Age of Mythology: Olśnienie Kampania
Aktualizacja:

Scenariusz 9 - Olśnienie
Warunki zwycięstwa:
- Zdemontuj taran kruszący wrota
Epoki: mityczna (Zeus)
Gargarensis powiedział co wiedział, rozwalił kilku żołnierzy i zniknął w kopalnianym znalezisku. Arkantos, Ajaks oraz Chiron podążyli jego tropem, aby po chwili znaleźć się w królestwie Hadesa. Okazało się, że wyrośnięty cyklop zapragnął wkroczyć do Tartaru, czyli najgłębiej położonej części krainy zmarłych gdzie wiecznym torturom poddawane są dusze tych, którzy swoim postępowaniem narazili się bogom. W tym celu musi otworzyć zamknięte na cztery spusty wrota, do czego rzecz jasna nie można dopuścić.

Krótka piłka - trzeba zdążyć z destrukcją pancernego taranu, zanim ten przebije bramę, nic ponadto. Operację co rusz wspierać będą kolejne posiłki przechodzące przez przejście ze świata zewnętrznego. Już za moment pojawi się mały legionu centaurów, z którym pomknij południową ścieżką. Pamiętasz zapewne, że z mitycznymi stworami najlepiej radzą sobie herosi, zadbaj więc o to żeby właśnie oni pierwsi wyciągnęli broń, przy wielu takich zagrożeniach w dziewiątym rozdziale.
Zaraz po pierwszej awanturze, dotrzesz do miejsca w którym trasa rozchodzi się w kilku kierunkach. Pognaj jak najbardziej na prawo, a staniesz naprzeciwko olbrzymiego głazu (1 ). Przewróć go na ziemie, dzięki czemu zablokujesz drogę jednostkom Gargarensisa, które w późniejszym czasie zechcą powstrzymać Cię od zniszczenia maszyny demolującej wrota. Nieco dalej na północy stoi i myśli skąd się tu wziął, nemejski lew. Włącz go w swoje szeregi, a następnie trzymając się wschodniej granicy specyficznego skrzyżowania, jeszcze jednym przerośniętym kamykiem (3 ) zarygluj drugą z kolei wulkaniczną dróżkę. Ponownie przespaceruj się do góry, tym razem odkrywając trzy meduzy (4 ). Ze świadomością, że zrobiłeś wszystko co można, by ułatwić sobie zadanie, skieruj się do taranu (5 ).

Oczywiście liczę, że systematycznie uzupełniałeś liczebność swojej armii, cyklicznie dostarczanymi posiłkami. Opancerzona kłoda jest niezwykle wytrzymała, więc niech wszystkie jednostki pracują na rzecz jej rozróbki. I to właściwie wszystko. Czeka Cię tylko kilka przerw na odpieranie paskud przysłanych przez jednookiego, jak również inwazja wieśniaków z misją naprawienia tego co ty niszczysz. W tym drugim przypadku idealnie byłoby zesłać burzę z piorunami - niech się plebs smaży.
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Age of Mythology: Poradnik do gry
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Wstęp Kampania
- Age of Mythology: Znaki Kampania
- Age of Mythology: Konsekwencje Kampania
- Age of Mythology: Sięgając dna Kampania
- Age of Mythology: Doskonały plan Kampania
- Age of Mythology: Na ratunek Kampania
- Age of Mythology: Niech tylko zadziała Kampania
- Age of Mythology: Kolejni bandyci Kampania
- Age of Mythology: Złe wieści Kampania
- Age of Mythology: Olśnienie Kampania
- Age of Mythology: Obcy Kampania
- Age of Mythology: Ukryta relikwia Kampania
- Age of Mythology: Lekki sen Kampania
- Age of Mythology: Przeciąganie liny Kampania
- Age of Mythology: Izydo, usłysz mnie Kampania
- Age of Mythology: Wyprawa Kampania
- Age of Mythology: Dobra rada Kampania
- Age of Mythology: Twierdza szakala Kampania
- Age of Mythology: Daleko do domu Kampania
- Age of Mythology: Patrz pod nogi Kampania
- Age of Mythology: Tu jest mój dom Kampania
- Age of Mythology: Starzy przyjaciele Kampania
- Age of Mythology: Północ Kampania
- Age of Mythology: Krasnoludzka kuźnia Kampania
- Age of Mythology: Nie stąd Kampania
- Age of Mythology: Komitet powitalny Kampania
- Age of Mythology: Zjednoczenie Kampania
- Age of Mythology: Studnia Urd Kampania
- Age of Mythology: Pod powierzchnią ziemi Kampania
- Age of Mythology: Bohaterowie mimo woli Kampania
- Age of Mythology: Nie wszystko stracone Kampania
- Age of Mythology: Witajcie w domu Kampania
- Age of Mythology: Miejsce jak ze snu Kampania
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438501 Legionista
MOJ PIES BYŁ BOGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
NAZYWAŁ SIĘ ARES
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
