Scenariusz 9 - Olśnienie | Kampania | Age of Mythology
Aktualizacja:

Scenariusz 9 - Olśnienie
Warunki zwycięstwa:
- Zdemontuj taran kruszący wrota
Epoki: mityczna (Zeus)
Gargarensis powiedział co wiedział, rozwalił kilku żołnierzy i zniknął w kopalnianym znalezisku. Arkantos, Ajaks oraz Chiron podążyli jego tropem, aby po chwili znaleźć się w królestwie Hadesa. Okazało się, że wyrośnięty cyklop zapragnął wkroczyć do Tartaru, czyli najgłębiej położonej części krainy zmarłych gdzie wiecznym torturom poddawane są dusze tych, którzy swoim postępowaniem narazili się bogom. W tym celu musi otworzyć zamknięte na cztery spusty wrota, do czego rzecz jasna nie można dopuścić.

Krótka piłka - trzeba zdążyć z destrukcją pancernego taranu, zanim ten przebije bramę, nic ponadto. Operację co rusz wspierać będą kolejne posiłki przechodzące przez przejście ze świata zewnętrznego. Już za moment pojawi się mały legionu centaurów, z którym pomknij południową ścieżką. Pamiętasz zapewne, że z mitycznymi stworami najlepiej radzą sobie herosi, zadbaj więc o to żeby właśnie oni pierwsi wyciągnęli broń, przy wielu takich zagrożeniach w dziewiątym rozdziale.
Zaraz po pierwszej awanturze, dotrzesz do miejsca w którym trasa rozchodzi się w kilku kierunkach. Pognaj jak najbardziej na prawo, a staniesz naprzeciwko olbrzymiego głazu (1 ). Przewróć go na ziemie, dzięki czemu zablokujesz drogę jednostkom Gargarensisa, które w późniejszym czasie zechcą powstrzymać Cię od zniszczenia maszyny demolującej wrota. Nieco dalej na północy stoi i myśli skąd się tu wziął, nemejski lew. Włącz go w swoje szeregi, a następnie trzymając się wschodniej granicy specyficznego skrzyżowania, jeszcze jednym przerośniętym kamykiem (3 ) zarygluj drugą z kolei wulkaniczną dróżkę. Ponownie przespaceruj się do góry, tym razem odkrywając trzy meduzy (4 ). Ze świadomością, że zrobiłeś wszystko co można, by ułatwić sobie zadanie, skieruj się do taranu (5 ).

Oczywiście liczę, że systematycznie uzupełniałeś liczebność swojej armii, cyklicznie dostarczanymi posiłkami. Opancerzona kłoda jest niezwykle wytrzymała, więc niech wszystkie jednostki pracują na rzecz jej rozróbki. I to właściwie wszystko. Czeka Cię tylko kilka przerw na odpieranie paskud przysłanych przez jednookiego, jak również inwazja wieśniaków z misją naprawienia tego co ty niszczysz. W tym drugim przypadku idealnie byłoby zesłać burzę z piorunami - niech się plebs smaży.
0
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 1 - Znaki | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 2 - Konsekwencje | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 3 - Sięgając dna | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 4 - Doskonały plan | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 5 - Na ratunek | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 6 - Niech tylko zadziała | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 7 - Kolejni bandyci | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 8 - Złe wieści | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 9 - Olśnienie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 10 - Obcy | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 11 - Ukryta relikwia | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 12 - Lekki sen | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 13 - Przeciąganie liny | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 14 - Izydo, usłysz mnie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 15 - Wyprawa | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 16 - Dobra rada | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 17 - Twierdza szakala | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 18 - Daleko do domu | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 19 - Patrz pod nogi | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 20 - Tu jest mój dom | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 21 - Starzy przyjaciele | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 22 - Północ | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 23 - Krasnoludzka kuźnia | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 24 - Nie stąd | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 25 - Komitet powitalny | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 26 - Zjednoczenie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 27 - Studnia Urd | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 28 - Pod powierzchnią ziemi | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 30 - Nie wszystko stracone | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 31 - Witajcie w domu | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 32 - Miejsce jak ze snu | Kampania | Age of Mythology
- Kampania
- Age of Mythology - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438501 Legionista
MOJ PIES BYŁ BOGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
NAZYWAŁ SIĘ ARES
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.