Rozdział 7 - Na salonach | Złote kraby

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 7 - Na salonach

Po tym jak Miluś przyniesie klucz i przejdziesz przez drzwi znajdziesz się w kolejnym korytarzu - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po tym jak Miluś przyniesie klucz i przejdziesz przez drzwi znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Drzwi w jego lewym końcu prowadzą do pokoju z fortepianem, za którym stoi skrzynia.

Kawałek dalej, po załatwieniu butelkami dwóch lokajów są drzwi - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kawałek dalej, po załatwieniu butelkami dwóch lokajów są drzwi. Zanim przez nie przejdziesz wskocz poziom wyżej. W prawym górnym rogu stoi skrzynia.

Po napotkaniu pierwszych owadów w piwnicy przejdź dalej w prawo - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po napotkaniu pierwszych owadów w piwnicy przejdź dalej w prawo. Na drewnianej kładce stoi skrzynia.

Po przedostaniu się po ruchomej kładce na lewą stronę będziesz przez chwilę krążyć po korytarzach idąc w prawo - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po przedostaniu się po ruchomej kładce na lewą stronę będziesz przez chwilę krążyć po korytarzach idąc w prawo. Zwróć uwagę na drabiny. Po nich dojdziesz do kolejnej skrzyni.

Jeżeli po przejechaniu na drugą stronę ruchomą kładką i zejściu niżej pójdziesz w lewo, powinieneś dotrzeć do skrzyni, którą mijałeś chwilę wcześniej przechodząc z drugiej strony krat - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Jeżeli po przejechaniu na drugą stronę ruchomą kładką i zejściu niżej pójdziesz w lewo, powinieneś dotrzeć do skrzyni, którą mijałeś chwilę wcześniej przechodząc z drugiej strony krat. Będziesz musiał tylko wejść nieco wyżej - wypatruj więc uważnie miejsc to umożliwiających.

Po pokonaniu pierwszego przeciwnika z parasolem, w następnej lokacji będzie piłka - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po pokonaniu pierwszego przeciwnika z parasolem, w następnej lokacji będzie piłka. Podnieś ją i rzuć w kierunku żyrandola. Ten spadnie i we wnęce pod podłogą będzie skrzynia.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl