Rozdziały 26 - 27 | Opis przejścia
Aktualizacja:
Rozdział 26 - Rycerska siedziba

Czas na następną rozprawę z kapitanem Allanem. Schemat postępowania jest taki sam jak poprzednio. Uważaj na serie z karabinu i w chwili rzutu bomby stawaj przy czerwonych pojemnikach z fajerwerkami.

Po trzech celnych trafieniach fajerwerkiem Allan zacznie uganiać się za Tintinem. Nie daj się złapać, rzucając w przeciwnika trzy razy zapaloną pochodnią.

Kiedy znowu połączysz siły z baryłką, rzuć garnkiem w jeden z emblematów widocznych na ścianie. Musicie wykonać to jednocześnie - każdy rzuca w inny emblemat.
Rozdział 27 - Rycerz Baryłka: Historia prawdziwa

Przez cały czas podczas walki ze standardowymi przeciwnikami postępuj identycznie, jak wcześniej. W kilku przypadkach konieczne będzie parowanie i kontratak.

W pewnej chwili natkniesz się na zupełnie nowy rodzaj przeciwnika. Aby sparować jego młynki siekierkami wciśnij klawisz parowania i trzymaj przez kilka sekund jeden z kierunków. Dopiero kiedy marynarz skończy swój atak szybko go zaatakuj.

Na końcu rozdziału odbędzie się ostateczna walka z przywódcą piratów. Przebiega ona kilkuetapowo i rządzi się tradycyjnymi już zasadami parowania i wykonywania kontrataku. Dopiero w ostatniej fazie, kiedy De Barilca walczyć będzie fragmentem galionu (galion to ta rzeźba na dziobie statku) pojawią się strzałki kierunkowe wskazujące kierunek, który powinieneś nacisnąć by zakończyć pojedynek.
0
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	- Opis przejścia
		- Rozdziały 1 - 4 | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Park | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Krypty | Opis przejścia
- Rozdział 7 - Na salonach | Opis przejścia
- Rozdziały 8 - 11 | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 13 - Do sterówki | Opis przejścia
- Rozdziały 14 - 15 | Opis przejścia
- Rozdziały 16 - 17 | Opis przejścia
- Rozdział 18 - Wejście do pałacu | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3) | Opis przejścia
- Rozdział 20 - Ostatni zwój | Opis przejścia
- Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca | Opis przejścia
- Rozdziały 22 - 23 | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) | Opis przejścia
- Rozdział 25 - Na wieżę | Opis przejścia
- Rozdziały 26 - 27 | Opis przejścia
- Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca | Opis przejścia
- Rozdziały 29 - 30 | Opis przejścia
- Rozdziały 31 - 32 | Opis przejścia
 
 
- Opis przejścia
		
 
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
