The Adventures of TinTin: Rozdziały 22 - 23
Aktualizacja:
Rozdział 22 - Ucieczka z pałacu

Ostrzeliwuj się strącając kolejnych motocyklistów. Na razie zupełnie nie przejmuj się helikopterem.

Dopiero kiedy się zatrzymacie zacznij strzelać w śmigłowiec, który z kolei będzie wystrzeliwał rakiety. Zestrzeliwuj je w wolnej chwili strzelając do latającej maszyny. Po kilku trafieniach zniszczysz ją.

W drodze powrotnej po raz kolejny zasiądziesz za sterami samolotu. Niszcz skały i wrogie działka dokładnie tak, jak wcześniej.

Po wyleceniu z kanionu zobaczysz wielki sterowiec. Twoim celem jest zniszczenie jego czterech działek. Jedno jest na grzbiecie w przedniej części, dwa na jego tylnich płatach, zaś ostatnie na brzuchu. Jeżeli zgubisz sterowiec z pola widzenia, dobrym sposobem na szybkie odszukanie go jest włączenie trubo i wykonanie płynnego skrętu w którąś ze stron. Kamera wtedy nieco się oddali ukazując szersze pole widzenia.
Rozdział 23 - Zaginiona wyspa

Po przylocie na wyspę Twoim pierwszym zadaniem będzie wykonanie czterech zdjęć. W tym celu leć równo przelatując po kolei przez wszystkie białe pierścienie.

W końcu pojawią się nieprzyjacielskie samoloty. Zasady walki są identyczne jak w przypadku sterowca. Jeżeli zgubisz wrogi samolot z widoku, włącz turbo i wykonaj skręt. Ponadto nie leć nigdy prosto dłużej niż to konieczne. Kluczem do zwycięstwa jest manewrowanie by przeciwnik nie usiadł Ci na ogonie.
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 1 - 4
- The Adventures of TinTin: Rozdział 5 - Park
- The Adventures of TinTin: Rozdział 6 - Krypty
- The Adventures of TinTin: Rozdział 7 - Na salonach
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 8 - 11
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 13 - Do sterówki
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 14 - 15
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 16 - 17
- The Adventures of TinTin: Rozdział 18 - Wejście do pałacu
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 20 - Ostatni zwój
- The Adventures of TinTin: Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 22 - 23
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
- The Adventures of TinTin: Rozdział 25 - Na wieżę
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 26 - 27
- The Adventures of TinTin: Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 29 - 30
- The Adventures of TinTin: Rozdziały 31 - 32
- The Adventures of TinTin: Opis przejścia
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
