Rozdziały 16 - 17 | Opis przejścia
Aktualizacja:
Rozdział 16 - Wrak

Baryłka może podrzucić Tintina do niedostępnych miejsc. Stań obok kapitana i wciśnij klawisz odpowiedzialny za skok.

Podobnie uczyń stojąc pod pierścieniem, którego pociągnięcie spowoduje wysunięcie się kładki.

Uciekaj przed wodą przeskakując ponad wszelkimi przeszkodami. Nie zatrzymuj się ani na pół sekundy.

Uciekając przed zalewającą okręt wodą musisz być przede wszystkim szybki. Zsuń się po drabinie i biegnij w prawo przeskakując po wielkich skrzyniach. Nie zatrzymuj się, biegnij stale przed siebie - często widać jak skrzynie formują miejsce dogodne do skoku, dzięki czemu znajdziesz się wyżej.

Pod sam koniec stój na skrzyni, która unosi się wraz z wodą. Uważaj na spadające beczki. Kied ypojawi się druga skrzynia przeskocz na nią w lewo i później do góry.

Wracasz do momentu, w którym rozpoczęła się gra. Steruj samolotem w kierunku jasnych punktów oznaczających prześwit w chmurach. Postaraj się nie zostać trafionym przez piorun. Pamiętaj, że wciskając klawisz akcji możesz na chwilę uruchomić w samolocie tryb turbo.

Po wydostaniu się z burzy będziesz leciał kanionem. Uważaj na wieżyczki strzelnicze. Nisz je natychmiast po zauważeniu. Wieżyczki strzelają ledwie widocznymi kulkami, więc najlepiej w miarę możliwości nie lecieć wprost na nie dłuższy czas.

Strzelaj również do skał zagradzających przejścia. Kilka salw w każdą z nich powinno wystarczyć.

Aby uniknąć skalnych bloków nie leć środkiem kanionu. Staraj się przemykać bokiem.
Rozdział 17 - Przez pustynię

Na ekranie wyświetlą się przyciski odpowiedzialne za sterowanie motocyklem. Na dobrą sprawę wystarczy, że wciśniesz gaz do dechy, hamulec raczej nie będzie na razie potrzebny. Kiedy sterujesz motorem zostaniesz zaatakowany przez przeciwników. Postaraj się zbliżyć do nich, aby Baryłka miał ułatwione zadanie i szybciej się ich pozbywał.

Po krótkiej przejażdżce jako kierowca, Tintin zasiądzie w koszyku. W pierwszej fazie strzelaj do nadjeżdżających przeciwników. Zwróć uwagę, że moment strzału sygnalizowany jest zielonym okręgiem pojawiającym się wewnątrz celownika.

Największy kłopot sprawią Ci jednak nie inni motocykliści, tylko ciężarówka i zrzucane z niej beczki. Beczki są priorytetem, nie możesz pozwolić na to, by motor zetknął się z nią, bo stracisz punkt życia. Możesz za to ostrzeliwać ciężarówkę - po kilku trafieniach powinna wybuchnąć.
0
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	- Opis przejścia
		- Rozdziały 1 - 4 | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Park | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Krypty | Opis przejścia
- Rozdział 7 - Na salonach | Opis przejścia
- Rozdziały 8 - 11 | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 13 - Do sterówki | Opis przejścia
- Rozdziały 14 - 15 | Opis przejścia
- Rozdziały 16 - 17 | Opis przejścia
- Rozdział 18 - Wejście do pałacu | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3) | Opis przejścia
- Rozdział 20 - Ostatni zwój | Opis przejścia
- Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca | Opis przejścia
- Rozdziały 22 - 23 | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) | Opis przejścia
- Rozdział 25 - Na wieżę | Opis przejścia
- Rozdziały 26 - 27 | Opis przejścia
- Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca | Opis przejścia
- Rozdziały 29 - 30 | Opis przejścia
- Rozdziały 31 - 32 | Opis przejścia
 
 
- Opis przejścia
		
 
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
