The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
Aktualizacja:

Następną pochodnią rzuć w typa po prawej stronie. Koleś się zapali i pobiegnie w lewo podpalając kompanów.

W następnej lokacji rzuć zapaloną pochodnią w kierunku beczek z materiałem wybuchowym by odblokować przejście.

Po zapadnięciu się kładki pod ciężarem walczących zlecisz wiele metrów w dół, do wody.Przepłyń w lewo i odbijając się od ścian dostać się poziom wyżej. Weź stamtąd pochodnię i rzuć w typa pośrodku. Potem pozbądź się tego pod Tobą. Następnie weź kolejną pochodnię i rzuć nią w pana "parasola". Ostatnią pochodnią załatwisz typka stojącego nad drabiną po prawej.

Dalej czeka Cię trudniejsze zadanie. Weź pochodnię zza niskiej kraty. Jak widzisz, nieco z lewej znajduje się podwiązana kładka, ale nie ma od czego odpalić pochodni. Nic nie szkodzi.

Wejdź na podwyższenie, tak jak na obrazku powyżej i wyceluj nie zapaloną pochodnią tak, aby tor jej lotu przecinał pochodnię przymocowaną do ściany. Następnie wykonaj rzut i droga dalej stanie otworem.

Podobnie postąp kawałek dalej. Tyle tylko, że tu jeszcze pochodnia po zapaleniu się musi jeszcze odbić się od ściany by przepalić linę.

Kawałek dalej odpalisz pochodnię od ognia ponad skałką.

Kiedy dojdziesz do końca w prawo zobaczysz skrzynkę z pochodniami. Aby je odpalić musisz wrócić pod wodospadem w lewo i znowu przejść pod wodospadem w prawo. Ale wtedy pochodnia zgaśnie. Trzeba więc użyć innego sposobu. Odpal pochodnię i przerzuć ją ponad wodospadem. Potem przejdź w prawo i podnieś rzuconą pochodnię.

Po przejściu kilku kolejnych korytarzy i pokonaniu przeciwników dojdziesz do miejsca, w którym przejmiesz kontrolę nad Milusiem.

Jako pies przekopuj się przez wszystkie zaspy zagradzające drogę dalej.

Miluś całkiem zwinnie wspina się po pionowych ścianach. Miarowo wciskaj przycisk skoku, aby mu się to udało.

W końcu będziesz jednak musiał uciekać przed wodą zalewającą korytarz. Przeskakuj ponad przeszkodami i uważaj na kolczaste "cosie" porastające korytarz raz z prawej, raz z lewej strony.
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 1 - 4
- The Adventures of TinTin: Rozdział 5 - Park
- The Adventures of TinTin: Rozdział 6 - Krypty
- The Adventures of TinTin: Rozdział 7 - Na salonach
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 8 - 11
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 13 - Do sterówki
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 14 - 15
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 16 - 17
- The Adventures of TinTin: Rozdział 18 - Wejście do pałacu
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 20 - Ostatni zwój
- The Adventures of TinTin: Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 22 - 23
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 25 - Na wieżę
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 26 - 27
- The Adventures of TinTin: Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 29 - 30
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 31 - 32
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
