Age of Mythology: Tu jest mój dom Kampania
Aktualizacja:

Scenariusz 20 - Tu jest mój dom
Warunki zwycięstwa:
- Przebij się do piramidy Ozyrysa
- Ustaw trzy skrzynie przy migoczącym obelisku, naprzeciw piramidy
Epoki: heroiczna, mityczna (Ra)
Święta misja nakreślona kilka scenariuszy wstecz, zbliża się do finału. Pozostało jedynie połączyć wszystkie części ciała Ozyrysa przy jego piramidzie w Abydos i będzie można świętować jego zmartwychwstanie. Problem w tym, że jak pamiętamy, miasto zostało opanowane przez wojska nieprzyjaciela. Nie widać ponadto Arkantosa, który wyruszył po ostatnią skrzynię z bogiem. Czas jednak nagli, bowiem Gargarensis już prawie odkopał przejście do świata zmarłych. Nie mając wyjścia, Setna nakazuje zainicjować przygotowania do oblężenia.

Dwie odseparowane bazy, kopalnia cyklopa - wydaje się, że takie coś już przerabialiśmy. Ósma odsłona kampanii, kiedy to walczyliśmy w górach nad Ioklos, nieprawdaż? Ta z prawej strony z kilkoma krzakami owocowymi, czwórką przeżuwaczy oraz przyjemnie położonymi złożami złota, zarządzana jest przez Amanrę. Wokół kryjówki Chirona hasa sobie jeszcze jedno małe stado owiec i innej zwierzyny chętnej na przyjęcie kilku strzał myśliwych. Jadło w tym zakątku krainy można ponadto pozyskać z jeziora, uprzednio stawiając port. Drewna wszędzie masz pod dostatkiem, choć wycinką palm najlepiej byłoby się zająć trochę dalej od osady, konkretnie wyrąbując naturalną barierę (1 ) uniemożliwiającą połączenia dwóch obozów.
Tak się składa, że na właściciela czeka tam też relikwia, którą zapakuj z pomocą centaura do świątyni. Całą resztę artefaktów podałem Ci na widelcu, przy czym tylko do jednego, tego najniżej położonego, drogę blokuje matka matura. Z krótkiej charakterystyki obu lokacji jasno wynika, że sam możesz zdecydować co i gdzie będziesz produkował, w to więc nie wnikam. Tylko cóż z tego, że są one samowystarczalne, skoro łączy je jeszcze jedna cecha - nędzne zapasy złotego kruszcu. Na wschodzie do czynienia mamy ze średnią kopalnia, która szybko się wyczerpie, podobnie jak ta jeszcze mniejsza na wschodzie. Aby wykrzesać z nich jak najwięcej, wykupuj technologie podnoszące pensje górnikom, jak również korzystaj z błogosławieństwa faraona dla punktów zrzutu. Pamiętaj, że zwierzchnictwo nad Tobą objął Ra, więc i kapłani mogą wznosić modły nad budynkami.

Nieważne, czy na skutek chcicy dobrania się do znacznie bogatszych sztolni (2 ), czy też nie, dużo wcześniej postaraj się przesunąć swoje defensywy w górę mapy. Już na wstępie powinieneś pokierować danymi Ci katapultami i zrobić użytek z ich kul krusząc obce wieże/mury/bramy. Wędrując przed siebie natrafisz w końcu na dwie świątynie, a nawet na większy ośrodek szkoleniowy, do zamienienia rzecz jasna w ładne gruzowiska. Oczywiście nie wszystko od razu ale stopniowo, wraz z poczuciem, że jesteś odpowiednio silny na zdobywanie dalszych terenów. Kemsyt początkowo będzie wysyłał na Ciebie zwykłych włóczników ale na diametralne zmiany nie trzeba będzie długo czekać. Sfinksy, rydwany z łucznikami, mobilne wieże, miłujący mityczne bestie kler, to ci najgroźniejsi przedstawiciele formacji uderzeniowej.
Po niespełna dwudziestu minutach, do gry wejdzie Arkantos (3 ). Od tego momentu przeciwnik powinien nieco spuścić z tonu wyposażając swoje oddziały w mniejszą liczbę jednostek. Bohatera rodem z Atlantydy zajmij zbieraniem pozostałych skarbów, przy okazji wyzwalając spod jarzma oprawców prowincjonalną społeczność Abydos (4 ). Wtedy ich kutry zaczną pracować dla Ciebie.

Bitwę o miasto poprzedź dewastacją z dystansu wrót oraz wież strażniczych, które nie mogą przeszkadzać w natychmiastowym dopadnięciu wielu jednostek miotających Kemsyta. Gdyby jego siłom udało się przejąć wozy ze szczątkami boga, zacznie je transportować do miejsca oznaczonego czerwoną flagą (5 ). Z przejścia do podziemi (6 ) systematycznie wychodzą tabuny chimer, więc nie zajmuj się destrukcją mało istotnych budynków, a jak najszybszym sprowadzeniem skrzyń. Ceremonię czas zacząć.
Gargarensis, który zaraz przydrepta z wielką armią przeżyje spore rozczarowanie, kiedy na placu w pełnej krasie pojawi się Ozyrys. W jednej chwili pan życia i śmierci rozprawi się ze swoimi wrogami, rozdeptując ich jak robaki. Cyklop bacząc na rozwój wydarzeń weźmie nogi za pas, ale nasi bohaterowie już wiedzą, że teraz czeka ich daleka wyprawa na północ kontynentu. Tam pośród śniegu i wszechobecnej kultury nordyckiej, jest kolejne dojście do Kronosa.
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Age of Mythology: Poradnik do gry
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Wstęp Kampania
- Age of Mythology: Znaki Kampania
- Age of Mythology: Konsekwencje Kampania
- Age of Mythology: Sięgając dna Kampania
- Age of Mythology: Doskonały plan Kampania
- Age of Mythology: Na ratunek Kampania
- Age of Mythology: Niech tylko zadziała Kampania
- Age of Mythology: Kolejni bandyci Kampania
- Age of Mythology: Złe wieści Kampania
- Age of Mythology: Olśnienie Kampania
- Age of Mythology: Obcy Kampania
- Age of Mythology: Ukryta relikwia Kampania
- Age of Mythology: Lekki sen Kampania
- Age of Mythology: Przeciąganie liny Kampania
- Age of Mythology: Izydo, usłysz mnie Kampania
- Age of Mythology: Wyprawa Kampania
- Age of Mythology: Dobra rada Kampania
- Age of Mythology: Twierdza szakala Kampania
- Age of Mythology: Daleko do domu Kampania
- Age of Mythology: Patrz pod nogi Kampania
- Age of Mythology: Tu jest mój dom Kampania
- Age of Mythology: Starzy przyjaciele Kampania
- Age of Mythology: Północ Kampania
- Age of Mythology: Krasnoludzka kuźnia Kampania
- Age of Mythology: Nie stąd Kampania
- Age of Mythology: Komitet powitalny Kampania
- Age of Mythology: Zjednoczenie Kampania
- Age of Mythology: Studnia Urd Kampania
- Age of Mythology: Pod powierzchnią ziemi Kampania
- Age of Mythology: Bohaterowie mimo woli Kampania
- Age of Mythology: Nie wszystko stracone Kampania
- Age of Mythology: Witajcie w domu Kampania
- Age of Mythology: Miejsce jak ze snu Kampania
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438501 Legionista
MOJ PIES BYŁ BOGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
NAZYWAŁ SIĘ ARES
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
