Age of Mythology: Konsekwencje Kampania
Aktualizacja:

Scenariusz 2 - Konsekwencje
Warunki zwycięstwa:
- Awans do klasycznej ery
- Zniszczenie centrum miejskiego piratów
- Zaatakowanie Kamosa
Epoki: archaiczna, klasyczna (Posejdon)
Nie ulega wątpliwości, że w świetle ostatnich wydarzeń, Arkantos został zmuszony do udzielenia czynnej pomocy Grekom oblegających Troję. Ładuje więc na statek swoich ludzi i wyrusza w rejs, spodziewając się po drodze konfrontacji z Kamosem, dowódcą piratów, który w nikczemny sposób zagrabił symboliczny trójząb z Atlantydy. Tak też się dzieje.
Bez zbędnej paplaniny przystępujemy do zabawy. Zaczynasz tylko z centrum miasta, kilkoma wieśniakami i małym oddziałem zbrojnych. Twoim pierwszym celem jest osiągnięcie ery klasycznej, nie ma się jednak co śpieszyć. Chwilę potrwa zanim piraci zaatakują, tak więc przede wszystkim zajmij się zagonieniem plebsu do roboty. Wszędzie pełno zwierząt, trochę drzew i sporo złota, czyli do zbierania masz co. Zapasy dwóch ostatnich surowców możesz podreperować odbywając krótką wędrówkę (konnym zwiadowcą lub triremą) zachodnim brzegiem (1 ) do wraku okrętu. Jeżeli tylko masz na to ochotę, skorzystaj ponadto z bożej opatrzności fundując sobie cudowny kamień przyciągający faunę z sąsiedztwa.

Przy wiekowej transformacji po raz pierwszy masz do wyboru boga, któremu będziesz oddawał cześć. Szczerze mówiąc lepiej chyba zostać kumplem Aresa niż mięczaka Hermesa ale tutaj decyzja zależy wyłącznie od preferencji grającego. Mocarni cyklopi od boga wojny z pewnością okażą się nieocenieni przy demolce bazy piratów, natomiast z drugiej strony zyskujesz doborowe oddziały centaurów.
Obronę miasteczka wspartą wieżami ulokuj zarówno na północy jak i południu. Przeciwnik niczym specjalnym Cię nie zaskoczy posyłając do boju zwykłych toporników do spółki z procarzami. Poza kilkoma stacjonującymi tu i ówdzie pirackimi statkami oraz małą ochroną portu, na morzu nie ma się z kim prać. Mimo wszystko stwórz kilka dodatkowych trirem i dla świętego spokoju zdemoluj nieprzyjacielską przystań (2 ). Rozbijaj lądowe zaczepki, wytrenuj zróżnicowaną armię, po czym rusz na wrogą osadę. W środku natrafisz na kilka wież strażniczych i garstkę wojowników, z których wyróżniają się praktycznie tylko skoczni anubici. Po przetransportowaniu jednostek w pobliże kwatery głównej piratów, bardzo prawdopodobne, że zostaniesz otoczony przez jadowite węże, na dłuższą metę mało groźne i łatwe do wytępienia. Zniszcz docelowy budynek, poćwiartuj prywatną ochronę Kamosa, a następnie dogoń podłego minotaura na wzgórzu (3 ).

Po kilku sekundach wymiany ciosów misja zakończy się zwycięsko, natomiast z przerywnika filmowego dowiemy się tylko, że przywódcy korsarzy udało się zbiec. No cóż, zwijamy manatki, odsyłamy trójząb do Atlantydy i płyniemy dalej.
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Age of Mythology: Poradnik do gry
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Wstęp Kampania
- Age of Mythology: Znaki Kampania
- Age of Mythology: Konsekwencje Kampania
- Age of Mythology: Sięgając dna Kampania
- Age of Mythology: Doskonały plan Kampania
- Age of Mythology: Na ratunek Kampania
- Age of Mythology: Niech tylko zadziała Kampania
- Age of Mythology: Kolejni bandyci Kampania
- Age of Mythology: Złe wieści Kampania
- Age of Mythology: Olśnienie Kampania
- Age of Mythology: Obcy Kampania
- Age of Mythology: Ukryta relikwia Kampania
- Age of Mythology: Lekki sen Kampania
- Age of Mythology: Przeciąganie liny Kampania
- Age of Mythology: Izydo, usłysz mnie Kampania
- Age of Mythology: Wyprawa Kampania
- Age of Mythology: Dobra rada Kampania
- Age of Mythology: Twierdza szakala Kampania
- Age of Mythology: Daleko do domu Kampania
- Age of Mythology: Patrz pod nogi Kampania
- Age of Mythology: Tu jest mój dom Kampania
- Age of Mythology: Starzy przyjaciele Kampania
- Age of Mythology: Północ Kampania
- Age of Mythology: Krasnoludzka kuźnia Kampania
- Age of Mythology: Nie stąd Kampania
- Age of Mythology: Komitet powitalny Kampania
- Age of Mythology: Zjednoczenie Kampania
- Age of Mythology: Studnia Urd Kampania
- Age of Mythology: Pod powierzchnią ziemi Kampania
- Age of Mythology: Bohaterowie mimo woli Kampania
- Age of Mythology: Nie wszystko stracone Kampania
- Age of Mythology: Witajcie w domu Kampania
- Age of Mythology: Miejsce jak ze snu Kampania
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438501 Legionista
MOJ PIES BYŁ BOGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
NAZYWAŁ SIĘ ARES
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
