The Adventures of TinTin: Rozdziały 26 - 27

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 26 - Rycerska siedziba

Czas na następną rozprawę z kapitanem Allanem - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Czas na następną rozprawę z kapitanem Allanem. Schemat postępowania jest taki sam jak poprzednio. Uważaj na serie z karabinu i w chwili rzutu bomby stawaj przy czerwonych pojemnikach z fajerwerkami.

Po trzech celnych trafieniach fajerwerkiem Allan zacznie uganiać się za Tintinem - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po trzech celnych trafieniach fajerwerkiem Allan zacznie uganiać się za Tintinem. Nie daj się złapać, rzucając w przeciwnika trzy razy zapaloną pochodnią.

Kiedy znowu połączysz siły z baryłką, rzuć garnkiem w jeden z emblematów widocznych na ścianie - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kiedy znowu połączysz siły z baryłką, rzuć garnkiem w jeden z emblematów widocznych na ścianie. Musicie wykonać to jednocześnie - każdy rzuca w inny emblemat.

Rozdział 27 - Rycerz Baryłka: Historia prawdziwa

Przez cały czas podczas walki ze standardowymi przeciwnikami postępuj identycznie, jak wcześniej - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przez cały czas podczas walki ze standardowymi przeciwnikami postępuj identycznie, jak wcześniej. W kilku przypadkach konieczne będzie parowanie i kontratak.

W pewnej chwili natkniesz się na zupełnie nowy rodzaj przeciwnika - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W pewnej chwili natkniesz się na zupełnie nowy rodzaj przeciwnika. Aby sparować jego młynki siekierkami wciśnij klawisz parowania i trzymaj przez kilka sekund jeden z kierunków. Dopiero kiedy marynarz skończy swój atak szybko go zaatakuj.

Na końcu rozdziału odbędzie się ostateczna walka z przywódcą piratów - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Na końcu rozdziału odbędzie się ostateczna walka z przywódcą piratów. Przebiega ona kilkuetapowo i rządzi się tradycyjnymi już zasadami parowania i wykonywania kontrataku. Dopiero w ostatniej fazie, kiedy De Barilca walczyć będzie fragmentem galionu (galion to ta rzeźba na dziobie statku) pojawią się strzałki kierunkowe wskazujące kierunek, który powinieneś nacisnąć by zakończyć pojedynek.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl