The Adventures of TinTin: Rozdziały 22 - 23

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 22 - Ucieczka z pałacu

Ostrzeliwuj się strącając kolejnych motocyklistów - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Ostrzeliwuj się strącając kolejnych motocyklistów. Na razie zupełnie nie przejmuj się helikopterem.

Dopiero kiedy się zatrzymacie zacznij strzelać w śmigłowiec, który z kolei będzie wystrzeliwał rakiety - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Dopiero kiedy się zatrzymacie zacznij strzelać w śmigłowiec, który z kolei będzie wystrzeliwał rakiety. Zestrzeliwuj je w wolnej chwili strzelając do latającej maszyny. Po kilku trafieniach zniszczysz ją.

W drodze powrotnej po raz kolejny zasiądziesz za sterami samolotu - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W drodze powrotnej po raz kolejny zasiądziesz za sterami samolotu. Niszcz skały i wrogie działka dokładnie tak, jak wcześniej.

Po wyleceniu z kanionu zobaczysz wielki sterowiec - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po wyleceniu z kanionu zobaczysz wielki sterowiec. Twoim celem jest zniszczenie jego czterech działek. Jedno jest na grzbiecie w przedniej części, dwa na jego tylnich płatach, zaś ostatnie na brzuchu. Jeżeli zgubisz sterowiec z pola widzenia, dobrym sposobem na szybkie odszukanie go jest włączenie trubo i wykonanie płynnego skrętu w którąś ze stron. Kamera wtedy nieco się oddali ukazując szersze pole widzenia.

Rozdział 23 - Zaginiona wyspa

Po przylocie na wyspę Twoim pierwszym zadaniem będzie wykonanie czterech zdjęć - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po przylocie na wyspę Twoim pierwszym zadaniem będzie wykonanie czterech zdjęć. W tym celu leć równo przelatując po kolei przez wszystkie białe pierścienie.

W końcu pojawią się nieprzyjacielskie samoloty - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W końcu pojawią się nieprzyjacielskie samoloty. Zasady walki są identyczne jak w przypadku sterowca. Jeżeli zgubisz wrogi samolot z widoku, włącz turbo i wykonaj skręt. Ponadto nie leć nigdy prosto dłużej niż to konieczne. Kluczem do zwycięstwa jest manewrowanie by przeciwnik nie usiadł Ci na ogonie.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl