Batman Arkham City: Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula
Aktualizacja:
Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula
![]() | ![]() |
Przed Tobą dobrze znany już typ zadania polegający na dotarciu do kryjówki w oparciu o wskazówki wyświetlane na ekranie. Tym razem nie będzie to pełnoprawny wskaźnik, a jedynie celownik informujący o aktualnej odległości od zabójczyni #1. Nie musisz się na szczęście śpieszyć, gdyż gra da Ci dowolną ilość czasu na docieranie do kolejnych miejsc jej pobytu. W celu zlokalizowania zabójczyni musisz udać się do południowo-wschodniej części Arkham City, czyli do dzielnicy przemysłowej #2.
![]() | ![]() |
Poszukiwane przez Ciebie miejsce to duża dziura w ziemi, stanowiąca dostęp techniczny do Metra #1. Miejsce to znajduje się w zachodniej części dzielnicy przemysłowej #2.
![]() | ![]() |
Z racji tego, że stojący tu czterej przeciwnicy korzystają z broni palnej dobrze byłoby zaatakować ich z zaskoczenia. Proponuję mianowicie zeskoczyć na dół, ostrożnie zbliżyć się do nich i jednocześnie pozbyć się dwóch bandytów #1. Szybko rozpraw się z pozostałą dwójką, nie pozwalając na to by Batman odniósł poważniejsze obrażenia. Możesz już wskoczyć do dużej dziury (lot pikujący jest tu możliwy, ale nie wymagany) #2, przenosząc się do dostępu technicznego do Metra.
![]() | ![]() |
Wybierz tunel prowadzący na północ #1, pokonując po drodze kilka niewielkich przeszkód. Po dotarciu do rozwidlenia skręć w lewo, czyli udaj się na zachód. Docelowo powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym zauważysz stojących pod sobą trzech bandytów podległych Jokerowi #2.
![]() | ![]() |
Wrogów dobrze byłoby oczywiście zaatakować z zaskoczenia. Uważaj na przeciwnika w pancerzu #1, ogłuszając go peleryną Batmana (środkowy przycisk myszy lub klawisz Q lub przycisk B na padzie) i dopiero wtedy przystępując do wyprowadzania szybkich ciosów (lewy przycisk myszy lub przycisk X na padzie). Udaj się teraz na zachód i następnie skręć na północ. Przytrzymaj lewy CTRL (lub prawy trigger na padzie), by przejść pod częściowo podniesioną bramą #2.
![]() | ![]() |
Powinieneś dotrzeć teraz w tunelu, w którym znajduje się duża przepaść i po raz pierwszy musisz wybrać z inwentarza wyrzutnię lin. Wyceluj (prawy przycisk myszy lub lewy trigger na padzie) w znajdującą się na wprost od Ciebie ścianę #1 i następnie wystrzel linę (lewy przycisk myszy lub prawy trigger na padzie) #2.
![]() | ![]() |
To niestety nie koniec, bo standardowe użycie wyrzutni lin nie rozwiąże problemu. Gdy tylko Batman zacznie przemieszczać się z użyciem liny przytrzymaj prawy przycisk myszy (lub lewy trigger na padzie) w celu spowolnienia jego ruchów. Zaczekaj aż dotrzesz do rozwidlenia, obróć szybko kamerę w lewo i wyceluj w kolejną (zachodnią) ścianę #1. Wciśnij lewy przycisk myszy (lub prawy trigger na padzie), a główny bohater automatycznie powinien zmienić kierunek przemieszczania się o około 90 stopni #2.
![]() | ![]() |
Po bezpiecznym wylądowaniu na właściwej półce udaj się na południe #1, przechodząc po drodze pod kolejną częściowo podniesioną kratą. Zwróć uwagę na rozstawionych pod Tobą przeciwników i rozejrzyj się za nadającym się do zniszczenia fragmentem posadzki #2. W celu przebicia się na drugą stronę musisz oczywiście użyć wybuchowego żelu.
![]() | ![]() |
Wysadzenie posadzki zaalarmuje naturalnie bandytów, tak więc nie będziesz ich mógł zaskoczyć. Zeskocz na dół i zacznij atakować więźniów. Musisz się tu bardzo pilnować, bo z racji niewielkich rozmiarów pomieszczenia trudniej niż zazwyczaj będzie Ci unikać ciosów. W pierwszej kolejności atakuj przeciwników z bronią palną oraz tych z nożami #1. Warto ponadto oślepiać co jakiś czas wrogów, czy to poprzez użycie kulki dymnej czy pozwolenie jednemu z więźniów na rzucenie gaśnicą #2.
![]() | ![]() |
Po zakończonej bitwie wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go do włamania się do pobliskiego panelu sterowania #1. Musisz tu oczywiście przystąpić do mini-gry i wprowadzić hasło WAGONIK #2. Zaliczenie mini-gry odblokuje Ci dostęp do stacji metra.
![]() | ![]() |
Na stacji nie powinieneś spotkać żadnych przeciwników, tak więc od razu rozejrzyj się po jej północnej części, odnajdując interaktywne drzwi #1. Po przejściu przez wąski korytarz dotrzesz do miejsca, w którym ponownie konieczne okaże się użycie wyrzutni lin #2. Wyceluj w rezultacie widoczną w oddali ścianę i wystrzel linę (tym razem nie będziesz musiał zmieniać kierunku przemieszczania się).
![]() | ![]() |
Po dotarciu na nową półkę popatrz do góry i skorzystaj z haka by dotrzeć na wyższy poziom #1. Otwórz drzwi prowadzące do zburzonych ulic. Zaczekaj aż Batman powróci do pełni sił i wybierz się na północ, a następnie skręć na zachód, docierając do nowej przepaści #2.
![]() | ![]() |
Przygotuj sobie wyrzutnię lin i wyceluj w znajdującą się przed Tobą ścianę #1. Możesz się teraz zachować na dwa sposoby. Bardziej oczywiste rozwiązanie to pozwolenie Batmanowi na dotarcie do nowej półki. Ja proponuję jednak w trakcie przejażdżki zmienić kierunek przemieszczania się. Przytrzymaj więc prawy przycisk myszy (lewy trigger na padzie) i zaczekaj aż znajdziesz się niedaleko pomieszczenia z przeciwnikami #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli zdecydowałeś się na zmianę "kierunku jazdy", to będziesz mógł zaatakować z zaskoczenia co najmniej jednego z obecnych tu wrogów #1. W trakcie właściwej bitwy skup się przede wszystkim na sprawnej eliminacji tych więźniów, którzy mają broń palną lub planują ją podnieść #2.
![]() | ![]() |
Uważaj na bandytę w pancerzu, ogłuszając go i dopiero wtedy atakując. Z racji tego, że bitwa rozegra się niedaleko przepaści możesz też spróbować ustawić się przy krawędzi i w sprytny sposób wypchnąć kilku przeciwników z tego pomieszczenia #1. Wysłuchaj nowej rozmowy z Wyrocznią i skorzystaj z północnych drzwi #2, prowadzących do fundamentów Wieży Cudów.
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu tym po raz kolejny spotkasz się z zupełnie nowym utrudnieniem. Korzystanie z trybu detektywa w celu śledzenia poczynań przeciwników będzie mianowicie początkowo niemożliwe #1. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest szybkie zlokalizowanie i pozbycie się przeciwnika z urządzeniem zakłócającym, którego poznasz po antenie wystającej ze sprzętu zamontowanego na jego plecach #2.
![]() | ![]() |
W celu zneutralizowania wspomnianego wyżej bandyty przemieść się na jeden z punktów obserwacyjnych znajdujących się po lewej stronie #1. Zaczekaj aż osoba ta oddali się od kolegów i znajdzie się tuż pod punktem obserwacyjnym, co pozwoli Ci na użycie dobrze znanego odwróconego nokautu #2. Po udanej akcji musisz się oczywiście jak najszybciej oddalić od tego miejsca, bo ludzie Jokera również wyposażeni są w nadajniki.
![]() | ![]() |
Do zlikwidowania pozostało jeszcze pięciu przeciwników i możesz się ich pozbywać w dowolny sposób. Ja proponuję zdecydować się na ataki z powietrza #1 lub wykorzystywać szyby wentylacyjne znajdujące się na najniższym poziomie tej sali #2.
![]() | ![]() |
Niestety, podobnie jak w przypadku badanej we wcześniejszej fazie gry zbrojowni, musisz liczyć się z tym, że jeden z przeciwników może w pewnym momencie spanikować i wziąć na zakładnika przetrzymywaną w tej sali pielęgniarkę Fionę Wilson. W takiej sytuacji przemieść się na najbliższy punkt obserwacyjny #1, odczekaj aż przeciwnik odwróci się, SZYBKO zeskocz na dół i zaatakuj go z zaskoczenia (prawy przycisk myszy lub przycisk Y na padzie) #2.
![]() | ![]() |
Po wygranej bitwie powróć na górne balkoniki i podejdź do pielęgniarki Fiony Wilson #1. Batman przetransportuje kobietę w bezpieczne miejsce i następnie odbędzie z nią krótką rozmowę. Po zakończonej rozmowie powróć do głównej sali i wybierz się na północ. Musisz odnaleźć drzwi prowadzące do Alei Cudów (Wonder City) #2.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż Batman pozbiera się z podłogi i zbliż się do pierwszej bramy. Wyjmij z inwentarza impuls elektryczny, a następnie użyj go na silniku przemysłowym wbudowanym w posadzkę #1. Zignoruj więźnia z ostrzem wbitym w plecy, bo jest to tylko zapowiedź tego, co czeka Cię za kilka chwil. Podejdź do drugiej bramy i ponownie użyj impulsu elektrycznego żeby ją sobie otworzyć #2.
![]() | ![]() |
Tuż po przejściu przez drugą bramę wokół Batmana pojawi się grupa zabójczyń #1. Generalnie rzecz biorąc obowiązują tu zbliżone reguły do walk staczanych z przeciwnikami wyposażonymi w noże, przy czym zabójczynie są bardziej zwinne od standardowych przeciwników. Polecam wykonywać częste uniki, w tym te polecane przez grę (przytrzymanie klawisza S i prawego przycisk myszy lub wychylenie gałki analogowej do tyłu i przytrzymanie przycisku Y na padzie), jak również korzystać z opcji przeskakiwania nad zabójczyniami #2.
![]() | ![]() |
Po zakończonej bitwie podejdź do trzeciej bramy i załącz tryb detektywa. Pozwoli Ci to ustalić, że trzeci silnik przemysłowy skrywany jest za nadającym się do zniszczenia fragmentem posadzki #1. Skorzystaj z wybuchowego żelu, a następnie z impulsu elektrycznego w celu wprawienia silnika w ruch #2.
![]() | ![]() |
Możesz już przejść do głównej sali Alei Cudów #1. Udaj się prosto, docierając po kilku chwilach do wielkiej bramy #2. Wysłuchaj w tym miejscu komentarza Batmana dotyczącego konieczności przebadania jednego z Mechanicznych Strażników, co ma pomóc w ustaleniu w jaki sposób śledzona zabójczyni przedostała się do kolejnego pomieszczenia.
0
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman Arkham City: Główny wątek
- Batman Arkham City: Lista zadań głównych
- Batman Arkham City: Prolog
- Batman Arkham City: Wespnij się wyżej, by skontaktować się z Alfredem
- Batman Arkham City: Wejdź na dach budynku Ace Chemicals, żeby zabrać sprzęt
- Batman Arkham City: Znajdź i wejdź do sądu Dwóch Twarzy
- Batman Arkham City: Uratuj Kobietę-Kota przed Dwiema Twarzami
- Batman Arkham City: Poszukaj na miejscu zbrodni dowodów balistycznych
- Batman Arkham City: Znajdź źródło strzału
- Batman Arkham City: Poszukaj śladów na karabinku snajperskim
- Batman Arkham City: Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera
- Batman Arkham City: Wejdź do huty Sionisa przez główny komin
- Batman Arkham City: Uratuj lekarkę przed zbirami Jokera
- Batman Arkham City: Włam się do biura Jokera w strefie załadunku
- Batman Arkham City: Zlokalizuj Freeze'a, znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City
- Batman Arkham City: Znajdź Freeze'a i zdobądź lekarstwo
- Batman Arkham City: Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum
- Batman Arkham City: Wyłącz urządzenia zakłócające Pingwina
- Batman Arkham City: Wyłącz ostatnie, podziemne urządzenie zakłócające Pingwina
- Batman Arkham City: Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (1)
- Batman Arkham City: Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (2)
- Batman Arkham City: Zabierz neutralizator z kombinezonu Freeze'a, żeby unieszkodliwić jego broń
- Batman Arkham City: Spotkaj się z Pingwinem w Iceberg Lounge
- Batman Arkham City: Pokonaj Solomona Grundy'ego
- Batman Arkham City: Pokonaj Pingwina
- Batman Arkham City: Przeanalizuj krew zabójczyni, żeby dotrzeć do niej po śladach
- Batman Arkham City: Podążaj za śladem krwi zabójcy, by ustalić położenie Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Zeskanuj bandaże zabójczyni
- Batman Arkham City: Złap zabójcę i przyczep urządzenie namierzające
- Batman Arkham City: Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Odtwórz nagranie wideo z Mechanicznego Strażnika
- Batman Arkham City: Znajdź więcej Mechanicznych Strażników, żeby w pełni odtworzyć nagranie wideo
- Batman Arkham City: Znajdź ukryte wejście z pomocą nagrania wideo
- Batman Arkham City: Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Zlokalizuj Ra's al Ghula i zdobądź próbkę jego krwi
- Batman Arkham City: Pokonaj Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi
- Batman Arkham City: Przesłuchaj Quinciego Sharpa i zdobądź informacje o Hugo Strange
- Batman Arkham City: Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Pokonaj pana Freeze'a
- Batman Arkham City: Zinfiltruj hutę
- Batman Arkham City: Uratuj Vicki Vale z miejsca katastrofy śmigłowca
- Batman Arkham City: Zinfiltruj hutę (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Znajdź Jokera w hucie
- Batman Arkham City: Pokonaj Jokera
- Batman Arkham City: Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący
- Batman Arkham City: Zdobądź nadajnik Głównego Programu Sterującego śmigłowca
- Batman Arkham City: Dostań się do Wieży Cudów
- Batman Arkham City: Wedrzyj się na platformę obserwacyjną Wieży, żeby zatrzymać Procedurę 10
- Batman Arkham City: Podążaj za sygnałami lokalizatora, żeby uratować Talię przed Jokerem
- Batman Arkham City: Zdobądź lekarstwo od Jokera i nie dopuść, żeby stał się nieśmiertelny
- Batman Arkham City: Główny wątek
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Flaga_m Junior
Poradnik przydatny, ale nie można go pobrać do pliku PDF, ponieważ występuje jakiś błąd serwera.
ixi1992 Pretorianin
Super poradnik. Aż dziw bierze, że komuś się chciało tak kompleksowo i szczegółowo wszystko opisywać, ale dzięki temu może uda mi się zdobyć wszystkie trofea, oby ;)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Ja to przechodzę drugi raz i nie jestem szczęśliwy z tego powodu bo raz miałem tak że jest misja poboczna z granatem lodowym no to ja wszedłem do huty ale już z niej nie wyszedłem bo była ta zjebana woda lel :-( ale gra jest fajna
zanonimizowany1136649 Pretorianin
super ani słowa o nowej grze plus! szacun -_-
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Flaga m jeśli grasz na pc a ogiolnie na czym innym to zrob zdjęcie poradnika np miejsca morderstwa i bedzie easy ja tak robię żeby nie szukać 2 godziny na mapie
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Kurde ja mam wszystkie misje poboczne oprócz zagadek dwóch czy tam 3 uratowałem mam brutalne działanie 90 procent ale nie omge znaleźć tego ostatniego czemu?
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Spierdalaj debilu! Większego idioty nie widziałem a jak nie umiesz pisać tak szybko jak ja to masz problem bo ja pisze szybko i się czasami mylę -_-
Gandzia91 Legionista
Przydaje się w nie których momentach w grze;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















































