Batman Arkham City: Znajdź Jokera w hucie
Aktualizacja:
Znajdź Jokera w hucie
![]() | ![]() |
W komorze wytopu przebywa siedmiu uzbrojonych przeciwników i wiąże się z nimi kolejne istotne utrudnienie. Jeżeli załączysz tryb detektywa, to powinieneś zauważyć, że niektórzy więźniowie noszą na sobie miny zbliżeniowe #1. Oznacza to, że nie możesz podejmować prób zachodzenia ich od tyłu, w rezultacie czego musisz polegać na atakach z wysokości #2, wyskakiwaniu z szybów, wykonywaniu odwróconych nokautów i innych poznanych Ci już metodach.
![]() | ![]() |
To nie koniec problemów, bo już po tym jak zaalarmujesz wrogów o swojej obecności będą oni co pewien czas rozkładali miny na patrolowanych przez siebie ścieżkach #1. Min nie możesz niszczyć z pomocą batarangów, gdyż wymagane jest do tego dysponowanie zakłócaczem wyposażonym w detonator min #2 (upgrade ten pozyskuje się za zaliczenie pobocznego questu Daleka kryjówka). Jeżeli posiadasz ulepszenie, to warto oczywiście wyczekiwać aż w pobliżu rozstawionej miny pojawi się przeciwnik, gdyż dysponujesz zaledwie dwoma aktywacjami na każdą lokację. Jeżeli nie masz tego ulepszenia, to musisz unikać min i tu z pomocą może przyjść tryb detektywa, w którym są one wyraźnie oznaczane.
![]() | ![]() |
Już po rozpoczęciu bitwy postaraj się w pierwszej kolejności wyeliminować właśnie wrogów z minami zbliżeniowymi #1, dzięki czemu nie zdołają ich zbyt wiele rozstawić. Dopiero po ich usunięciu przystąp do eliminacji kolejnych wrogów, zachowując oczywiście odpowiednie środki ostrożności. Po zakończonych walkach wybierz wschodnie drzwi #2, prowadzące do linii montażowej.
![]() | ![]() |
Musisz się tu bardzo pilnować, a to dlatego, że w sąsiednim pomieszczeniu przebywa snajper #1. Warto w rezultacie przez cały czas kucać (lewy CTRL lub prawy trigger na padzie) i nie próbować przeskakiwać przez okiennice. Ustaw się niedaleko drzwi prowadzących do pomieszczenia z snajperem, popatrz do góry i zlokalizuj balkonik, na który będziesz mógł przemieścić się z pomocą haka #2.
![]() | ![]() |
Obróć się tu na południe i odszukaj niewielką linię montażową, na którą można zeskoczyć #1. Po wykonaniu tej akcji zaczekaj aż otworzy się przegroda #2, umożliwiając Ci tym samym przejście do pomieszczenia ze snajperem. Także i tu warto naturalnie mieć przez cały czas wciśnięty lewy klawisz CTRL (lub prawy trigger na padzie), dzięki czemu Batman nie zostanie przedwcześnie zauważony.
![]() | ![]() |
Ostrożnie przemieszczaj się teraz na wschód po linii montażowej #1, po czym skręć na północ. Nie schodź zbyt wcześnie z linii, bo w okolicy rozmieszczono mnóstwo min i jedna z nich znajduje się niedaleko snajpera #2.
![]() | ![]() |
Z linii proponuję zejść dopiero wtedy, gdy znajdziesz się bezpośrednio za snajperem #1. Ostrożnie się do niego zbliż i wykonaj na nim cichą egzekucję. Możesz już obrócić się na północ i złapać się z pomocą haka górnej półki #2.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na górze dobrze byłoby porozmawiać z Harley Quinn #1, a to dlatego, że będzie ona miała dla Ciebie poboczny quest Gorący i zimny. Wskocz na prawą półkę i udaj się na północ, docierając docelowo do niewielkiego przejścia znajdującego się na linii montażowej #2.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z północnych drzwi celem przeniesienia się do strefy załadunku #1. Podążaj teraz na wschód, zatrzymując się po dotarciu do oznaczonego przez grę głównego pomieszczenia #2. Warto tu starannie zaplanować kolejne kroki, a to dlatego, że w okolicy przebywa kilku uzbrojonych przeciwników.
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności musisz rozprawić się z dwoma snajperami, którzy rozstawieni są na górnym poziomie, czyli w badanym już we wcześniejszej fazie gry biurze Jokera. Przejdź nieznacznie na wschód i ustaw się przy schodach, skąd będziesz widział wiązki celowników laserowych #1. Zauważ, że gra pozwoli Ci tu skorzystać z haka, tak więc użyj go by złapać się półki i znaleźć się tuż przy snajperach #2.
![]() | ![]() |
Nie próbuj się wspinać, a zamiast tego wciśnij prawy przycisk myszy (lub przycisk Y na padzie) w celu jednoczesnego wyeliminowania obu snajperów #1. Czynność ta zaalarmuje widocznych na dole przeciwników, tak więc warto się szybko wspiąć i przeczekać chwilę aż sytuacja się wyraźnie uspokoi #2.
![]() | ![]() |
Zgromadzonych w pomieszczeniu trzech pozostałych przeciwników najlepiej byłoby oczywiście zaatakować z wysokości #1, choć równie dobrze możesz się wykazać pewną kreatywnością i dla przykładu użyć zakłócacza na ich broniach. Po zakończonej bitwie powróć z pomocą haka do górnego pomieszczenia #2, czyli tego, które było okupowane przez dwóch snajperów.
![]() | ![]() |
Udaj się tu na zachód, docierając po kilku chwilach do nowych drzwi #1. Po znalezieniu się w kolejnej lokacji gra wyświetli scenkę przerywnikową ze spotkania z Jokerem, który początkowo będzie chciał zmierzyć się z Batmanem w walce na pięści #2.
0
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman Arkham City: Główny wątek
- Batman Arkham City: Lista zadań głównych
- Batman Arkham City: Prolog
- Batman Arkham City: Wespnij się wyżej, by skontaktować się z Alfredem
- Batman Arkham City: Wejdź na dach budynku Ace Chemicals, żeby zabrać sprzęt
- Batman Arkham City: Znajdź i wejdź do sądu Dwóch Twarzy
- Batman Arkham City: Uratuj Kobietę-Kota przed Dwiema Twarzami
- Batman Arkham City: Poszukaj na miejscu zbrodni dowodów balistycznych
- Batman Arkham City: Znajdź źródło strzału
- Batman Arkham City: Poszukaj śladów na karabinku snajperskim
- Batman Arkham City: Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera
- Batman Arkham City: Wejdź do huty Sionisa przez główny komin
- Batman Arkham City: Uratuj lekarkę przed zbirami Jokera
- Batman Arkham City: Włam się do biura Jokera w strefie załadunku
- Batman Arkham City: Zlokalizuj Freeze'a, znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City
- Batman Arkham City: Znajdź Freeze'a i zdobądź lekarstwo
- Batman Arkham City: Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum
- Batman Arkham City: Wyłącz urządzenia zakłócające Pingwina
- Batman Arkham City: Wyłącz ostatnie, podziemne urządzenie zakłócające Pingwina
- Batman Arkham City: Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (1)
- Batman Arkham City: Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (2)
- Batman Arkham City: Zabierz neutralizator z kombinezonu Freeze'a, żeby unieszkodliwić jego broń
- Batman Arkham City: Spotkaj się z Pingwinem w Iceberg Lounge
- Batman Arkham City: Pokonaj Solomona Grundy'ego
- Batman Arkham City: Pokonaj Pingwina
- Batman Arkham City: Przeanalizuj krew zabójczyni, żeby dotrzeć do niej po śladach
- Batman Arkham City: Podążaj za śladem krwi zabójcy, by ustalić położenie Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Zeskanuj bandaże zabójczyni
- Batman Arkham City: Złap zabójcę i przyczep urządzenie namierzające
- Batman Arkham City: Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Odtwórz nagranie wideo z Mechanicznego Strażnika
- Batman Arkham City: Znajdź więcej Mechanicznych Strażników, żeby w pełni odtworzyć nagranie wideo
- Batman Arkham City: Znajdź ukryte wejście z pomocą nagrania wideo
- Batman Arkham City: Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Zlokalizuj Ra's al Ghula i zdobądź próbkę jego krwi
- Batman Arkham City: Pokonaj Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi
- Batman Arkham City: Przesłuchaj Quinciego Sharpa i zdobądź informacje o Hugo Strange
- Batman Arkham City: Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Pokonaj pana Freeze'a
- Batman Arkham City: Zinfiltruj hutę
- Batman Arkham City: Uratuj Vicki Vale z miejsca katastrofy śmigłowca
- Batman Arkham City: Zinfiltruj hutę (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Znajdź Jokera w hucie
- Batman Arkham City: Pokonaj Jokera
- Batman Arkham City: Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący
- Batman Arkham City: Zdobądź nadajnik Głównego Programu Sterującego śmigłowca
- Batman Arkham City: Dostań się do Wieży Cudów
- Batman Arkham City: Wedrzyj się na platformę obserwacyjną Wieży, żeby zatrzymać Procedurę 10
- Batman Arkham City: Podążaj za sygnałami lokalizatora, żeby uratować Talię przed Jokerem
- Batman Arkham City: Zdobądź lekarstwo od Jokera i nie dopuść, żeby stał się nieśmiertelny
- Batman Arkham City: Główny wątek
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Flaga_m Junior
Poradnik przydatny, ale nie można go pobrać do pliku PDF, ponieważ występuje jakiś błąd serwera.
ixi1992 Pretorianin
Super poradnik. Aż dziw bierze, że komuś się chciało tak kompleksowo i szczegółowo wszystko opisywać, ale dzięki temu może uda mi się zdobyć wszystkie trofea, oby ;)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Ja to przechodzę drugi raz i nie jestem szczęśliwy z tego powodu bo raz miałem tak że jest misja poboczna z granatem lodowym no to ja wszedłem do huty ale już z niej nie wyszedłem bo była ta zjebana woda lel :-( ale gra jest fajna
zanonimizowany1136649 Pretorianin
super ani słowa o nowej grze plus! szacun -_-
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Flaga m jeśli grasz na pc a ogiolnie na czym innym to zrob zdjęcie poradnika np miejsca morderstwa i bedzie easy ja tak robię żeby nie szukać 2 godziny na mapie
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Kurde ja mam wszystkie misje poboczne oprócz zagadek dwóch czy tam 3 uratowałem mam brutalne działanie 90 procent ale nie omge znaleźć tego ostatniego czemu?
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Spierdalaj debilu! Większego idioty nie widziałem a jak nie umiesz pisać tak szybko jak ja to masz problem bo ja pisze szybko i się czasami mylę -_-
Gandzia91 Legionista
Przydaje się w nie których momentach w grze;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


























