Batman Arkham City: Uratuj lekarkę przed zbirami Jokera
Aktualizacja:
Uratuj lekarkę przed zbirami Jokera
![]() | ![]() |
Wybierz drzwi znajdujące się w północno-zachodniej części strefy załadunku (Death Ride) #1. Możesz zgodnie z sugestią gry przeskanować mijane po drodze niedostępne sekrety (przytrzymanie klawisza X lub przycisku LB na padzie), bądź też od razu skierować się do kolejnych drzwi #2. Prowadzą one do linii montażowej huty.
![]() | ![]() |
Zauważ, że w pomieszczeniu na południe stąd przebywa trzech uzbrojonych przeciwników. Teoretycznie mógłbyś dotrzeć do nich przeskakując przez szybę (lub wysadzając ją z użyciem wybuchowego żelu) #1, ale o wiele lepiej jest skorzystać z alternatywnego przejścia, gdyż pozwoli Ci to ich zaskoczyć. Wskocz mianowicie na linię montażową i odszukaj przełącznik we wschodniej części tego pomieszczenia #2.
![]() | ![]() |
Kucnij i wybierz nowo odblokowane przejście. Musisz teraz użyć haka z zamiarem przedostania się na wyższy balkonik #1. Po znalezieniu się przy pomieszczeniu z przeciwnikami ponownie wystrzel hak, tym razem mierząc w jeden z tutejszych punktów obserwacyjnych #2. Proponuję poświęcić teraz kilka chwil na obserwację zachowań wrogów, wspomagając się trybem detektywa.
![]() | ![]() |
Zauważ, że jeden z bandytów stoi samotnie i to on powinien stanowić Twój pierwszy cel. Wykorzystaj okoliczne punkty obserwacyjne by znaleźć się za widocznymi na dole postaciami #1, a następnie ostrożnie zeskocz na dół. Kucnij i ostrożnie zbliż się do wspomnianego wcześniej pojedynczego wartownika #2. Wciśnij prawy przycisk myszy (lub przycisk Y na padzie) celem wykonania na nim cichej egzekucji.
![]() | ![]() |
Pozostań w tym miejscu i podejdź do stojących obok siebie dwóch pozostałych wartowników #1. Także i tu warto wcisnąć prawy przycisk myszy (przycisk Y na padzie), co pozwoli Ci unieszkodliwić ich obu pojedynczym atakiem. Możesz już udać się w stronę zachodnich drzwi. Są one zamknięte, tak więc przeskocz przez jedną z tutejszych okiennic (przytrzymanie klawisza W lub wychylenie gałki analogowej na padzie i dwukrotne wciśnięcie SPACJI lub przycisku A na padzie) #2.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z najbliższych drzwi prowadzących do kolejnej części huty #1, a konkretnie do komory wytopu. Zauważ, że znalazłeś się w pomieszczeniu z nowymi bandytami i z zakładniczką, tak więc musisz starannie planować kolejne kroki. Na początek kucnij i zaczekaj aż strażnicy na pobliskim balkoniku ustawią się przy sobie #2. Zbliż się do nich i wciśnij prawy przycisk myszy (przycisk Y na padzie) żeby ich jednocześnie unieszkodliwić.
![]() | ![]() |
Dobrze byłoby teraz przedostać się z pomocą haka na jeden z okolicznych punktów obserwacyjnych. Do zlikwidowania pozostało jeszcze czterech wartowników i proponuję rozpocząć od zajęcia się osobą patrolującą górne balkoniki #1. Zeskocz na dół we właściwym miejscu, tak by znaleźć się tuż za plecami tego wartownika, po czym w dobrze poznany już sposób wykonaj na nim cichą egzekucję #2.
![]() | ![]() |
Drugi przeciwnik patroluje dla odmiany najniższe piętro komory wytopu #1. Podobnie jak wcześniej, zeskocz na dół i zaatakuj go z zaskoczenia #2. Szybko powróć teraz na punkt obserwacyjny, a to dlatego, że jeden z bandytów pilnujących zakładniczki odnotuje zniknięcie zlikwidowanych niedawno osób.
![]() | ![]() |
Wspomniany wyżej bandyta wyjdzie z pomieszczenia z zakładnikiem #1. Dobrze byłoby w miarę możliwości szybko się go pozbyć, tak by nie dotarł do żadnego z ciał usuniętych wcześniej wrogów. Masz tutaj dużą swobodę działania. Możesz dla przykład skorzystać z batarangu, wykonać atak z powietrza lub zaczekać aż osoba ta ustawi się pod punktem obserwacyjnym i użyć umiejętności odwrócony nokaut #2.
![]() | ![]() |
Do usunięcia pozostał Ci już tylko przeciwnik przebywający w pomieszczeniu z zakładnikiem. Najprostsza metoda na zaskoczenie tej osoby to wylądowanie na balkoniku i zaczekanie aż bandyta ustawi się przy okiennicy #1, choć mógłbyś równie dobrze przejść przez szyby wentylacyjne lub dotrzeć do osłabionego fragmentu sufitu nad pomieszczeniem celu misji. Jeżeli wybrałeś proponowane przeze mnie rozwiązanie, to gdy tylko nadarzy się taka okazja wciśnij prawy przycisk myszy (przycisk Y na padzie) #2.
![]() | ![]() |
Możesz już wejść do pomieszczenia z doktor Stacy Baker i ją uwolnić (SPACJA lub przycisk A na padzie) #1. Wysłuchaj nowych rozmów i zauważ, że zdobyłeś bardzo przydatny gadżet - Impuls elektryczny #2. Proponuję zapoznać się z regułami korzystania z tego urządzenia (wbudowania encyklopedia gry), tym bardziej, że ma ono kilka różnych trybów działania.
0
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman Arkham City: Główny wątek
- Batman Arkham City: Lista zadań głównych
- Batman Arkham City: Prolog
- Batman Arkham City: Wespnij się wyżej, by skontaktować się z Alfredem
- Batman Arkham City: Wejdź na dach budynku Ace Chemicals, żeby zabrać sprzęt
- Batman Arkham City: Znajdź i wejdź do sądu Dwóch Twarzy
- Batman Arkham City: Uratuj Kobietę-Kota przed Dwiema Twarzami
- Batman Arkham City: Poszukaj na miejscu zbrodni dowodów balistycznych
- Batman Arkham City: Znajdź źródło strzału
- Batman Arkham City: Poszukaj śladów na karabinku snajperskim
- Batman Arkham City: Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera
- Batman Arkham City: Wejdź do huty Sionisa przez główny komin
- Batman Arkham City: Uratuj lekarkę przed zbirami Jokera
- Batman Arkham City: Włam się do biura Jokera w strefie załadunku
- Batman Arkham City: Zlokalizuj Freeze'a, znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City
- Batman Arkham City: Znajdź Freeze'a i zdobądź lekarstwo
- Batman Arkham City: Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum
- Batman Arkham City: Wyłącz urządzenia zakłócające Pingwina
- Batman Arkham City: Wyłącz ostatnie, podziemne urządzenie zakłócające Pingwina
- Batman Arkham City: Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (1)
- Batman Arkham City: Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (2)
- Batman Arkham City: Zabierz neutralizator z kombinezonu Freeze'a, żeby unieszkodliwić jego broń
- Batman Arkham City: Spotkaj się z Pingwinem w Iceberg Lounge
- Batman Arkham City: Pokonaj Solomona Grundy'ego
- Batman Arkham City: Pokonaj Pingwina
- Batman Arkham City: Przeanalizuj krew zabójczyni, żeby dotrzeć do niej po śladach
- Batman Arkham City: Podążaj za śladem krwi zabójcy, by ustalić położenie Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Zeskanuj bandaże zabójczyni
- Batman Arkham City: Złap zabójcę i przyczep urządzenie namierzające
- Batman Arkham City: Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Odtwórz nagranie wideo z Mechanicznego Strażnika
- Batman Arkham City: Znajdź więcej Mechanicznych Strażników, żeby w pełni odtworzyć nagranie wideo
- Batman Arkham City: Znajdź ukryte wejście z pomocą nagrania wideo
- Batman Arkham City: Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Zlokalizuj Ra's al Ghula i zdobądź próbkę jego krwi
- Batman Arkham City: Pokonaj Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi
- Batman Arkham City: Przesłuchaj Quinciego Sharpa i zdobądź informacje o Hugo Strange
- Batman Arkham City: Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Pokonaj pana Freeze'a
- Batman Arkham City: Zinfiltruj hutę
- Batman Arkham City: Uratuj Vicki Vale z miejsca katastrofy śmigłowca
- Batman Arkham City: Zinfiltruj hutę (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Znajdź Jokera w hucie
- Batman Arkham City: Pokonaj Jokera
- Batman Arkham City: Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący
- Batman Arkham City: Zdobądź nadajnik Głównego Programu Sterującego śmigłowca
- Batman Arkham City: Dostań się do Wieży Cudów
- Batman Arkham City: Wedrzyj się na platformę obserwacyjną Wieży, żeby zatrzymać Procedurę 10
- Batman Arkham City: Podążaj za sygnałami lokalizatora, żeby uratować Talię przed Jokerem
- Batman Arkham City: Zdobądź lekarstwo od Jokera i nie dopuść, żeby stał się nieśmiertelny
- Batman Arkham City: Główny wątek
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Flaga_m Junior
Poradnik przydatny, ale nie można go pobrać do pliku PDF, ponieważ występuje jakiś błąd serwera.
ixi1992 Pretorianin
Super poradnik. Aż dziw bierze, że komuś się chciało tak kompleksowo i szczegółowo wszystko opisywać, ale dzięki temu może uda mi się zdobyć wszystkie trofea, oby ;)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Ja to przechodzę drugi raz i nie jestem szczęśliwy z tego powodu bo raz miałem tak że jest misja poboczna z granatem lodowym no to ja wszedłem do huty ale już z niej nie wyszedłem bo była ta zjebana woda lel :-( ale gra jest fajna
zanonimizowany1136649 Pretorianin
super ani słowa o nowej grze plus! szacun -_-
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Flaga m jeśli grasz na pc a ogiolnie na czym innym to zrob zdjęcie poradnika np miejsca morderstwa i bedzie easy ja tak robię żeby nie szukać 2 godziny na mapie
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Kurde ja mam wszystkie misje poboczne oprócz zagadek dwóch czy tam 3 uratowałem mam brutalne działanie 90 procent ale nie omge znaleźć tego ostatniego czemu?
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Spierdalaj debilu! Większego idioty nie widziałem a jak nie umiesz pisać tak szybko jak ja to masz problem bo ja pisze szybko i się czasami mylę -_-
Gandzia91 Legionista
Przydaje się w nie których momentach w grze;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















