Scenariusz 2 - Konsekwencje | Kampania | Age of Mythology
Aktualizacja:

Scenariusz 2 - Konsekwencje
Warunki zwycięstwa:
- Awans do klasycznej ery
- Zniszczenie centrum miejskiego piratów
- Zaatakowanie Kamosa
Epoki: archaiczna, klasyczna (Posejdon)
Nie ulega wątpliwości, że w świetle ostatnich wydarzeń, Arkantos został zmuszony do udzielenia czynnej pomocy Grekom oblegających Troję. Ładuje więc na statek swoich ludzi i wyrusza w rejs, spodziewając się po drodze konfrontacji z Kamosem, dowódcą piratów, który w nikczemny sposób zagrabił symboliczny trójząb z Atlantydy. Tak też się dzieje.
Bez zbędnej paplaniny przystępujemy do zabawy. Zaczynasz tylko z centrum miasta, kilkoma wieśniakami i małym oddziałem zbrojnych. Twoim pierwszym celem jest osiągnięcie ery klasycznej, nie ma się jednak co śpieszyć. Chwilę potrwa zanim piraci zaatakują, tak więc przede wszystkim zajmij się zagonieniem plebsu do roboty. Wszędzie pełno zwierząt, trochę drzew i sporo złota, czyli do zbierania masz co. Zapasy dwóch ostatnich surowców możesz podreperować odbywając krótką wędrówkę (konnym zwiadowcą lub triremą) zachodnim brzegiem (1 ) do wraku okrętu. Jeżeli tylko masz na to ochotę, skorzystaj ponadto z bożej opatrzności fundując sobie cudowny kamień przyciągający faunę z sąsiedztwa.

Przy wiekowej transformacji po raz pierwszy masz do wyboru boga, któremu będziesz oddawał cześć. Szczerze mówiąc lepiej chyba zostać kumplem Aresa niż mięczaka Hermesa ale tutaj decyzja zależy wyłącznie od preferencji grającego. Mocarni cyklopi od boga wojny z pewnością okażą się nieocenieni przy demolce bazy piratów, natomiast z drugiej strony zyskujesz doborowe oddziały centaurów.
Obronę miasteczka wspartą wieżami ulokuj zarówno na północy jak i południu. Przeciwnik niczym specjalnym Cię nie zaskoczy posyłając do boju zwykłych toporników do spółki z procarzami. Poza kilkoma stacjonującymi tu i ówdzie pirackimi statkami oraz małą ochroną portu, na morzu nie ma się z kim prać. Mimo wszystko stwórz kilka dodatkowych trirem i dla świętego spokoju zdemoluj nieprzyjacielską przystań (2 ). Rozbijaj lądowe zaczepki, wytrenuj zróżnicowaną armię, po czym rusz na wrogą osadę. W środku natrafisz na kilka wież strażniczych i garstkę wojowników, z których wyróżniają się praktycznie tylko skoczni anubici. Po przetransportowaniu jednostek w pobliże kwatery głównej piratów, bardzo prawdopodobne, że zostaniesz otoczony przez jadowite węże, na dłuższą metę mało groźne i łatwe do wytępienia. Zniszcz docelowy budynek, poćwiartuj prywatną ochronę Kamosa, a następnie dogoń podłego minotaura na wzgórzu (3 ).

Po kilku sekundach wymiany ciosów misja zakończy się zwycięsko, natomiast z przerywnika filmowego dowiemy się tylko, że przywódcy korsarzy udało się zbiec. No cóż, zwijamy manatki, odsyłamy trójząb do Atlantydy i płyniemy dalej.
0
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 1 - Znaki | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 2 - Konsekwencje | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 3 - Sięgając dna | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 4 - Doskonały plan | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 5 - Na ratunek | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 6 - Niech tylko zadziała | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 7 - Kolejni bandyci | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 8 - Złe wieści | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 9 - Olśnienie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 10 - Obcy | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 11 - Ukryta relikwia | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 12 - Lekki sen | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 13 - Przeciąganie liny | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 14 - Izydo, usłysz mnie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 15 - Wyprawa | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 16 - Dobra rada | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 17 - Twierdza szakala | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 18 - Daleko do domu | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 19 - Patrz pod nogi | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 20 - Tu jest mój dom | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 21 - Starzy przyjaciele | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 22 - Północ | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 23 - Krasnoludzka kuźnia | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 24 - Nie stąd | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 25 - Komitet powitalny | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 26 - Zjednoczenie | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 27 - Studnia Urd | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 28 - Pod powierzchnią ziemi | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 30 - Nie wszystko stracone | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 31 - Witajcie w domu | Kampania | Age of Mythology
- Scenariusz 32 - Miejsce jak ze snu | Kampania | Age of Mythology
- Kampania
- Age of Mythology - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438501 Legionista
MOJ PIES BYŁ BOGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
NAZYWAŁ SIĘ ARES
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.