Age of Mythology: Znaki Kampania
Aktualizacja:

Scenariusz 1 - Znaki
Warunki zwycięstwa:
- Broń miasta do momentu przybycia głównej armii
Epoki: klasyczna (Posejdon)
Heros Arkantos ledwo co powrócił z wyczerpującej wyprawy, a już czeka na niego nowa niebezpieczna przygoda. Pierwsze ostrzeżenie usłyszał we śnie od Ateny, drugie zobaczył na własne oczy kiedy tylko przybił do brzegów rodzinnej Atlantydy. Olbrzymi kraken, który pojawił się na horyzoncie to oczywisty sygnał, że mityczna kraina traci przychylność Posejdona. Najpierw trzeba więc odeprzeć niespodziewany atak, a dopiero później zastanawiać się nad przedstawionym przez Teokrata problemem greckim oraz wzmożoną aktywnością piratów.
Pierwsza misja rzuca nas od razu na głęboką wodę. Nie będziemy tutaj budować osady, ani w spokoju uczyć się co oferują kolejne budowle. W zamian zaserwowano nam akcję, a chwile zawahania mogą skomplikować i tak niełatwą sytuację.

Wiemy już, że Atlantydę zaatakował kraken. Pierwszą rzeczą o której powinieneś pamiętać to, żeby nie posyłać w jego kierunku zwykłych piechurów, bowiem wszędobylskie macki potwora z łatwością poradzą sobie z bezpośrednim zagrożeniem. Na tego typu starcie może sobie pozwolić jedynie Arkantos, gdyż jemu nie grozi śmiertelne ciśnięcie o glebę. Aby sobie nieco ułatwić scenariusz, wycofaj wszystkich łuczników, pozwalając tylko jednemu z nich ostrzeliwać wysłannika Posejdona. Taki manewr pozwoli Ci przygotować obronę na poczet przyszłych inwazji, których przeżyjesz łącznie siedem, jak również zniechęci bestię do demolowania portów.
Na początek dokonaj niezbędnych ulepszeń odwiedzając zbrojownię, a także magazyn oraz spichlerz gdzie przyśpiesz przede wszystkim produkcję na farmach i wydobycie złota. Stosownemu udoskonaleniu poddaj także miotaczy i piechotę. Stwórz jeszcze dodatkowych wieśniaków, którzy wzmocnią wszystkie dziedziny gospodarki. W temacie infrastruktury, konieczne wydaje się być postawienie dwóch domów co zwiększy limit jednostek.

Symultanicznie formuj dwa oddziały złożone Ze strzelców jak i hoplitów. Ci ostatni przysłużą się Atlantydzie przy desantach piratów. Powstałe szyki bojowe ustaw w newralgicznych punktach plaży (1 , 2 ), bowiem jak się już zapewne się domyślasz, przyjdzie Ci kruszyć kopie na dwóch frontach. Jeżeli chodzi o walkę to po pierwszym krakenie okoliczne wody nawiedzą czarne żagle zdradzające piratów. W trzeciej fazie uderzeniowej będzie to kolejny stwór morski przysłany przez Posejdona oraz tym razem dwa statki korsarzy. Po chwili spokoju następny potwór i jedna grupa bukanierów. Numer pięć na liście oczekujących oznacza dwa wrogie okręty, a później kraken z towarzyszącą im potrójną dawką rozbójników. Ostateczny szturm odbędzie się w sile trzech bestii plus szóstki pirackich załóg. Wtedy też dotrze tak bardzo oczekiwana armia Atlantydy. Włącz ją do bitwy bo zapewne będziesz tego potrzebował. Widząc nieuchronną porażkę, część obcych jednostek wycofa się, zabierając ze sobą trójząb z posągu naszego boskiego zwierzchnika.
W trakcie rozgrywki zostaniesz ku uciesze rolników obdarzony cudownym deszczem. Również potęga Ateny da o sobie znać, oddając Ci do dyspozycji moc natychmiastowego wyleczenia rannych jednostek i naprawy pobliskich konstrukcji. Skorzystaj rzecz jasna z tych darów. Zamiast na łuczników możesz postawić na centaury. Ich lepsze parametry okupione zostały jednak większymi nakładami, co w praktyce oznacza konieczność wybudowania świątyni, zapewnienia częstszych dostaw drewna oraz obecności modlitewnych parobków.
- Age of Mythology - poradnik do gry
- Age of Mythology: Poradnik do gry
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Wstęp Kampania
- Age of Mythology: Znaki Kampania
- Age of Mythology: Konsekwencje Kampania
- Age of Mythology: Sięgając dna Kampania
- Age of Mythology: Doskonały plan Kampania
- Age of Mythology: Na ratunek Kampania
- Age of Mythology: Niech tylko zadziała Kampania
- Age of Mythology: Kolejni bandyci Kampania
- Age of Mythology: Złe wieści Kampania
- Age of Mythology: Olśnienie Kampania
- Age of Mythology: Obcy Kampania
- Age of Mythology: Ukryta relikwia Kampania
- Age of Mythology: Lekki sen Kampania
- Age of Mythology: Przeciąganie liny Kampania
- Age of Mythology: Izydo, usłysz mnie Kampania
- Age of Mythology: Wyprawa Kampania
- Age of Mythology: Dobra rada Kampania
- Age of Mythology: Twierdza szakala Kampania
- Age of Mythology: Daleko do domu Kampania
- Age of Mythology: Patrz pod nogi Kampania
- Age of Mythology: Tu jest mój dom Kampania
- Age of Mythology: Starzy przyjaciele Kampania
- Age of Mythology: Północ Kampania
- Age of Mythology: Krasnoludzka kuźnia Kampania
- Age of Mythology: Nie stąd Kampania
- Age of Mythology: Komitet powitalny Kampania
- Age of Mythology: Zjednoczenie Kampania
- Age of Mythology: Studnia Urd Kampania
- Age of Mythology: Pod powierzchnią ziemi Kampania
- Age of Mythology: Bohaterowie mimo woli Kampania
- Age of Mythology: Nie wszystko stracone Kampania
- Age of Mythology: Witajcie w domu Kampania
- Age of Mythology: Miejsce jak ze snu Kampania
- Age of Mythology: Kampania
- Age of Mythology: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438501 Legionista
MOJ PIES BYŁ BOGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
NAZYWAŁ SIĘ ARES
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
