz w górę i przeskocz dwa razy w prawo, w bezpieczne miejsce.

Musisz wyczuć kiedy odbić się od ściany by chwycić poruszającą się stalową belkę. Wymierz czas tak, aby w chwili odbicia była maksymalnie po prawej stronie.

Wejdź na stalową belkę i ponownie odbij się od ściany by sięgnąć drabinki kiedy ta będzie maksymalnie wysunięta w lewo.

Podnieś banany i rzuć w nurka na górze. Znokautuj go i weź drugą porcję bananów zanim dopadnie Cię drugi nurek. W niego też rzuć bananami.

Odbij się od poruszających się tłoków kiedy znajdą się w maksymalnym wysunięciu.

Znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu, w którym przejście blokują pracujące tłoki. Weź ze skrzynki nakrętkę i zejdź poziom niżej. Teraz musisz wejść na pas transmisyjny i zanim zostaniesz zrzucony wycelować i rzucić nakrętką w obracające się tryby.

Poczekaj aż para przestanie lecieć i przejdź w prawo, a potem w lewo.

Znajdziesz się w wielkim pomieszczeniu, w którym nie będziesz mieć wyjścia i będziesz musiał stawić czoła kilku przeciwnikom w bezpośredniej walce.

Nieco wyżej skorzystaj z piłki plażowej do pozbycia się przeciwnika. Możesz też doskoczyć na jego poziom i zawisnąć na krawędzi, po czym zrzucić go.

Pionowym kominem dostaniesz się wyżej przeskakując pomiędzy drabinami.

Tintin będzie miał pierwszy raz okazję użyć linkę z hakiem. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Nic więcej tutaj nie da się zrobić.
0
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	- Opis przejścia
		- Rozdziały 1 - 4 | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Park | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Krypty | Opis przejścia
- Rozdział 7 - Na salonach | Opis przejścia
- Rozdziały 8 - 11 | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 13 - Do sterówki | Opis przejścia
- Rozdziały 14 - 15 | Opis przejścia
- Rozdziały 16 - 17 | Opis przejścia
- Rozdział 18 - Wejście do pałacu | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3) | Opis przejścia
- Rozdział 20 - Ostatni zwój | Opis przejścia
- Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca | Opis przejścia
- Rozdziały 22 - 23 | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) | Opis przejścia
- Rozdział 25 - Na wieżę | Opis przejścia
- Rozdziały 26 - 27 | Opis przejścia
- Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca | Opis przejścia
- Rozdziały 29 - 30 | Opis przejścia
- Rozdziały 31 - 32 | Opis przejścia
 
 
- Opis przejścia
		
 
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
