Główni bogowie | Mitologia nordycka | Age of Mythology

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Tabela bogów

 

Odyn

Thor

Loki

Era klasyczna

Hajmdal, Freja

Forseti, Freja

Forseti, Hajmdal

Era heroiczna

Skadi, Njord

Skadi, Bragi

Bragi, Njord

Era mityczna

Baldur, Tyr

Baldur, Tyr

Hel, Tyr

Odyn - Główni bogowie | Mitologia nordycka | Age of Mythology - Age of Mythology - poradnik do gry
Odyn

Domena: górskie forty

Cechy charakterystyczne:

-- Zwykli żołnierze posiadają możliwość własnej regeneracji

-- Nad świątynią bezustannie krążą kruki, pomocne w akcjach wywiadowczych

-- Jednostki trenowane w górskich fortach cechuje lepsza wytrzymałość

-- Zbieracze przewyższają innych pod względem myślistwa

Moc :

Wielkie Łowy - podwajanie stanu liczebnego gromady zwierząt. Klonowanie możesz przeprowadzić tylko na jednym gatunku. Moc mile widziana na starcie kiedy pożywienia zawsze brakuje, a żeby bawić się w polowanie trzeba chodzić coraz dalej.

Technologia :

Samotny Wędrowiec - natchnienie ulfsarków do szybszego przebierania nogami.

Jednostka :

Kruk - tak jak grecki pegaz, kruk nadaje się znakomicie tylko jako zwiadowca terenu. Nie potrafi walczyć ale odradza się przy świątyni.

  
Thor - Główni bogowie | Mitologia nordycka | Age of Mythology - Age of Mythology - poradnik do gry
Thor

Domena: krasnoludy, zbrojownia

Cechy charakterystyczne:

-- Unikatowa zbrojownia z tańszymi wynalazkami, o które można się postarać w każdej erze; dodatkowo trzy nieznane nikomu poza Thorem technologie

-- Początek w towarzystwie dwóch krasnoludów; są także tańsi i wydajniej pracują przy zbieraniu żywności oraz drewna

Moc :

Krasnoludzka Kopalnia - trzymane w garści pokłady złota. Im później postawisz w zaznaczonym miejscu kopalnię, tym więcej zgarniesz. W erze mitycznej jest to 250 sztuk cennego kruszcu, w klasycznej 1000, w heroicznej 3000, natomiast dochodząc do mitycznej już 6000.

Technologia :

Rzeźnik świń - lepsze oko dla myśliwego oraz precyzja w filetowaniu padliny.

  
Loki - Główni bogowie | Mitologia nordycka | Age of Mythology - Age of Mythology - poradnik do gry
Loki

Domena: hersirowie, jednostki mityczne

Cechy charakterystyczne:

-- Hersir podczas bitwy potrafi przywołać losowe jednostki mityczne

-- Jednostki mityczne wymagają mniej łaski

-- Zaprzęgi wołowe są tańsze, szybsze ale i słabsze

-- Szkolenie w długim domu przebiega krócej

Moc :

Szpiegowanie - piętnując jednostkę wroga symbolem Lokiego, zobaczymy dokładnie to co ona. Kiedy zginie, moc wygasa. Wybierając za ofiarę parobka, można np. dowiedzieć się o nieprzyjacielskich ośrodkach przetwórczych.

Technologia :

Oczy w lesie - zaaplikowanie kropli na poprawę wzroku piechocie.

Podobało się?

0

Age of Mythology

31 października 2002

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2007-03-12
19:15

zanonimizowany438501 Legionista

😁

MOJ PIES BYŁ BOGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
NAZYWAŁ SIĘ ARES
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Komentarz: zanonimizowany438501

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl