Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) | Opis przejścia
Aktualizacja:
Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada

Po wyjściu z wody rzuć butelką w skrzynię by odblokować przejście.

Pozbądź się dwóch tubylców przy użyciu pięści i pomocy Baryłki.

Następnie poproś kapitana by ten podrzucił Cię do góry. Przejdź w prawo zwisając z drabinki i przeskocz w stronę mechanizmu, który następnie uruchom.

Kawałek dalej spotkasz trzech przeciwników. Zamiast jednak rzucać się na nich z pięściami, rzuć w pierwszego po prawej garnkiem celując w jego głowę. Kiedy garnek spadnie mu na głowę, ten oślepiony znokautuje swoich towarzyszy. Na końcu podbiegnij i uderz go raz.

W pewnym momencie rozdzielisz się z Baryłką i będziesz przedzierał się przez ciemne korytarze w prawo, by uruchomić prąd i włączyć światło.

W drodze powrotnej możesz mieć trudność z dotarciem z powrotem do Baryłki. W miejscu, gdzie z jednej ze ścian wyjeżdżają stalowe kładki, poczekaj aż kładka po lewej stronie będzie się miała wysunąć i odbij się od ściany po prawej stronie. Wjedź wyżej i przeskocz w prawo do wyjścia.

Kolejnej walki nie da się uniknąć. Zewsząd nadbiegać będą przeciwnikcy, okładaj ich więc tak szybko jak się da pięściami. Nie stój jednak w miejscu, ruszaj się by nie zostać trafionym.

Kolejny wróg będzie miał strzelbę. Szybko biegnij w jego kierunku i kiedy tylko staniesz na lewej klapie zeskocz poziom niżej. Wyjdź przez prawą klapę i załatw typa od tyłu.

Po stanięciu na zapadni kładki-zapadnie ustawią się we właściwej pozycji jedynie na kilka sekund. Szybko przeskocz po nich do końca w prawo.
0
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
20 października 2011
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	- Opis przejścia
		- Rozdziały 1 - 4 | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Park | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Krypty | Opis przejścia
- Rozdział 7 - Na salonach | Opis przejścia
- Rozdziały 8 - 11 | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 13 - Do sterówki | Opis przejścia
- Rozdziały 14 - 15 | Opis przejścia
- Rozdziały 16 - 17 | Opis przejścia
- Rozdział 18 - Wejście do pałacu | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3) | Opis przejścia
- Rozdział 20 - Ostatni zwój | Opis przejścia
- Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca | Opis przejścia
- Rozdziały 22 - 23 | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) | Opis przejścia
- Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2) | Opis przejścia
- Rozdział 25 - Na wieżę | Opis przejścia
- Rozdziały 26 - 27 | Opis przejścia
- Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca | Opis przejścia
- Rozdziały 29 - 30 | Opis przejścia
- Rozdziały 31 - 32 | Opis przejścia
 
 
- Opis przejścia
		
 
- Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
