Age of Mythology: Przeciąganie liny Kampania
Aktualizacja:

Scenariusz 13 - Przeciąganie liny
Warunki zwycięstwa:
- Odzyskaj przewożone szczątki Ozyrysa i zabierz je do miasta, nie pozwól aby zrobił to oponent
Epoki: heroiczna, mityczna (Set)
Przy okazji wizyty w świątyni Ozyrysa, grupa naszych bohaterów weszła w posiadanie kawałka jego ciała. Po co? Ajaks też zastanawia się na co komu taka padlina ale Amanra pośpiesznie wyjaśnia, że jednego z najważniejszych bóstw Egiptu można wskrzesić. Stosowną ceremonię trzeba będzie jednak odłożyć, bowiem eskortowane szczątki wpadają w pułapkę zastawioną przez ludzi Kemsyta. Obstawa wybita, herosi również, a skrzynia ze zwłokami kieruje się do bazy wroga (1 ). Wszystko wydaje się stracone, no chyba, że weźmiesz sprawy w swoje ręce.
Bardzo stresujący scenariusz, choćby z tego względu, że wymaga podejmowania szybkich, trafnych decyzji oraz podzielności uwagi. Mam nadzieję, że proponowana strategia przypadnie Ci do gustu, choć równie dobrze możesz wymyślić inną, bardziej efektywną.

Momentalnie po rozpoczęciu rozgrywki wytrenuj choć kilka silniejszych jednostek (np. anubitów), z jednego kapłana oraz wygoń drapieżne zwierzęta za bramę. W tym samym czasie faraonem przenieś trzy cenne artefakty do świątyni. Połącz w jedną całość wojskowych, a następnie nakieruj ich na transportowiec przecinając kanion oznaczonym przez flagę skrótem (2 ). Od razu zajmij się formowaniem drugiej armii, korzystając z każdego danego Ci ośrodka szkoleniowego. Innymi słowy stwórz oddział kompletny, czyli zdolny walczyć zarówno wręcz jak i ostrzeliwać nieprzyjaciół z dystansu, rezygnując może tylko z procarzy. Kiedy osiągniesz limit populacji wyślij nowo zrekrutowanych zbrojnych na ratunek nieprzytomnym bohaterom (3 ) - nie wstaną dopóki wróg będzie w pobliżu. Pierwsza grupa uderzeniowa zgodnie z moją wizją powinna przejąć wózek na długo przed wejściem w ostatni zakręt. Non stop niech w ten rejon biegnie także ta z misją oswobodzenia Arkantosa i jego towarzyszy.
Tak to wygląda w skrócie a jeżeli chodzi o szczegóły operacji, wypada wspomnieć co nieco o bonusach. Zestaw z osady zwiększa szybkość egipskiej kawalerii, tudzież podnosi wartości kilku innym jednostkom. Reszta reliktów patrząc przez pryzmat uciekającego czasu i ilości walk, które już za moment stoczysz, tak naprawdę nie jest warta zachodu.

To, że Twoje armie powinny być w nieustannych ruchu, nie podlega dyskusji. Sporym obciążeniem dla sugerowanego składu drugiej mogą być jednak bojowe słonie. Jeżeli zdecydujesz się dodanie takich wojowników, rozważ zostawienie ich w tyle, w końcu przecież kiedyś dojdą. W ten sposób prędzej zejdziesz się z piechotą pod dowództwem faraona, co ma jak zaraz się przekonasz niebagatelne znaczenie.
W chwili odzyskania kontroli nad kawałkiem Ozyrysa, możesz spodziewać się prób jego odbicia. Objawiać się to będzie systematycznie wysyłanymi z miasta Kemsyta formacjami piechoty, anubitów oraz wielbłądów. Każda z nich działa na własną rękę, co jednak nie jest do końca dobrą wiadomością, bowiem zmusza to do bycia w ciągłej gotowości bojowej. Powolutku przesuwaj się w stronę swojej siedziby, stale trzymając skrzynię z dala od wpływów czerwonych. W międzyczasie opracuj rzecz jasna wszystkie niezbędne wynalazki i uzupełniaj straty w ludziach. Numer 4 na mapce to zasadzka. Kiedy wehikuł zbliży się do tego miejsca, z piasku na szczytach wypełzną anubici pragnący przejął ładunek, bądź więc na to przygotowany.

Podsumowując grunt to jak najszybciej przejąć konny transport, wtedy łatwiej Ci będzie bawić się w ochroniarza. Co ciekawe, tym razem patronat nad Tobą objął Set. Dzięki niemu możesz kąsać przeciwników przywoływaną dziczyzną, choć ta też lubi się rozwalić w pokojach mieszkalnych.
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Age of Mythology: Poradnik do gry
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Wstęp Kampania
- Age of Mythology: Znaki Kampania
- Age of Mythology: Konsekwencje Kampania
- Age of Mythology: Sięgając dna Kampania
- Age of Mythology: Doskonały plan Kampania
- Age of Mythology: Na ratunek Kampania
- Age of Mythology: Niech tylko zadziała Kampania
- Age of Mythology: Kolejni bandyci Kampania
- Age of Mythology: Złe wieści Kampania
- Age of Mythology: Olśnienie Kampania
- Age of Mythology: Obcy Kampania
- Age of Mythology: Ukryta relikwia Kampania
- Age of Mythology: Lekki sen Kampania
- Age of Mythology: Przeciąganie liny Kampania
- Age of Mythology: Izydo, usłysz mnie Kampania
- Age of Mythology: Wyprawa Kampania
- Age of Mythology: Dobra rada Kampania
- Age of Mythology: Twierdza szakala Kampania
- Age of Mythology: Daleko do domu Kampania
- Age of Mythology: Patrz pod nogi Kampania
- Age of Mythology: Tu jest mój dom Kampania
- Age of Mythology: Starzy przyjaciele Kampania
- Age of Mythology: Północ Kampania
- Age of Mythology: Krasnoludzka kuźnia Kampania
- Age of Mythology: Nie stąd Kampania
- Age of Mythology: Komitet powitalny Kampania
- Age of Mythology: Zjednoczenie Kampania
- Age of Mythology: Studnia Urd Kampania
- Age of Mythology: Pod powierzchnią ziemi Kampania
- Age of Mythology: Bohaterowie mimo woli Kampania
- Age of Mythology: Nie wszystko stracone Kampania
- Age of Mythology: Witajcie w domu Kampania
- Age of Mythology: Miejsce jak ze snu Kampania
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438501 Legionista
MOJ PIES BYŁ BOGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
NAZYWAŁ SIĘ ARES
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
