Empire Total War: Akt 4
Aktualizacja:
Akt IV
Sytuacja początkowa
Początek jest nieco lepszy niż przedtem. Masz sojusznika - Francję. Niewiele ten sojusz jednak daje, niestety. Co więcej, jednym z wymogów ukończenia kampanii pomyślnie jest zajęcie ziem francuskich na zachodzie, a to oznacza zerwanie współpracy. Musisz także zdobyć regiony na południu i północy, co w praktyce oznaczać będzie toczenie wojen ze wszystkimi sąsiadami. By jednak móc sobie zapewnić dochody wymagane do finansowania wielkich operacji wojskowych, trzeba będzie szybko rozpocząć wymianę towarów z Europą, a także kolonialny handel u wybrzeży Brazylii...
Kierunki ekspansji terytorialnej

1. Tellico i Chicasa należące do Czirokezów powinny być Twoimi pierwszymi celami. Ta nacja nie ma żadnych sojuszników, więc nikt się będzie Ciebie czepiał, gdy dokonasz napaści. Grę zaczynasz z kilkoma armiami, które po połączeniu w jedną zmiotą Indian z powierzchni ziemi.
2. Nie ma sensu podtrzymywać pokoju z Francją, która w Nowym Świecie tak naprawdę niewiele może zrobić. Wypowiedz im wojnę, a następnie zajmij obie Luizjany. Postaraj się to jednak zrobić PO wysłaniu swoich Indiamanów do Brazylii i innych rejonów świata - inaczej Francuzi mogą Ci trochę uprzykrzać życie na morzach i oceanach. Gdy zajmiesz tereny Francuzów w Ameryce Północnej, postaraj się o zawieszenie broni, by mieć spokój na wodach Atlantyku.
3. Floryda jest jednym z regionów wymaganych do pomyślnego ukończenia kampanii. Zajmiesz ją bez większych problemów. Konflikt zbrojny z Hiszpanią, który będzie efektem takiego ataku, rzadko kiedy będzie się objawiał bitwami lądowymi - Hiszpanie są strasznie daleko od Twoich prowincji. Gorzej będzie na morzu, bowiem Hiszpania ma silną flotę.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Bodokan Senator
Pomyliłeś chyba huzarów z husarią. Huzarzy to jazda lekka, a husaria ciężka. I husarii oprócz RP raczej nikt nie powinien mieć.
Nroht Centurion
oo to ta gra już działa czy dalej wersja beta testowana na użytkownikach za ich pieniądze??
zanonimizowany617825 Konsul
Zapomniałeś o Imperium Mogołów(Wielka Kampania).
Sandro Legend
Danewcieło - coś mnie ominęło? Nowy patch odblokował Imperium Mogołów?
zanonimizowany617825 Konsul
Aj sorki pomyliło mi się.Bo kiedy pisałem tego posta pisałem na innym komputerze i nie miałem dostępu do Empire,a coś tam pomyślałem skoro są Maraci muszę być też Mogołowie.Sorki.
zanonimizowany1056840 Junior
Hahaha! Husaria Ciężką jazdą? hahaha! Ludzie w życiu większej bredni nie słyszałem! Gdyby to była Ciężka jazda to nie byłaby najszybszą i najbardziej sprawną jazdą świata! Nie była t ani lekka ani tym bardziej ciężka jazda! Gdyby była Ciężka koń miałby jakiekolwiek uzbrojenie pomijając jego głowę a gdyby była lekką husarz nie miałby takie zbroi jaką miał.
HedSzort Junior
Nie wiem czy wiesz misiu ale husaria to jest ciężka jazda bo ma na sobie jakakolwiek zbroje/opancerzenie tym ciężka się charakteryzuje. Jeśli opancerzenie konia świadczy o tym czy jest lekka czy ciężka to wychodzi że ostatnią ciężka byli gottycy rycerze. Najszybsza nie była bo konie super paszy nie dostawały. Ciężka z nazwy wskazuje że uderzenie boli co u husarii widać. Inna ciężka jazda są karasjerzy ale też nie mieli " zbroi na koniu "
Kemoc Legionista
Czy wie ktoś dlaczego austriacka piechota liniowa liczy sobie w jednym oddziale 150 ludzi, a moje oddziały piechoty liniowej (Rzeczpospolita Polska) liczą 120?
generalik Junior
Hej, wiek ktoś może w jakim pliku można zmienić warunki zwycięstwa?
Tak jak to było w innych total warach.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
