The Adventures of TinTin: Rozdziały 2, 5, 6 Złote kraby

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 2 - Pierwszy Jednorożec

Skrzynia skrywająca złotego kraba znajduje się we wnęce, po lewej stronie od sprzedawcy starych książek - Rozdziały 2, 5, 6 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Skrzynia skrywająca złotego kraba znajduje się we wnęce, po lewej stronie od sprzedawcy starych książek.

Rozdział 5 - Park

Po pierwszej potyczce ze szczurami Miluś przekopie się przez niski tunel, a następnie będzie musiał skoczyć na drugą stronę kładki ponad wodą - Rozdziały 2, 5, 6 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po pierwszej potyczce ze szczurami Miluś przekopie się przez niski tunel, a następnie będzie musiał skoczyć na drugą stronę kładki ponad wodą. Zamiast po kładce, zeskocz do wody i idź do końca w prawo. Powęsz w miejscu, z którego bije blask, a Miluś znajdzie złotego kraba.

Rozdział 6 - Krypty

Tuż po tym, jak obejmiesz kontrolę nad Tintinem i przeskoczysz pierwsze rozpadliny, samouczek nakaże Ci zeskoczyć na niższy poziom, a tuż potem wskoczyć znowu wyżej - Rozdziały 2, 5, 6 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Tuż po tym, jak obejmiesz kontrolę nad Tintinem i przeskoczysz pierwsze rozpadliny, samouczek nakaże Ci zeskoczyć na niższy poziom, a tuż potem wskoczyć znowu wyżej. Zrób to, ale zamiast iść w prawo, odwróć się w lewo, gdzie znajdziesz kufer ze złotym krabem.

Zaledwie po drugiej komnacie pełnej przeciwników natkniesz się na pierwszą równoważnię - Rozdziały 2, 5, 6 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Zaledwie po drugiej komnacie pełnej przeciwników natkniesz się na pierwszą równoważnię. Wskocz na nią od prawej strony, przebiegnij w lewo i wybij się na końcu by złapać się wystającej półki. Przeturlaj się przez kratę, na następnym ekranie zejdź na dół, a znajdziesz skrzynię z krabem.

Po pokonaniu równoważni zjedziesz windą poziom niżej - Rozdziały 2, 5, 6 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po pokonaniu równoważni zjedziesz windą poziom niżej. Zejdź z windy, poczekaj aż podjedzie na górę i idź w lewo. Przeturlaj się przez kratę, wespnij i zabierz ze skrzyni złotego kraba.

Po pozbyciu się kliku lokali (dwóch z nich zjedzie po pochylni) przejdź do końca w prawo i wejdź na drabinę, po czym skocz w lewo - Rozdziały 2, 5, 6 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po pozbyciu się kliku lokali (dwóch z nich zjedzie po pochylni) przejdź do końca w prawo i wejdź na drabinę, po czym skocz w lewo. Tintin chwyci się żelaznej obręczy, dzięki czemu po ścianie zsunie się dodatkowa półka. Wejdź z powrotem na drabinę, przeskocz na półkę, a następnie na kolejną, gdzie znajduje się skrzynia.

Kawałek dalej zejdziesz sporo niżej - Rozdziały 2, 5, 6 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kawałek dalej zejdziesz sporo niżej. Tym razem idź maksymalnie w lewo (po drodze załatwisz dwóch lokajów), aż dojdziesz do opartej o ścianę drabiny. Zamiast iść jednak w górę, zejdź w dół, gdzie znajdziesz skrzynię.

Kiedy trafisz do komnaty z kołowrotami, najpierw je uruchom - Rozdziały 2, 5, 6 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kiedy trafisz do komnaty z kołowrotami, najpierw je uruchom. Kiedy zaczną się kręcić, wskocz na obracające się wraz z nimi kładki. Poczekaj aż kładka podjedzie w górę i przeskocz w lewą stronę, gdzie stoi kolejna skrzynia.

Zanim zeskoczysz z drugiego kołowrotu na drabinę, zjedź trochę niżej i skocz w prawo - Rozdziały 2, 5, 6 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Zanim zeskoczysz z drugiego kołowrotu na drabinę, zjedź trochę niżej i skocz w prawo. W niszy stoi kufer. Musisz dobrze wyczuć moment skoku, bo inaczej Tintin ześlizgnie się po pochylni.

Po przejściu kołowrotów znajdziesz się w pomieszczeniu z równoważnią - Rozdziały 2, 5, 6 - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po przejściu kołowrotów znajdziesz się w pomieszczeniu z równoważnią. Nie wskakuj na nią, tylko zsuń się poziom niżej, gdzie stoi skrzynia.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl