The Adventures of TinTin: Rozdział 5 - Park
Aktualizacja:
Rozdział 5 - Park

Przerywana linia wskazuje kierunek marszu, więc wystarczy, że będziesz szedł jej tropem.

Pobiegnij za Milusiem na tył posiadłości. Okaże się, że drzwi są zamknięte i trzeba będzie znaleźć inne wejście. Kiedy otrzymasz kontrolę nad psem, zgodnie z pojawiającymi się na ekranie poleceniami zacznij wąchać teren aż natrafisz na ślady. Możesz powoli iść tropem lub po prostu zbiec na dół do końca schodami po lewej stronie.

Ślady doprowadzą psa do wydeptanej ziemi na trawniku. Zacznij kopać dziurę.

Biegnij cały czas przed siebie postępując zgodnie z poleceniami na ekranie, aby wykonywać konkretne czynności, jak na przykład przekopywanie się przez zwały ziemi.

Kiedy dojdziesz do zablokowanego korytarza zostaniesz zaatakowany przez szczury. Cierpliwie szczekaj na gryzonie. Dopiero kiedy przestaną się pojawiać przekop tunel.

Miluś może wdrapywać się na pionowe ściany. Wystarczy, że po skoku będziesz nieustannie "stukał" w odpowiedni klawisz.

Kiedy dotrzesz do końca tuneli stań po prostu na zapadni.
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 1 - 4
- The Adventures of TinTin: Rozdział 5 - Park
- The Adventures of TinTin: Rozdział 6 - Krypty
- The Adventures of TinTin: Rozdział 7 - Na salonach
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 8 - 11
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 13 - Do sterówki
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 14 - 15
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 16 - 17
- The Adventures of TinTin: Rozdział 18 - Wejście do pałacu
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 20 - Ostatni zwój
- The Adventures of TinTin: Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 22 - 23
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 25 - Na wieżę
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 26 - 27
- The Adventures of TinTin: Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 29 - 30
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 31 - 32
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
