Rozdział 25 - Na wieżę | Opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 25 - Na wieżę

Po wyjściu z podziemi biegnij przed siebie, do zniszczonej wieży - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po wyjściu z podziemi biegnij przed siebie, do zniszczonej wieży.

Pozwól, by Baryłka podrzucił Cię do drabiny - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pozwól, by Baryłka podrzucił Cię do drabiny.

Wespnij się po drabinie i ściągnij przeciwnika za koszulę - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Wespnij się po drabinie i ściągnij przeciwnika za koszulę. Nie wchodź jednak jeszcze na górę i poczekaj, aż przybiegnie drugi typ. Jego potraktuj identycznie.

Znajdziesz się w pomieszczeniu z dwoma przeciwnikami zakutymi w zbroje - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Znajdziesz się w pomieszczeniu z dwoma przeciwnikami zakutymi w zbroje. Szybko wejdź wyżej, a zaatakują Cię obaj. Jednak ten po prawej poślizgnie się, dzięki czemu będziesz mógł ich bez problemu wykończyć pięścią.

Najpierw pozbądź się typa stojącego w lewym końcu pomieszczenia - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Najpierw pozbądź się typa stojącego w lewym końcu pomieszczenia. Potem wyciągnij wózek ze ściany i szybko biegnij na miejsce, w którym załatwiłeś bandytę. Teraz po kładkach-zapadniach i haku przeskocz w prawo.

Zsuwając się przeskocz na drugą drabinę by uniknąć kolców - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Zsuwając się przeskocz na drugą drabinę by uniknąć kolców.

Kolejny przeciwnik jest zakuty w zbroję i trzyma klucz - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kolejny przeciwnik jest zakuty w zbroję i trzyma klucz. Wejdź na górą, weź banany i rzuć nimi w niego. Potem walnij go pięścią, zabierz klucz i przejdź przez zaryglowane drzwi.

Znowu musisz się zsunąć, jednak tym razem nie ma drugiej drabine - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Znowu musisz się zsunąć, jednak tym razem nie ma drugiej drabine. Ocierając się o ścianę odboj się w odpowiednim momencie w prawo.

Doskocz do żelaznego kółka odbijając się od ściany po lewej by zjechać po linie w dół - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Doskocz do żelaznego kółka odbijając się od ściany po lewej by zjechać po linie w dół. Wykończ tam pięściami przeciwników.

Odbijając się od ściany wskocz poziom wyżej, a potem kolejny - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Odbijając się od ściany wskocz poziom wyżej, a potem kolejny.

Znowu spotkasz papugę - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Znowu spotkasz papugę. Leć przed siebie uważając by nie dotknąć wystających z różnych mechanizmów kolców.

W końcu natkniesz się na kładki, które wysuwają się dopiero po skoczeniu obok mechanizmu o kształcie wiatraka - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W końcu natkniesz się na kładki, które wysuwają się dopiero po skoczeniu obok mechanizmu o kształcie wiatraka. Śmiało skocz w prawo - nie spadniesz. Potem jeszcze raz.

W następnej lokacji musisz wykazać się zręcznością i szybkością - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W następnej lokacji musisz wykazać się zręcznością i szybkością. Odbij się od ściany po prawej i wskocz na kładkę-zapadnię. Z niej natychmiast skocz na ścianę po lewej o znowu się odbij na kolejną kładkę-zapadnię. Z tej ostatniej szybko skocz do góry.

Wykorzystaj hak by dostać się do drabiny - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Wykorzystaj hak by dostać się do drabiny.

Po pokonaniu na rusztowaniach kilku wrogów dojdziesz do wielkich kołowrotów - Rozdział 25 - Na wieżę - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po pokonaniu na rusztowaniach kilku wrogów dojdziesz do wielkich kołowrotów. Podążaj nimi w prawo uważając na wiejące co chwilę podmuchy wiatru. Aby nie spaść, w chwili podmuchu przytrzymuj klawisz kierunku w prawo.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl