The Adventures of TinTin: Rozdziały 29 - 30
Aktualizacja:
Rozdział 29 - Cisza morska

Ustaw arkusz papieru obracając go tak, aby dokładnie pokrywał się z wizerunkiem posiadłości. Łatwo będzie wówczas zauważyć, na którą jej część wskazują dwa czerwone znaki X.
Rozdział 30 - Tajemniczy klucz

Końcowe etapy w domu nie wymagają już wielkiej finezji, choć przeciwnicy w rycerskich zbrojach pojawią się w większej ilości. Na szczęście na ich bezproblemowe pokonanie jest nowy sposób. W pomieszczeniu z kluczem trzymanym przez zakutego w stal typa wskocz na jego poziom by się mu pokazać i szybko zeskocz na podłogę, po czym podbiegnij do stojącej na środku zbroi i wskocz do niej.

Następnie zwyczajnie zacznij innych okutych w pancerze wrogów okładać pięściami, by się ich pozbyć.

Na następnym ekranie dojdziesz do pokoju z emblematami na ścianach. Weź piłkę plażową i rzuć w jeden z nich równocześnie z Baryłką, a otworzą się drzwi po prawej stronie. Przejdź przez nie.

Znajdziesz się w bibliotece. Podejdź do prawej strony pustej gabloty, gdzie stoi globus i naciśnij wyświetlany na ekranie klawisz.
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 1 - 4
- The Adventures of TinTin: Rozdział 5 - Park
- The Adventures of TinTin: Rozdział 6 - Krypty
- The Adventures of TinTin: Rozdział 7 - Na salonach
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 8 - 11
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 13 - Do sterówki
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 14 - 15
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 16 - 17
- The Adventures of TinTin: Rozdział 18 - Wejście do pałacu
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 20 - Ostatni zwój
- The Adventures of TinTin: Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 22 - 23
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 25 - Na wieżę
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 26 - 27
- The Adventures of TinTin: Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 29 - 30
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 31 - 32
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
