Batman Arkham City: Park Row - Trofea Batmana (24-36)
Aktualizacja:
TROFEUM 24
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
![]() | ![]() |
Nie próbuj tu korzystać z batarangów, a zamiast tego podejdź do każdego z trzech interaktywnych pytajników i rozpyl wybuchowy żel #1. Po wykonaniu tej akcji zdetonuj jednocześnie wszystkie trzy ładunki #2, a następnie zabierz trofeum z otwartej klatki.
TROFEUM 25
Wykorzystywane gadżety: batarang

Po dotarciu na miejsce zwróć uwagę na pięć znajdujących się na ścianie interaktywnych pytajników. Zapalają się one w ściśle ustalonej kolejności, a mianowicie: pierwszy, czwarty, trzeci, piąty, drugi. Nie jest ważne w to w jakiej kolejności będziesz w nie trafiał z użyciem batarangu, ale za każdym razem musisz dobrze wyczuć moment rzutu. Uwaga! To, że dany pytajnik został wyłączony, nie oznacza, że kolejny w sekwencji zapali się szybciej. Utrudnia to oczywiście sprawę, bo więcej uwagi trzeba poświęcić ustaleniu właściwego momentu do wykonania rzutu. W nagrodę za wyłączenie wszystkich pięciu pytajników będziesz mógł zabrać trofeum.
TROFEUM 26
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się w pobliżu miejsca pobytu Jacka Rydera za nadającą się do zniszczenia drewnianą ścianą #1. Rozpyl i zdetonuj wybuchowy żel, dzięki czemu będziesz mógł zabrać trofeum #2.
TROFEUM 27
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Odszukaj płytę naciskową w pobliżu klatki z trofeum i ustaw się na niej #1. Obróć się teraz w stronę trofeum i złap je z odległości z użyciem pazura (nie możesz schodzić z płyty, bo doprowadzi to do ponownego zamknięcia się klatki) #2.
TROFEUM 28
Wykorzystywane gadżety: zakłócacz - detonator miny
![]() | ![]() |
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum powinieneś zauważyć, iż drogę do sekretu blokują dwie miny zbliżeniowe. Użyj na każdej z min zakłócacza, doprowadzając do jej detonacji #1. Możesz już podnieść trofeum #2.
TROFEUM 29
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum powinieneś zauważyć, że dostęp do niego blokowany jest przez wielką poziomą bramę #1. Przejścia tego nie można odblokować w żaden tradycyjny sposób, tak więc popatrz do góry i rozejrzyj się za oznaczonym zielonym kolorem punktem obserwacyjnym #2. Musisz oczywiście przedostać się na ten punkt, używając do tego celu pazura.
![]() | ![]() |
Widoczna pod Tobą brama powinna się otworzyć, ale zamknie się ona po kilku chwilach od momentu opuszczenia punktu obserwacyjnego. Ważne jest w rezultacie to żeby po odbiciu się od punktu obserwacyjnego idealnie pofrunąć na dół #1, nie zderzając się po drodze z żadnymi elementami otoczenia. Po znalezieniu się w nowej lokacji rozejrzyj się za trofeum #2. Na szczęście jego zebranie doprowadzi do odblokowania wyjścia.
TROFEUM 30
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Zlokalizuj w północnej części budynku sądu schody prowadzące do piwnicy #1. Skorzystaj z nich, ale zatrzymaj się mniej więcej w połowie. Obróć się, popatrz do góry i złap z pomocą pazura przyczepione do ściany trofeum #2.
TROFEUM 31
Wykorzystywane umiejętności: bomba pikująca
![]() | ![]() |
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum powinieneś zauważyć, że dostęp do niego blokowany jest przez wielką poziomą bramę #1. Przejścia tego nie można odblokować w żaden tradycyjny sposób, tak więc rozejrzyj się na dachu wschodniego budynku za płytą naciskową #2. Musisz się oczywiście na niej ustawić.
![]() | ![]() |
Widoczna pod Tobą brama powinna się otworzyć #1, ale zamknie się ona po kilku chwilach od momentu opuszczenia płyty naciskowej. Ważne jest w rezultacie to żeby po odbiciu się od krawędzi jedynie przez chwilę poszybować i następnie skorzystać z umiejętności bomba pikująca, a więc przytrzymać dodatkowo lewy klawisz CTRL (lub prawy trigger na padzie) #2.
![]() | ![]() |
Batman powinien nie tylko przelecieć przez bramę zanim się ona zamknie, ale także przebić się przez fragment podłoża #1. Możesz już rozejrzeć się za trofeum #2. Na szczęście jego zebranie doprowadzi do odblokowania wyjścia.
TROFEUM 32
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny
![]() | ![]() |
Po dotarciu do celu poświęć kilka chwil na zapoznanie się z założeniami tej zagadki. Jej celem jest mianowicie przepchnięcie kuli z trofeum od punktu startu #1 do punktu docelowego, czyli otworu #2. Do zrealizowania tego planu posłużą Ci aż trzy elektromagnesy przemysłowe.
![]() | ![]() |
Wybierz z inwentarza impuls elektryczny i zacznij od wycelowania w dolny elektromagnes #1, czyli ten, przy którym znajduje się kula. Spraw by kula została odepchnięta od magnesu, przemieszczając się ku górze #2.
![]() | ![]() |
Ważne jest teraz to żeby szybko wysłać impuls w stronę drugiego elektromagnesu, znajdującego się powyżej pierwszego #1. Docelowo ma to doprowadzić do sytuacji przepchnięcia kuli z pomocą obu aktywnych elektromagnesów do poziomego tunelu #2, a więc tego prowadzącego w stronę wyjścia z "labiryntu".
![]() | ![]() |
Pozostało Ci już tylko wejść w interakcję z ignorowanym do tej pory trzecim elektromagnesem #1, znajdującym się tuż przy otworze. Przyciągnij kulę do tego magnesu i udaj się w to miejsce, wyciągając trofeum z kuli #2.
TROFEUM 33
Wykorzystywane gadżety: wyrzutnia lin, pazur
![]() | ![]() |
Zlokalizuj przylegającą do budynku kościoła metalową konstrukcję, wejdź do niej i ustaw się na zielonej płycie naciskowej #1. Wybierz teraz z inwentarza wyrzutnię lin i wyceluj w widoczną w oddali siatkę #2, co pozwoli Ci ominąć trzy czerwone płyty naciskowe.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż Batman wyląduje, odwróć się i użyj pazura w celu złapania się górnej półki #1. Tu skieruj się prosto i zabierz trofeum z otwartej klatki #2.
TROFEUM 34
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang
![]() | ![]() |
Ustaw się na dachu budynku zlokalizowanego na wschód od miejsca ukrycia trofeum, a konkretnie na wprost od szybu wentylacyjnego #1 #2.
![]() | ![]() |
Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyceluj nim w otwór szybu #1. Już po rozpoczęciu lotu bądź gotowy do wykonania skrętu w prawo #2.
![]() | ![]() |
Spraw by batarang przeleciał przez cały szyb i trafił w interaktywny pytajnik #1. Możesz już przeskoczyć na sąsiedni dach i zabrać trofeum #2.
TROFEUM 35
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny
![]() | ![]() |
Przeskocz przez płot, przygotuj sobie impuls elektryczny i namierz silnik przemysłowy #1 celem podniesienia tutejszej bramy. Możesz już wejść do środka i zabrać trofeum #2.
TROFEUM 36
Wykorzystywane gadżety: batarang
![]() | ![]() |
Zwróć uwagę na znajdujące się za klatką z trofeum interaktywne pytajniki. Przygotuj sobie batarang i w odpowiednim momencie rzuć tym gadżetem w pierwszy pytajnik od prawej strony #1. Jeżeli dobrze zgrałeś tę czynność w czasie (pytajnik musiał być aktywny w momencie trafienia), to klatka się otworzy i będziesz mógł zabrać trofeum #2.
0
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman Arkham City: Zagadki
- Batman Arkham City: Uwagi wstępne
- Batman Arkham City: Instrukcja odnajdywania sekretów
- Batman Arkham City: Park Row - Informacje o lokacji, mapy
- Batman Arkham City: Park Row - Trofea Batmana (01-05)
- Batman Arkham City: Park Row - Trofea Batmana (06-15)
- Batman Arkham City: Park Row - Trofea Batmana (16-23)
- Batman Arkham City: Park Row - Trofea Batmana (24-36)
- Batman Arkham City: Park Row - Zagadki słowne
- Batman Arkham City: Park Row - Kamery TYGERA
- Batman Arkham City: Park Row - Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Informacje o lokacji, mapy
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Trofea Batmana (01-04)
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Trofea Batmana (06-12)
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20)
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Trofea Batmana (21-30)
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Trofea Batmana (31-37)
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Zagadki słowne
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Kamery TYGERA, Balony, Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Informacje o lokacji, mapy
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (01-07)
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (08-13)
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (14-22)
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (23-30)
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (31-37)
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Zagadki słowne, Kamery TYGERA
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Balony, Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Metro - Informacje o lokacji, mapy
- Batman Arkham City: Metro - Trofea Batmana (01-07)
- Batman Arkham City: Metro - Trofea Batmana (08-15)
- Batman Arkham City: Metro - Trofea Batmana (16-26)
- Batman Arkham City: Metro - Zagadki słowne, Szczęki Jokera, Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Zaułki - Informacje o lokacji, mapa
- Batman Arkham City: Zaułki - Trofea Batmana (01-07)
- Batman Arkham City: Zaułki - Trofea Batmana (08-16)
- Batman Arkham City: Zaułki - Trofea Batmana (17-23)
- Batman Arkham City: Zaułki - Trofea Batmana (24-39)
- Batman Arkham City: Zaułki - Zagadki słowne
- Batman Arkham City: Zaułki - Kamery TYGERA, Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Huta - Informacje o lokacji, mapa
- Batman Arkham City: Huta - Trofea Batmana (01-09)
- Batman Arkham City: Huta - Trofea Batmana (10-18)
- Batman Arkham City: Huta - Trofea Batmana (19-24)
- Batman Arkham City: Huta - Zagadki słowne, Głowy Harley
- Batman Arkham City: Huta - Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Muzeum - Informacje o lokacji, mapa
- Batman Arkham City: Muzeum - Trofea Batmana (01-10)
- Batman Arkham City: Muzeum - Trofea Batmana (11-23)
- Batman Arkham City: Muzeum - Zagadki słowne, Pingwiny
- Batman Arkham City: Muzeum - Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Cudowne Miasto - Informacje o lokacji, mapa
- Batman Arkham City: Cudowne Miasto - Trofea Batmana (01-07)
- Batman Arkham City: Cudowne Miasto - Trofea Batmana (08-17)
- Batman Arkham City: Cudowne Miasto - Trofea Batmana (18-25)
- Batman Arkham City: Cudowne Miasto - Zagadki słowne, Pieczęcie Demona
- Batman Arkham City: Fizyczne wyzwania - Batman (01-24)
- Batman Arkham City: Fizyczne wyzwania - Batman (25-40)
- Batman Arkham City: Fizyczne wyzwania - Kobieta-Kot
- Batman Arkham City: Zagadki
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Flaga_m Junior
Poradnik przydatny, ale nie można go pobrać do pliku PDF, ponieważ występuje jakiś błąd serwera.
ixi1992 Pretorianin
Super poradnik. Aż dziw bierze, że komuś się chciało tak kompleksowo i szczegółowo wszystko opisywać, ale dzięki temu może uda mi się zdobyć wszystkie trofea, oby ;)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Ja to przechodzę drugi raz i nie jestem szczęśliwy z tego powodu bo raz miałem tak że jest misja poboczna z granatem lodowym no to ja wszedłem do huty ale już z niej nie wyszedłem bo była ta zjebana woda lel :-( ale gra jest fajna
zanonimizowany1136649 Pretorianin
super ani słowa o nowej grze plus! szacun -_-
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Flaga m jeśli grasz na pc a ogiolnie na czym innym to zrob zdjęcie poradnika np miejsca morderstwa i bedzie easy ja tak robię żeby nie szukać 2 godziny na mapie
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Kurde ja mam wszystkie misje poboczne oprócz zagadek dwóch czy tam 3 uratowałem mam brutalne działanie 90 procent ale nie omge znaleźć tego ostatniego czemu?
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Spierdalaj debilu! Większego idioty nie widziałem a jak nie umiesz pisać tak szybko jak ja to masz problem bo ja pisze szybko i się czasami mylę -_-
Gandzia91 Legionista
Przydaje się w nie których momentach w grze;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










































