Batman Arkham City: Zlokalizuj Ra's al Ghula i zdobądź próbkę jego krwi
Aktualizacja:
Zlokalizuj Ra's al Ghula i zdobądź próbkę jego krwi
![]() | ![]() |
Po przeniesieniu się w nowe miejsce wysłuchaj wstępnego przemówienia Ra's al Ghula. Zgodnie z otrzymaną instrukcją podejdź do kielicha #1 i wciśnij SPACJĘ (lub przycisk A na padzie) żeby napić się Krwi Demona. Zaczekaj aż znikną wszystkie ściany i wykonaj kilka kroków do przodu #2. Wysłuchaj szczegółów kolejnej próby, dowiadując się, że musisz dotrzeć we wskazane przez al Ghula miejsca, nie dotykając jednocześnie po drodze podłoża ani żadnych innych elementów otoczenia.
![]() | ![]() |
Dokładnie zapoznaj się z instrukcją wyświetloną na ekranie. Zbliż się do krawędzi i zwróć uwagę na pozostawiony przez Ra's al Ghula niebieski ślad prezentujący sugerowaną trasę przelotu. Odbij się od półki i przystąp do działania. Musisz mianowicie na przemian wykonywać dwie czynności. Pierwsza z nich to lot pikujący wykonywany poprzez przytrzymywanie lewego klawisza CTRL (lub prawego triggera na padzie) #1. Druga czynność to z kolei wznoszenie się i wykonuje się to poprzez jednoczesne puszczene klawisza CTRL (lub prawego triggera) i przytrzymanie klawisza S (lub wychylenie gałki analogowej na padzie do dołu) #2.
![]() | ![]() |
Nie przejmuj się jeżeli kilka pierwszych prób zakończy się niepowodzeniem, bo siłą rzeczy wymagany jest tu pewien trening. Istotne jest to żeby obie opisane powyżej akcje wykonywać w taki sposób, by w miarę możliwości lecieć niedaleko niebieskiego śladu. Docelowo musisz dolecieć do niebieskiej kryształowej platformy #1. Warto tu nadmienić, że jeżeli zbytnio obniżyłeś swój lot, to możesz sobie pomóc hakiem i za taką czynność nie zostaniesz ukarany. Po znalezieniu się na platformie wysłuchaj dalszych instrukcji Ra's al Ghula #2.
![]() | ![]() |
Nowa próba jest bardzo zbliżona do poprzedniej, przy czym w tym przypadku musisz dodatkowo unikać dużych przeszkód #1 i zarazem lekko korygować lot, skręcając co pewien czas w lewo. Pamiętaj o tym żeby zawsze lecieć w oparciu o pozostawioną przez Ra's al Ghula ścieżkę. Także i w tym przypadku celem podróży jest kryształowa platforma, na której możesz standardowo wylądować lub pomóc sobie hakiem #2.
![]() | ![]() |
Na platformie, na której wylądowałeś powinno pojawić się kilku zabójców #1. Musisz zastosować taką samą taktykę działania jak w przypadku innych wrogów wyposażonych w ostrą broń białą, a więc wykonywać uniki lub przeskakiwać nad przeciwnikami #2. Zabójcy są na szczęście mało wytrzymali. Po wygranej bitwie Ra's al Ghul wskaże Ci kolejną trasę przelotu.
![]() | ![]() |
Po odbiciu się od platformy musisz oczywiście na przemian wykonywać lot pikujący i wznoszenie, przy czym sekwencja ta różni się od poprzednich tym, że nie będziesz lądował na żadnej platformie. Zamiast tego musisz dolecieć do dużego wiru #1. Znajdź się bezpośrednio nad wirem i przytrzymaj lewy CTRL (lub prawy trigger na padzie) w celu obrania lotu pikującego #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli poprawnie wykonałeś wszystkie czynności, to przelecisz bezpiecznie przez wir i wylądujesz w zupełnie nowym miejscu, a mianowicie na szczycie niewielkiej wieży #1. Tradycyjnie już wysłuchaj przemówienia Ra's al Ghula i odbij się od półki. Główne utrudnieniem tej próby jest konieczność przelatywania pomiędzy elementami stalowej konstrukcji. Musisz w rezultacie przywiązywać większą niż zazwyczaj uwagę do doboru momentu rozpoczęcia wznoszenia się #2, gdyż to właśnie wtedy masz najmniejszą kontrolę nad Batmanem.
![]() | ![]() |
Tuż po przeleceniu przez stalową konstrukcję powinieneś dostrzec w oddali nową kryształową platformę #1. Podobnie jak wcześniej, możesz tam spróbować dolecieć o własnych siłach lub wspomóc się hakiem. Wysłuchaj tego co Ra's al Ghul ma Ci do powodzenia i kontynuuj przeprawę. W tym konkretnym przypadku opadanie i wznoszenie będzie trwało nieco dłużej #2, ale za to nie wpadniesz po drodze na żadne przeszkody. Docelowo musisz dolecieć do nowej kryształowej platformy.
![]() | ![]() |
Po raz kolejny przygotuj się do zaatakowania zabójców #1. Musisz zachować szczególną ostrożność, bo do zlikwidowania będzie tu liczniejsza grupa niż poprzednio. Ogólna taktyka walki raczej się nie zmieni, chociaż warto próbować zrzucać przeciwników z tej platformy #2, dzięki czemu łatwiej zwyciężysz.
![]() | ![]() |
Przystąp do ostatniego już przelotu. W tym konkretnym przypadku musisz dolecieć do nowego wiru #1 i tak jak wcześniej po znalezieniu się w odpowiednim miejscu uaktywnić pikujący lot (przytrzymanie lewego klawisza CTRL lub prawego triggera na padzie) #2.
![]() | ![]() |
Zauważ, że powróciłeś do pomieszczenia, do którego wcześniej przyprowadziła Cię Talia. Wyjdź z pomieszczenia i ruszaj po schodach na górę #1, powracając do Izby Demona. Po dotarciu do bramy zainicjuj rozmowę z Talią al Ghul #2. Przed Tobą dłuższa scenka, w trakcie której Batman odmówi objęcia nowego stanowiska. Doprowadzi to samym do konieczności stoczenia walki z Ra's al Ghulem.
0
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman Arkham City: Główny wątek
- Batman Arkham City: Lista zadań głównych
- Batman Arkham City: Prolog
- Batman Arkham City: Wespnij się wyżej, by skontaktować się z Alfredem
- Batman Arkham City: Wejdź na dach budynku Ace Chemicals, żeby zabrać sprzęt
- Batman Arkham City: Znajdź i wejdź do sądu Dwóch Twarzy
- Batman Arkham City: Uratuj Kobietę-Kota przed Dwiema Twarzami
- Batman Arkham City: Poszukaj na miejscu zbrodni dowodów balistycznych
- Batman Arkham City: Znajdź źródło strzału
- Batman Arkham City: Poszukaj śladów na karabinku snajperskim
- Batman Arkham City: Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera
- Batman Arkham City: Wejdź do huty Sionisa przez główny komin
- Batman Arkham City: Uratuj lekarkę przed zbirami Jokera
- Batman Arkham City: Włam się do biura Jokera w strefie załadunku
- Batman Arkham City: Zlokalizuj Freeze'a, znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City
- Batman Arkham City: Znajdź Freeze'a i zdobądź lekarstwo
- Batman Arkham City: Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum
- Batman Arkham City: Wyłącz urządzenia zakłócające Pingwina
- Batman Arkham City: Wyłącz ostatnie, podziemne urządzenie zakłócające Pingwina
- Batman Arkham City: Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (1)
- Batman Arkham City: Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (2)
- Batman Arkham City: Zabierz neutralizator z kombinezonu Freeze'a, żeby unieszkodliwić jego broń
- Batman Arkham City: Spotkaj się z Pingwinem w Iceberg Lounge
- Batman Arkham City: Pokonaj Solomona Grundy'ego
- Batman Arkham City: Pokonaj Pingwina
- Batman Arkham City: Przeanalizuj krew zabójczyni, żeby dotrzeć do niej po śladach
- Batman Arkham City: Podążaj za śladem krwi zabójcy, by ustalić położenie Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Zeskanuj bandaże zabójczyni
- Batman Arkham City: Złap zabójcę i przyczep urządzenie namierzające
- Batman Arkham City: Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Odtwórz nagranie wideo z Mechanicznego Strażnika
- Batman Arkham City: Znajdź więcej Mechanicznych Strażników, żeby w pełni odtworzyć nagranie wideo
- Batman Arkham City: Znajdź ukryte wejście z pomocą nagrania wideo
- Batman Arkham City: Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Zlokalizuj Ra's al Ghula i zdobądź próbkę jego krwi
- Batman Arkham City: Pokonaj Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi
- Batman Arkham City: Przesłuchaj Quinciego Sharpa i zdobądź informacje o Hugo Strange
- Batman Arkham City: Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Pokonaj pana Freeze'a
- Batman Arkham City: Zinfiltruj hutę
- Batman Arkham City: Uratuj Vicki Vale z miejsca katastrofy śmigłowca
- Batman Arkham City: Zinfiltruj hutę (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Znajdź Jokera w hucie
- Batman Arkham City: Pokonaj Jokera
- Batman Arkham City: Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący
- Batman Arkham City: Zdobądź nadajnik Głównego Programu Sterującego śmigłowca
- Batman Arkham City: Dostań się do Wieży Cudów
- Batman Arkham City: Wedrzyj się na platformę obserwacyjną Wieży, żeby zatrzymać Procedurę 10
- Batman Arkham City: Podążaj za sygnałami lokalizatora, żeby uratować Talię przed Jokerem
- Batman Arkham City: Zdobądź lekarstwo od Jokera i nie dopuść, żeby stał się nieśmiertelny
- Batman Arkham City: Główny wątek
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Flaga_m Junior
Poradnik przydatny, ale nie można go pobrać do pliku PDF, ponieważ występuje jakiś błąd serwera.
ixi1992 Pretorianin
Super poradnik. Aż dziw bierze, że komuś się chciało tak kompleksowo i szczegółowo wszystko opisywać, ale dzięki temu może uda mi się zdobyć wszystkie trofea, oby ;)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Ja to przechodzę drugi raz i nie jestem szczęśliwy z tego powodu bo raz miałem tak że jest misja poboczna z granatem lodowym no to ja wszedłem do huty ale już z niej nie wyszedłem bo była ta zjebana woda lel :-( ale gra jest fajna
zanonimizowany1136649 Pretorianin
super ani słowa o nowej grze plus! szacun -_-
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Flaga m jeśli grasz na pc a ogiolnie na czym innym to zrob zdjęcie poradnika np miejsca morderstwa i bedzie easy ja tak robię żeby nie szukać 2 godziny na mapie
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Kurde ja mam wszystkie misje poboczne oprócz zagadek dwóch czy tam 3 uratowałem mam brutalne działanie 90 procent ale nie omge znaleźć tego ostatniego czemu?
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Spierdalaj debilu! Większego idioty nie widziałem a jak nie umiesz pisać tak szybko jak ja to masz problem bo ja pisze szybko i się czasami mylę -_-
Gandzia91 Legionista
Przydaje się w nie których momentach w grze;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















