Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca | Opis przejścia
Aktualizacja:
Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca

Na początku starcia pozbądź się kilku przeciwników kilkakrotnie naciskają klawisz kierunku w górę. To zwykłe mięso armatnie, więc nie powinieneś mieć problemu. Potem wrogowie zaczną parować uderzenia, więc wykorzystaj tę samą umiejętność De Bariliki.

Po raz pierwszy trafisz na bossa, którego trzeba powalić kilkoma trafieniami. Postępuj standardowo prawie do samego końca pojedynku. Wówczas zwróć uwagę na pojawiającą się przez chwilę na ekranie czerwoną strzałkę wskazującą jeden z czterech kierunków. Aby trafić przeciwnika musisz w ograniczonym czasie wcisnąć taki sam kierunek na kontrolerze, jaki wyświetlił się na ekranie. Po kilku udanych trafieniach pojedynek będzie rozstrzygnięty na Twoją korzyść.

Rzucanymi w Twoją stronę przedmiotami zajmij się podobnie jak kilka rozdziałów wcześniej. Kiedy otoczy je zielona obwódka wciśnij klawisz kierunku prawo lub lewo, w zależności od strony, z której ów przedmiot nadlatuje.

Ponowne starcie z bossem w tym rozdziale będzie miało miejsce pod jego koniec. Znowu zwróć uwagę na ukazujące się na ekranie czerwone strzałki i wciskaj podany przez nie kierunek na kontrolerze.
0
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	- Opis przejścia
		- Rozdziały 1 - 4 | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Park | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Krypty | Opis przejścia
- Rozdział 7 - Na salonach | Opis przejścia
- Rozdziały 8 - 11 | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 13 - Do sterówki | Opis przejścia
- Rozdziały 14 - 15 | Opis przejścia
- Rozdziały 16 - 17 | Opis przejścia
- Rozdział 18 - Wejście do pałacu | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3) | Opis przejścia
- Rozdział 20 - Ostatni zwój | Opis przejścia
- Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca | Opis przejścia
- Rozdziały 22 - 23 | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) | Opis przejścia
- Rozdział 25 - Na wieżę | Opis przejścia
- Rozdziały 26 - 27 | Opis przejścia
- Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca | Opis przejścia
- Rozdziały 29 - 30 | Opis przejścia
- Rozdziały 31 - 32 | Opis przejścia
 
 
- Opis przejścia
		
 
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
