Rozdziały 29 - 30 | Opis przejścia
Aktualizacja:
Rozdział 29 - Cisza morska

Ustaw arkusz papieru obracając go tak, aby dokładnie pokrywał się z wizerunkiem posiadłości. Łatwo będzie wówczas zauważyć, na którą jej część wskazują dwa czerwone znaki X.
Rozdział 30 - Tajemniczy klucz

Końcowe etapy w domu nie wymagają już wielkiej finezji, choć przeciwnicy w rycerskich zbrojach pojawią się w większej ilości. Na szczęście na ich bezproblemowe pokonanie jest nowy sposób. W pomieszczeniu z kluczem trzymanym przez zakutego w stal typa wskocz na jego poziom by się mu pokazać i szybko zeskocz na podłogę, po czym podbiegnij do stojącej na środku zbroi i wskocz do niej.

Następnie zwyczajnie zacznij innych okutych w pancerze wrogów okładać pięściami, by się ich pozbyć.

Na następnym ekranie dojdziesz do pokoju z emblematami na ścianach. Weź piłkę plażową i rzuć w jeden z nich równocześnie z Baryłką, a otworzą się drzwi po prawej stronie. Przejdź przez nie.

Znajdziesz się w bibliotece. Podejdź do prawej strony pustej gabloty, gdzie stoi globus i naciśnij wyświetlany na ekranie klawisz.
0
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	- Opis przejścia
		- Rozdziały 1 - 4 | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Park | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Krypty | Opis przejścia
- Rozdział 7 - Na salonach | Opis przejścia
- Rozdziały 8 - 11 | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 13 - Do sterówki | Opis przejścia
- Rozdziały 14 - 15 | Opis przejścia
- Rozdziały 16 - 17 | Opis przejścia
- Rozdział 18 - Wejście do pałacu | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3) | Opis przejścia
- Rozdział 20 - Ostatni zwój | Opis przejścia
- Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca | Opis przejścia
- Rozdziały 22 - 23 | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) | Opis przejścia
- Rozdział 25 - Na wieżę | Opis przejścia
- Rozdziały 26 - 27 | Opis przejścia
- Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca | Opis przejścia
- Rozdziały 29 - 30 | Opis przejścia
- Rozdziały 31 - 32 | Opis przejścia
 
 
- Opis przejścia
		
 
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
