Batman Arkham City: Zinfiltruj hutę (ciąg dalszy)
Aktualizacja:
Zinfiltruj hutę (ciąg dalszy)
![]() | ![]() |
W celu dotarcia do huty Sionisa musisz się oczywiście wybrać do dzielnicy przemysłowej, czyli do południowo-wschodniej części Arkham City. NIE korzystaj z głównej drogi, bo na moście zwodzonym przebywa dwóch snajperów #1. Zamiast tego udaj się maksymalnie na wschód i dopiero wtedy skręć na południe #2, przelatując nad wodą lub łapiąc się z pomocą haka tutejszych żurawi portowych.
![]() | ![]() |
Proponuję poświęcić teraz trochę czasu na zajęcie się okolicznymi snajperami, zaczynając od tego okupującego najbliższą wieżę obserwacyjną #1. Wszystkich tych wrogów dobrze byłoby atakować z zaskoczenia (cichy nokaut) #2, dzięki czemu nie zaalarmujesz innych snajperów. Jeżeli mimo wszystko tak się stało, to najlepiej jest zeskakiwać na dół i chować się między budynkami, gdzie przeciwnikom trudno będzie namierzyć Batmana.
![]() | ![]() |
Przesuwaj się sukcesywnie na zachód, likwidując kolejnych snajperów #1 i pilnując się żeby przedwcześnie nie znaleźć się w polu widzenia żadnego z nich. Korzystając z okazji możesz się też zająć dwoma mijanymi wcześniej snajperami okupującymi most zwodzony #2, aczkolwiek jest to w pełni opcjonalna czynność.
![]() | ![]() |
Zgodnie z informacją otrzymaną od samego Jokera w celu ponownego przedostania się do wnętrza huty Sionisa nie będziesz mógł użyć wielkiego komina. Skieruj się w rezultacie na tyły budynku (jego południowa część), natrafiając tu na kolejnych przeciwników #1 #2.
![]() | ![]() |
Proponuję zacząć od wyeliminowania dwóch snajperów okupujących tutejsze wieże, najpierw tego na wyższej konstrukcji #1 i następnie jego kolegę stojącego na niższej wieży #2. Podobnie jak we wcześniej rozgrywanych walkach, postaraj się nie dać nikomu zauważyć, dzięki czemu nie zaalarmujesz przedwcześnie innych przeciwników.
![]() | ![]() |
Dopiero teraz zajmij się starannym eliminowaniem kolejnych uzbrojonych więźniów patrolujących tę okolicę. W miarę możliwości wybieraj pojedyncze cele #1. Jeżeli zostaniesz zauważony, to pomagaj sobie szybkim wyrzuceniem kulki dymnej w połączeniu z użyciem haka #2.
![]() | ![]() |
Na sam koniec zostaw sobie dwóch przeciwników pilnujących drzwi wejściowych #1. Zaatakuj jednego z nich z zaskoczenia i następnie równie sprawnie zajmij się jego kolegą. Możesz już wejść do huty Sionisa #2, przenosząc się do szybu chłodzącego B.
![]() | ![]() |
Zachowaj ostrożność, bo okoliczny korytarz jest pilnowany przez kilku przeciwników. Jeżeli chcesz, możesz zgodnie z sugestią gry przetestować tu działanie zdobytego niedawno mroźnego wybuchu, czy to manualnie namierzając jednego z więźniów czy dwukrotnie wciskając klawisz 5 (lub prawy trigger na padzie). Zamrożony przeciwnik nie będzie Cię mógł atakować #1, przy czym w danym momencie unieruchomiona może być tylko jedna postać obecna na polu bitwy. Niezależnie od wybranej metody działania rozpraw się ze wszystkimi wartownikami #2.
![]() | ![]() |
Udaj się teraz na północ #1 i zeskocz na niższą półkę. Wybierz z inwentarza mroźny wybuch i wyceluj pocisk w wodę #2. Zauważ, że wystrzelenie pocisku doprowadziło do pojawienia się kry lodowej.
![]() | ![]() |
Przeskocz na krę lodową (Batman powinien to wykonać automatycznie o ile nie znajduje się ona zbyt daleko od półki), kucnij i pozwól na to żeby nurt rzeki zabrał Cię w nowe miejsce #1. Po znalezieniu się w nowej lokacji wyjmij z inwentarza pazur i wystrzel hak w stronę jednego z tutejszych punktów zakotwiczenia #2.
![]() | ![]() |
Umiejętnie chwytaj się kolejnych punktów zakotwiczenia, tak by zbliżyć się do nowej półki #1 i móc się na nią wspiąć. Obróć się teraz na północ, ponownie wybierz mroźny wybuch i utwórz nową krę lodową #2.
![]() | ![]() |
Przeskocz na krę i zacznij ponownie chwytać się punktów zakotwiczenia #1. Istotne jest w tym przypadku to żeby w trakcie przeprawy na północ nie zahaczyć o pracujące tu wielkie wiertło #2, bo doprowadziłoby to do częściowego wykruszenia lub całkowitego zniszczenia kry lodowej. Starannie planuj więc kolejne ruchy, szybko łapiąc się kolejnych punktów zakotwiczenia.
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dotrzeć do punktu zakotwiczenia wysuniętego najbardziej na północ #1, albowiem pozwoli Ci to wspiąć się na nową półkę. Obróć się tu w lewo i wejdź w interakcję z kratką szybu wentylacyjnego #2. Przejdź przez szyb, który zaprowadzi Cię do nowej półki, wysuniętej bardziej na zachód.
![]() | ![]() |
Przejdź trochę na zachód i ustaw się na najwyższej platformie, tak by mieć przed sobą szklaną ścianę, za którą widać przeciwników #1. Wciśnij lewy przycisk myszy (lub przycisk X na padzie) w celu wykonania ataku z powietrza, a Batman w efektowny sposób przebije się przez szybę #2, nokautując namierzonego wcześniej bandytę.
![]() | ![]() |
Możesz już przystąpić do nowej bitwy. W trakcie rozgrywanych tu walk staraj się przede wszystkim powstrzymywać więźniów przed zabieraniem broni palnej z szafek #1. Jeżeli Ci się to nie uda, to w pierwszej kolejności atakuj tych wrogów, którzy są już wyposażeni w giwery. Zwróć też uwagę na osobnika w pancerzu #2, pamiętając o tym, że przed rozpoczęciem wyprowadzania ciosów należy go ogłuszyć peleryną (środkowy przycisk myszy lub klawisz Q lub przycisk B na padzie).
![]() | ![]() |
Po wygranej bitwie wysłuchaj nowego przemówienia Jokera #1, który najwyraźniej zażył lekarstwo i powrócił do pełni zdrowia. Możesz już skorzystać z zachodnich drzwi #2, co pozwoli Ci przejść do szybu chłodzącego D.
![]() | ![]() |
Ostrożnie zbliż się do stojących na południe stąd przeciwników. Jednego z nich będziesz mógł zaatakować z zaskoczenia #1. Niestety, nie dotyczy to więźnia w pancerzu, bo jego należy wyeliminować w bezpośredniej walce. Zbliż się do przetrzymywanej tu osoby i wciśnij SPACJĘ (lub przycisk A na padzie) żeby ją uwolnić #2.
![]() | ![]() |
Co ciekawe, uratowany osobnik po kilku chwilach Cię zaatakuje #1, tak więc dobrze jest być przygotowanym do szybkiego rozprawienia się z nim poprzez wykonanie kontrataku. Podejdź teraz do południowej ściany #2 i skorzystaj z wybuchowego żelu żeby przebić się na drugą stronę.
![]() | ![]() |
Z racji tego, że znalazłeś się przy nowej rzece musisz oczywiście wybrać z inwentarza mroźny wybuch i z jego pomocą utworzyć krę lodową #1. Popłyń teraz na zachód, ale uważaj na kolejne duże wiertła #2, umiejętnie przyciągając się do mijanych po drodze punktów zakotwiczenia.
![]() | ![]() |
Niedługo po minięciu wiertła skręć w prawo i chwyć się punktu zakotwiczenia znajdującego się niedaleko nowej półki #1. Podpłyń tam i przeskocz na wspomnianą półkę. Musisz się teraz obrócić i wycelować wyrzutnię lin w widoczną w oddali zachodnią ścianę #2. Przemieść się z pomocą wyrzutni na nową półkę.
![]() | ![]() |
Obróć się na północ i użyj mroźnego wybuchu do uszczelnienia tutejszej rury #1, dzięki czemu (po tym jak kucniesz) będziesz mógł przejść dalej. Dosłownie po kilku chwilach dotrzesz do jeszcze jednej rury, z której wydobywa się para #2 i musisz się tu zachować w taki sam sposób.
![]() | ![]() |
Wykonanie opisanych powyżej czynności pozwoli Ci dotrzeć do nowej platformy otoczonej przez wodę #1. Użyj tu mroźnego wybuchu i utwórz krę lodową, ale tylko po to żeby móc na nią przeskoczyć i następnie wspiąć się na wyższą półkę #2.
![]() | ![]() |
Przed Tobą dość skomplikowana zagadka, której założeniem jest odblokowanie sobie tutejszego przejścia. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i ustaw się na wprost od zamkniętej bramy #1. Wyrzuć batarang i spraw, by przeleciał on przez jedną z dziur #2.
![]() | ![]() |
Nie zmieniaj kierunku lotu batarangu, bo musi on teraz dolecieć do znajdującej się na wprost cewki, wokół której widoczne są wyładowania #1. Przelecenie obok cewki powinno naelektryzować batarang. Dopiero teraz go zawróć #2, czy to poprzez jednoczesne wciśnięcie lewego i prawego przycisku myszy (lewy i prawy trigger na padzie) czy skorzystanie z klawiszy kierunkowych (lub odpowiednie wychylenie gałki analogowej na padzie). Nie zapomnij też o możliwości spowalniania batarangu poprzez przytrzymywanie prawego przycisku myszy (lewego triggera na padzie).
![]() | ![]() |
Batarang zacznie lecieć z powrotem w stronę Batmana, aczkolwiek musi on przelecieć przez kraty znajdujące się po prawej stronie #1. Skręć teraz batarang nieznacznie w prawo i spraw by uderzył w puszkę z bezpiecznikami #2. Jeżeli wykonałeś wszystko zgodnie z planem, to odblokujesz sobie nowe przejście.
![]() | ![]() |
Podejdź do krawędzi i po raz kolejny skorzystaj z mroźnego wybuchu w celu utworzenia kry lodowej #1. Wskocz na krę i płyń na północny-wschód, pomagając sobie oczywiście poprzez chwytanie się punktów zakotwiczenia. Nie zapędź się zbyt daleko, a to dlatego, że na końcu tego tunelu znajdują się dwa wiertła. Zamiast tego dopłyń do niewielkiej północnej półki #2.
![]() | ![]() |
Obróć się i skorzystaj z haka w celu przedostania się na górną południową półkę #1. Rozejrzyj się po okolicy, a powinieneś odnaleźć nadający się do zhakowania panel sterowania #2. Oznacza to oczywiście konieczność wybrania z inwentarza deszyfratora sekwencyjnego.
![]() | ![]() |
Przystąp do doskonale znanej Ci już mini-gry i wprowadź hasło ROMANSIONIS #1. Zauważ, że wykonanie tej akcji doprowadziło do opuszczenia się mostu zwodzonego #2, w rezultacie czego będziesz się mógł wybrać na północ.
![]() | ![]() |
Skręć w prawo i nie wystrasz się na widok doktor Stacy Baker #1, która zaatakuje Batmana, biorąc go za jednego z bandziorów. Wysłuchaj rozmowy z panią doktor, po czym skorzystaj z pobliskich drzwi #2, dzięki czemu przeniesiesz się do komory wytopu i tym samym przystąpisz do eksploracji głównej części huty Sionisa.
0
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman Arkham City: Główny wątek
- Batman Arkham City: Lista zadań głównych
- Batman Arkham City: Prolog
- Batman Arkham City: Wespnij się wyżej, by skontaktować się z Alfredem
- Batman Arkham City: Wejdź na dach budynku Ace Chemicals, żeby zabrać sprzęt
- Batman Arkham City: Znajdź i wejdź do sądu Dwóch Twarzy
- Batman Arkham City: Uratuj Kobietę-Kota przed Dwiema Twarzami
- Batman Arkham City: Poszukaj na miejscu zbrodni dowodów balistycznych
- Batman Arkham City: Znajdź źródło strzału
- Batman Arkham City: Poszukaj śladów na karabinku snajperskim
- Batman Arkham City: Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera
- Batman Arkham City: Wejdź do huty Sionisa przez główny komin
- Batman Arkham City: Uratuj lekarkę przed zbirami Jokera
- Batman Arkham City: Włam się do biura Jokera w strefie załadunku
- Batman Arkham City: Zlokalizuj Freeze'a, znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City
- Batman Arkham City: Znajdź Freeze'a i zdobądź lekarstwo
- Batman Arkham City: Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum
- Batman Arkham City: Wyłącz urządzenia zakłócające Pingwina
- Batman Arkham City: Wyłącz ostatnie, podziemne urządzenie zakłócające Pingwina
- Batman Arkham City: Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (1)
- Batman Arkham City: Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (2)
- Batman Arkham City: Zabierz neutralizator z kombinezonu Freeze'a, żeby unieszkodliwić jego broń
- Batman Arkham City: Spotkaj się z Pingwinem w Iceberg Lounge
- Batman Arkham City: Pokonaj Solomona Grundy'ego
- Batman Arkham City: Pokonaj Pingwina
- Batman Arkham City: Przeanalizuj krew zabójczyni, żeby dotrzeć do niej po śladach
- Batman Arkham City: Podążaj za śladem krwi zabójcy, by ustalić położenie Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Zeskanuj bandaże zabójczyni
- Batman Arkham City: Złap zabójcę i przyczep urządzenie namierzające
- Batman Arkham City: Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Odtwórz nagranie wideo z Mechanicznego Strażnika
- Batman Arkham City: Znajdź więcej Mechanicznych Strażników, żeby w pełni odtworzyć nagranie wideo
- Batman Arkham City: Znajdź ukryte wejście z pomocą nagrania wideo
- Batman Arkham City: Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Zlokalizuj Ra's al Ghula i zdobądź próbkę jego krwi
- Batman Arkham City: Pokonaj Ra's al Ghula
- Batman Arkham City: Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi
- Batman Arkham City: Przesłuchaj Quinciego Sharpa i zdobądź informacje o Hugo Strange
- Batman Arkham City: Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Pokonaj pana Freeze'a
- Batman Arkham City: Zinfiltruj hutę
- Batman Arkham City: Uratuj Vicki Vale z miejsca katastrofy śmigłowca
- Batman Arkham City: Zinfiltruj hutę (ciąg dalszy)
- Batman Arkham City: Znajdź Jokera w hucie
- Batman Arkham City: Pokonaj Jokera
- Batman Arkham City: Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący
- Batman Arkham City: Zdobądź nadajnik Głównego Programu Sterującego śmigłowca
- Batman Arkham City: Dostań się do Wieży Cudów
- Batman Arkham City: Wedrzyj się na platformę obserwacyjną Wieży, żeby zatrzymać Procedurę 10
- Batman Arkham City: Podążaj za sygnałami lokalizatora, żeby uratować Talię przed Jokerem
- Batman Arkham City: Zdobądź lekarstwo od Jokera i nie dopuść, żeby stał się nieśmiertelny
- Batman Arkham City: Główny wątek
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Flaga_m Junior
Poradnik przydatny, ale nie można go pobrać do pliku PDF, ponieważ występuje jakiś błąd serwera.
ixi1992 Pretorianin
Super poradnik. Aż dziw bierze, że komuś się chciało tak kompleksowo i szczegółowo wszystko opisywać, ale dzięki temu może uda mi się zdobyć wszystkie trofea, oby ;)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Ja to przechodzę drugi raz i nie jestem szczęśliwy z tego powodu bo raz miałem tak że jest misja poboczna z granatem lodowym no to ja wszedłem do huty ale już z niej nie wyszedłem bo była ta zjebana woda lel :-( ale gra jest fajna
zanonimizowany1136649 Pretorianin
super ani słowa o nowej grze plus! szacun -_-
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Flaga m jeśli grasz na pc a ogiolnie na czym innym to zrob zdjęcie poradnika np miejsca morderstwa i bedzie easy ja tak robię żeby nie szukać 2 godziny na mapie
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Kurde ja mam wszystkie misje poboczne oprócz zagadek dwóch czy tam 3 uratowałem mam brutalne działanie 90 procent ale nie omge znaleźć tego ostatniego czemu?
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Spierdalaj debilu! Większego idioty nie widziałem a jak nie umiesz pisać tak szybko jak ja to masz problem bo ja pisze szybko i się czasami mylę -_-
Gandzia91 Legionista
Przydaje się w nie których momentach w grze;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


























































