The Adventures of TinTin: Rozdziały 26 - 27
Aktualizacja:
Rozdział 26 - Rycerska siedziba

Czas na następną rozprawę z kapitanem Allanem. Schemat postępowania jest taki sam jak poprzednio. Uważaj na serie z karabinu i w chwili rzutu bomby stawaj przy czerwonych pojemnikach z fajerwerkami.

Po trzech celnych trafieniach fajerwerkiem Allan zacznie uganiać się za Tintinem. Nie daj się złapać, rzucając w przeciwnika trzy razy zapaloną pochodnią.

Kiedy znowu połączysz siły z baryłką, rzuć garnkiem w jeden z emblematów widocznych na ścianie. Musicie wykonać to jednocześnie - każdy rzuca w inny emblemat.
Rozdział 27 - Rycerz Baryłka: Historia prawdziwa

Przez cały czas podczas walki ze standardowymi przeciwnikami postępuj identycznie, jak wcześniej. W kilku przypadkach konieczne będzie parowanie i kontratak.

W pewnej chwili natkniesz się na zupełnie nowy rodzaj przeciwnika. Aby sparować jego młynki siekierkami wciśnij klawisz parowania i trzymaj przez kilka sekund jeden z kierunków. Dopiero kiedy marynarz skończy swój atak szybko go zaatakuj.

Na końcu rozdziału odbędzie się ostateczna walka z przywódcą piratów. Przebiega ona kilkuetapowo i rządzi się tradycyjnymi już zasadami parowania i wykonywania kontrataku. Dopiero w ostatniej fazie, kiedy De Barilca walczyć będzie fragmentem galionu (galion to ta rzeźba na dziobie statku) pojawią się strzałki kierunkowe wskazujące kierunek, który powinieneś nacisnąć by zakończyć pojedynek.
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 1 - 4
- The Adventures of TinTin: Rozdział 5 - Park
- The Adventures of TinTin: Rozdział 6 - Krypty
- The Adventures of TinTin: Rozdział 7 - Na salonach
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 8 - 11
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 13 - Do sterówki
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 14 - 15
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 16 - 17
- The Adventures of TinTin: Rozdział 18 - Wejście do pałacu
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 20 - Ostatni zwój
- The Adventures of TinTin: Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 22 - 23
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 25 - Na wieżę
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 26 - 27
- The Adventures of TinTin: Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 29 - 30
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 31 - 32
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
