Batman Arkham City: Muzeum - Trofea Batmana (11-23)
Aktualizacja:
TROFEUM 11
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Przejdź do głównej sali, w której znajduje się eksponat dinozaura. Popatrz do góry i odszukaj zawieszony przy suficie balkonik, którego możesz się złapać z pomocą pazura #1. Po dotarciu na górę zabierz leżące na balkoniku trofeum #2.
TROFEUM 12
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Użyj windy żeby dotrzeć na wyższy poziom Jamy Gladiatorów i następnie przystąp do oględzin zachodniej ściany. Odszukaj właz, który można otworzyć z pomocą pazura #1, a następnie złap z użyciem tego gadżetu (z odległości) trofeum #2.
TROFEUM 13
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, batarang
![]() | ![]() |
Ustaw się przy zamkniętej bramie na północ od trofeum, wybierz z inwentarza impuls elektryczny i wyceluj w silnik przemysłowy #1. Po podniesieniu się bramy kucnij i wejdź do środka #2.
![]() | ![]() |
Przed Tobą prosta zagadka polegająca na trafieniu w jeden z pytajników dokładnie w momencie, w którym się on podświetli. Do wykonania tego zadania może Ci ponownie posłużyć impuls elektryczny, choć równie dobrze możesz skorzystać z batarangu #1. W nagrodę za dobrze wymierzony strzał lub rzut zostaniesz nagrodzony możliwością podniesienia trofeum #2.
TROFEUM 14
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch
![]() | ![]() |
Przystąp do eksploracji najniższego poziomu zbrojowni, a konkretnie jej północno-zachodniego narożnika. Odszukaj tu wejście do szybu wentylacyjnego #1. Po przejściu przez szyb obróć się w prawo #2.
![]() | ![]() |
Wybierz z inwentarza mroźny wybuch i wyceluj nim w miejsce wydostawania się pary #1 celem uszczelnienia rury. Możesz już przejść dalej i podnieść trofeum #2.
TROFEUM 15
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny
![]() | ![]() |
Zbadaj północny-wschodni narożnik zbrojowni w celu odnalezienia zamkniętej bramy #1. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na znajdującym się po lewej stronie panelu sterowania #2.
![]() | ![]() |
Przystąp do mini-gry hakerskiej i doprowadź do ułożenia hasła ORNITOLOGIA #1. Możesz już wejść do niewielkiego magazynu i podnieść trofeum #2.
TROFEUM 16
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz zasięgu deszyfratora
![]() | ![]() |
Zacznij na północ od swojego celu, wykonując wślizg pod częściowo podniesioną bramą #1. Skieruj się na południe. Zignoruj fakt, iż przecięcie wiązek laserowych doprowadziło do podniesienia się bramy i ustaw się przy niej. Wybierz z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i wyceluj nim w widoczny w oddali panel sterowania #2.
![]() | ![]() |
Przystąp do mini-gry hakerskiej, doprowadzając do ułożenia hasła TRIASOWY #1. Możesz już wejść do południowego pomieszczenia i zabrać trofeum #2.
TROFEUM 17
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang
![]() | ![]() |
Zacznij w centralnej części Jamy Gladiatorów i obróć się na północ. Wyjmij z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyceluj go w widoczną przed Tobą dziurę z wyładowaniami #1. Wypuść batarang, ale gdy tylko zostanie on naelektryzowany zawróć go (będzie więc leciał w stronę Batmana) #2.
![]() | ![]() |
Nakieruj lecący batarang na częściowo podniesioną kratę znajdującą się w południowo-zachodniej części tego pomieszczenia #1. Jeżeli z jakichś powodów nie jest ona podniesiona, to zapoznaj się z opisem głównego zadania Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum żeby dowiedzieć się jak tego dokonać. Po tym jak batarang przeleci pod kratą skręć go nieznacznie w prawo #2.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż batarang zbliży się do dużych akwariów i tym razem wyraźnie skręć w prawo #1. Spraw następnie by przeleciał on przez niewielką dziurę #2.
![]() | ![]() |
Po raz ostatni skręć batarang w prawo #1. Musisz przyczynić się do tego żeby batarang trafił w puszkę z bezpiecznikami #2.
![]() | ![]() |
Zauważ, że zniszczenie puszki doprowadziło do częściowego podniesienia się środkowej (zachodniej) kraty #1. Wykonaj pod nią wślizg, a po znalezieniu się w częściowo zalanym pomieszczeniu obróć się w prawo. Odszukaj niewielkie okno na północnej ścianie #2 i przez nie przeskocz #2.
![]() | ![]() |
Udaj się na północ i następnie skręć w prawo #1. Po kilku chwilach natrafisz na trofeum #2.
TROFEUM 18
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
![]() | ![]() |
Ustaw się w centralnej części pokoju wojennego i wybierz się na północny-zachód. Jeżeli jest to Twoja pierwsza wizyta w tej lokacji, to konieczne będzie użycie wybuchowego żelu do wysadzenia ściany #1. W przeciwnym wypadku będziesz mógł od razu przejść dalej #2.
![]() | ![]() |
Skręć na południe. Musisz skorzystać z wejścia do klatki, w której był przetrzymywany pan Freeze #1 i będzie to możliwe dopiero po zaliczeniu głównego zadania Pokonaj Pingwina. Po znalezieniu się w środku rozejrzyj się za otwartą skrzynią, w której pozostawiono trofeum #2.
TROFEUM 19
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Przystąp do eksploracji najniższego poziomu zbrojowni. Zbadaj okoliczne sufity, a zauważysz, że jeden z nich ma dużą dziurę #1. Przedostań się w to miejsce z pomocą pazura i następnie podnieś trofeum #2.
TROFEUM 20
Wykorzystywane gadżety: zakłócacz - blokada broni
![]() | ![]() |
Zacznij na południowy-wschód od trofeum, a konkretnie w sali z dinozaurem. Zbadaj północno-zachodni narożnik tej sali, odnajdując wejście do szybu wentylacyjnego #1 #2.
![]() | ![]() |
Przejdź przez szyb, dzięki czemu znajdziesz się na południe od swojego celu. Wyjmij z inwentarza zakłócacz i użyj go na zawieszonej przy suficie wieży wartowniczej #1, doprowadzając do jej zablokowania. Możesz już wybrać się na północ i podnieść trofeum #2.
TROFEUM 21
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch, pazur
![]() | ![]() |
Jeżeli trofeum to masz zamiar zdobyć podczas pierwszej wizyty w muzeum, to wystarczy zeskoczyć na kruchy lód. W przeciwnym wypadku musisz podciągnąć sobie w to miejsce platformę lub użyć mroźnego wybuchu do utworzenia kry lodowej #1. Niezależnie od obranej metody działania obróć się na wschód i odszukaj właz, który można otworzyć z pomocą pazura #2. Trofeum jest ukryte w środku.
TROFEUM 22
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel, mroźny wybuch
![]() | ![]() |
Ustaw się w centralnej części pokoju wojennego i wybierz się na północny-zachód. Jeżeli jest to Twoja pierwsza wizyta w tej lokacji, to konieczne będzie użycie wybuchowego żelu do wysadzenia ściany #1. W przeciwnym wypadku będziesz mógł od razu przejść dalej #2.
![]() | ![]() |
Zatrzymaj się po dotarciu do północno-zachodniego narożnika. W celu dotarcia do trofeum wymagane jest dysponowanie mroźnym wybuchem. Wyceluj tym gadżetem w rurę, z której ulatnia się para #1 z zamiarem jej uszczelnienia. Możesz już kucnąć i dotrzeć do miejsca ukrycia trofeum #2.
TROFEUM 23
Wykorzystywane gadżety: zakłócacz - detonator miny
![]() | ![]() |
Po dotarciu w oznaczone miejsce powinieneś zauważyć, iż brama została jedynie nieznacznie podniesiona i że rozstawiono pod nią dwie miny zbliżeniowe #1. Wyjmij z inwentarza zakłócacz i użyj tego gadżetu do zdetonowania obu min #2.
![]() | ![]() |
Dopiero teraz możesz przystąpić do działania, wykonując wślizg pod bramą #1. Po dotarciu w nowe miejsce rozejrzyj się za trofeum #2.
0
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
- Batman Arkham City: Zagadki
- Batman Arkham City: Uwagi wstępne
- Batman Arkham City: Instrukcja odnajdywania sekretów
- Batman Arkham City: Park Row - Informacje o lokacji, mapy
- Batman Arkham City: Park Row - Trofea Batmana (01-05)
- Batman Arkham City: Park Row - Trofea Batmana (06-15)
- Batman Arkham City: Park Row - Trofea Batmana (16-23)
- Batman Arkham City: Park Row - Trofea Batmana (24-36)
- Batman Arkham City: Park Row - Zagadki słowne
- Batman Arkham City: Park Row - Kamery TYGERA
- Batman Arkham City: Park Row - Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Informacje o lokacji, mapy
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Trofea Batmana (01-04)
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Trofea Batmana (06-12)
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20)
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Trofea Batmana (21-30)
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Trofea Batmana (31-37)
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Zagadki słowne
- Batman Arkham City: Mila Rozrywki - Kamery TYGERA, Balony, Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Informacje o lokacji, mapy
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (01-07)
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (08-13)
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (14-22)
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (23-30)
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (31-37)
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Zagadki słowne, Kamery TYGERA
- Batman Arkham City: Dzielnica przemysłowa - Balony, Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Metro - Informacje o lokacji, mapy
- Batman Arkham City: Metro - Trofea Batmana (01-07)
- Batman Arkham City: Metro - Trofea Batmana (08-15)
- Batman Arkham City: Metro - Trofea Batmana (16-26)
- Batman Arkham City: Metro - Zagadki słowne, Szczęki Jokera, Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Zaułki - Informacje o lokacji, mapa
- Batman Arkham City: Zaułki - Trofea Batmana (01-07)
- Batman Arkham City: Zaułki - Trofea Batmana (08-16)
- Batman Arkham City: Zaułki - Trofea Batmana (17-23)
- Batman Arkham City: Zaułki - Trofea Batmana (24-39)
- Batman Arkham City: Zaułki - Zagadki słowne
- Batman Arkham City: Zaułki - Kamery TYGERA, Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Huta - Informacje o lokacji, mapa
- Batman Arkham City: Huta - Trofea Batmana (01-09)
- Batman Arkham City: Huta - Trofea Batmana (10-18)
- Batman Arkham City: Huta - Trofea Batmana (19-24)
- Batman Arkham City: Huta - Zagadki słowne, Głowy Harley
- Batman Arkham City: Huta - Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Muzeum - Informacje o lokacji, mapa
- Batman Arkham City: Muzeum - Trofea Batmana (01-10)
- Batman Arkham City: Muzeum - Trofea Batmana (11-23)
- Batman Arkham City: Muzeum - Zagadki słowne, Pingwiny
- Batman Arkham City: Muzeum - Trofea Kobiety-Kota
- Batman Arkham City: Cudowne Miasto - Informacje o lokacji, mapa
- Batman Arkham City: Cudowne Miasto - Trofea Batmana (01-07)
- Batman Arkham City: Cudowne Miasto - Trofea Batmana (08-17)
- Batman Arkham City: Cudowne Miasto - Trofea Batmana (18-25)
- Batman Arkham City: Cudowne Miasto - Zagadki słowne, Pieczęcie Demona
- Batman Arkham City: Fizyczne wyzwania - Batman (01-24)
- Batman Arkham City: Fizyczne wyzwania - Batman (25-40)
- Batman Arkham City: Fizyczne wyzwania - Kobieta-Kot
- Batman Arkham City: Zagadki
- Batman: Arkham City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Flaga_m Junior
Poradnik przydatny, ale nie można go pobrać do pliku PDF, ponieważ występuje jakiś błąd serwera.
ixi1992 Pretorianin
Super poradnik. Aż dziw bierze, że komuś się chciało tak kompleksowo i szczegółowo wszystko opisywać, ale dzięki temu może uda mi się zdobyć wszystkie trofea, oby ;)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Ja to przechodzę drugi raz i nie jestem szczęśliwy z tego powodu bo raz miałem tak że jest misja poboczna z granatem lodowym no to ja wszedłem do huty ale już z niej nie wyszedłem bo była ta zjebana woda lel :-( ale gra jest fajna
zanonimizowany1136649 Pretorianin
super ani słowa o nowej grze plus! szacun -_-
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Flaga m jeśli grasz na pc a ogiolnie na czym innym to zrob zdjęcie poradnika np miejsca morderstwa i bedzie easy ja tak robię żeby nie szukać 2 godziny na mapie
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Kurde ja mam wszystkie misje poboczne oprócz zagadek dwóch czy tam 3 uratowałem mam brutalne działanie 90 procent ale nie omge znaleźć tego ostatniego czemu?
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Spierdalaj debilu! Większego idioty nie widziałem a jak nie umiesz pisać tak szybko jak ja to masz problem bo ja pisze szybko i się czasami mylę -_-
Gandzia91 Legionista
Przydaje się w nie których momentach w grze;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















































