Rozdziały 22 - 23 | Opis przejścia
Aktualizacja:
Rozdział 22 - Ucieczka z pałacu

Ostrzeliwuj się strącając kolejnych motocyklistów. Na razie zupełnie nie przejmuj się helikopterem.

Dopiero kiedy się zatrzymacie zacznij strzelać w śmigłowiec, który z kolei będzie wystrzeliwał rakiety. Zestrzeliwuj je w wolnej chwili strzelając do latającej maszyny. Po kilku trafieniach zniszczysz ją.

W drodze powrotnej po raz kolejny zasiądziesz za sterami samolotu. Niszcz skały i wrogie działka dokładnie tak, jak wcześniej.

Po wyleceniu z kanionu zobaczysz wielki sterowiec. Twoim celem jest zniszczenie jego czterech działek. Jedno jest na grzbiecie w przedniej części, dwa na jego tylnich płatach, zaś ostatnie na brzuchu. Jeżeli zgubisz sterowiec z pola widzenia, dobrym sposobem na szybkie odszukanie go jest włączenie trubo i wykonanie płynnego skrętu w którąś ze stron. Kamera wtedy nieco się oddali ukazując szersze pole widzenia.
Rozdział 23 - Zaginiona wyspa

Po przylocie na wyspę Twoim pierwszym zadaniem będzie wykonanie czterech zdjęć. W tym celu leć równo przelatując po kolei przez wszystkie białe pierścienie.

W końcu pojawią się nieprzyjacielskie samoloty. Zasady walki są identyczne jak w przypadku sterowca. Jeżeli zgubisz wrogi samolot z widoku, włącz turbo i wykonaj skręt. Ponadto nie leć nigdy prosto dłużej niż to konieczne. Kluczem do zwycięstwa jest manewrowanie by przeciwnik nie usiadł Ci na ogonie.
0
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdziały 1 - 4 | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Park | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Krypty | Opis przejścia
- Rozdział 7 - Na salonach | Opis przejścia
- Rozdziały 8 - 11 | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 13 - Do sterówki | Opis przejścia
- Rozdziały 14 - 15 | Opis przejścia
- Rozdziały 16 - 17 | Opis przejścia
- Rozdział 18 - Wejście do pałacu | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3) | Opis przejścia
- Rozdział 20 - Ostatni zwój | Opis przejścia
- Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca | Opis przejścia
- Rozdziały 22 - 23 | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) | Opis przejścia
- Rozdział 25 - Na wieżę | Opis przejścia
- Rozdziały 26 - 27 | Opis przejścia
- Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca | Opis przejścia
- Rozdziały 29 - 30 | Opis przejścia
- Rozdziały 31 - 32 | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
